A Kőszegi Tankerület tábora a horvát tengerparton

2016. július 5-10-ig a Kőszegi Tankerületből 44 tanuló és 8 kísérő (Bük, Gyöngyösfalu, Kőszeg/Bersek) táborozott Horvátországban, Crikvenicában, ahol egy felejthetetlen hetet töltött a tengerparton. Az érkezés délelőttjén Rijekában jártunk, megnéztük Trsat várát, a kolostort és II. János Pál pápa szobrát. Fagyizás után a kora délutáni órákban megérkeztünk a szállásunkra. A Villa Atalanta panzióban laktunk 3-6 ágyas szobákban, ahol napi háromszori étkezést kaptunk. A kísérő tanárok gondoskodtak a változatos programokról: bingó sorsolás, horvát nyelv tanulása, játékos vetélkedők, jelmezverseny, homokvárépítő verseny, vízi sportverseny, foci bajnokság, kézműves foglalkozás. Az időjárás is kedvezett nekünk, sokat fürödtünk, napoztunk, búvárkodtunk, ugráltunk a vízi légvárban és vízibicikliztünk. A Krk-szigeten a vrbniki hajókiránduláson megcsodáltuk a dombtetőről a kilátást, átmentünk Európa legszűkebb utcácskáján, fagyiztunk. A buszos kiránduláson Senjben, Kőszeg testvérvárosában megtekintettük Nehaj várát és megkoszorúztuk Jurisich Miklós szobrát. A maradék időt barátkozással, játékkal, sportolással, sétával, fagyizással töltöttük. A rendszeres bingó sorsolások alkalmával és a versenyek eredményhirdetésekor értékes ajándékokra tettünk szert. Utolsó nap hazafelé Varazdin főterén még fagyiztunk egyet. Jó volt a hangulat, mindenki remekül érezte magát. Barátságok szövődtek az iskolák tanulói között. Külön köszönjük támogatóink felajánlásait, mellyel lehetővé tették a változatos és színvonalas programokat.