248/2012. (XII. 20.) képviselő-testületi határozat

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Határozat letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Határozat nyomtatása
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 2013. január 1. hatállyal a Jurisich Miklós Gimnázium és Középiskolai Kollégium tanulóinak időszakos étkeztetéséről a Vasi Fogadó Kft. szolgáltatóval kötendő szerződést az alábbiak szerinti jóváhagyja, egyben felhatalmazza a polgármestert annak aláírására:


Felelős: Huber László polgármester.
Hivatali felelős: Dr. Tóth László jegyző.
Határidő: azonnal.




SZERZŐDÉS
(tervezet)

Amely létrejött egyrészről Kőszeg Város Önkormányzata (9730 Kőszeg, Jurisics tér 8.), mint a Jurisich Miklós Gimnázium és Középiskolai Kollégium étkezési feladatainak ellátásáért felelős, továbbiakban: Megrendelő, másrészről a Vasi Fogadó Kft (9798 Ják, Móricz Zsigmond u. 14) a továbbiakban: Szolgáltató között, alulírott helyen és napon az alábbi feltételekkel:

I.
Előzmények

A felek megállapítják, hogy a Megrendelő vásárolt élelmezés szolgáltatás tárgyában előzetes egyeztető tárgyalások és árajánlat bekérése alapján az alábbi szerződést kötik:


II.
A szerződés tárgya

1) A Megrendelő jelen szolgáltatási szerződés aláírásával megrendelést ad a Szolgáltató részére a kollégista és menzás gimnáziumi tanulók étkeztetésének biztosítására. A Szolgáltató e szolgáltatási szerződés alapján a Megrendelő élelmezési feladatait köteles ellátni, a Szolgáltató, Kőszeg Várkör 44. szám alatti telephelyén.

2) A szolgáltató az alábbi egységárakon biztosítja az étkeztetést, normál étkeztetés igénybe vételénél napi háromszor.

3)


Középiskolások normál étkeztetése
Nettó nyersanyagnorma Nettó ár Bruttó 27% Áfás ár
Ft/adag

Reggeli 178.- 292.- 371.-
Ebéd 285.- 467.- 594.-
Vacsora 247.- 405.- 514.-
Összesen: 710.- 1164.- 1479.-

4) A menü összeállítása Szolgáltató részéről, meghatározott nyersanyagnorma és az életkornak megfelelő kalória szükséglet betartása és biztosítása a Szolgáltató alkalmazásában lévő élelmezésvezető, illetve dietetikus segítségével történik.

5) Étkezési időpontok:
Reggeli 6:50 – 7:20
Ebéd 13:30-14:15
Vacsora 18:15-18:50

5) A Szolgáltató az étrend összeállításánál a változatosságot biztosítja, és az étlapot a tárgyhetet megelőző héten a rendelkezésre bocsátja. Az esetleges étlapváltozásról a Szolgáltató megfelelő időben köteles értesíteni a megrendelőt.
6) Jelen szerződés határozott időre, 2013. január 06–tól 2013. március 31-ig érvényes.
7) A szerződő felek a 2. pontban rögzített eladási árban állapodnak meg, amely tartalmazza nyersanyagnormát, egyéb rezsi költségeket, az étkezési chip kártya és nyakpánt, első előállítási költségét, valamint azok Áfa-ját. (Kártya elvesztése esetén 500.- Ft előállítási költséget számít fel, amely a diákot terheli.) Étkezést csak érvényes kártyával lehet igénybe venni, ennek hiányában a szolgáltató megtagadhatja a kiszolgálást.
8) A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az eladási árakat nem emeli.
9) Megrendelő a várható étkezési létszámot, előre a tárgyhónapot megelőző hónap, utolsó péntekéig közli a Szolgáltatóval, írásban (E-mail: vasifogadokoszeg@gmail.com). Pótmegrendeléseket és lemondásokat, a tárgynapot megelőző munkanapon 10 óráig lehet leadni. (E-mail: vasifogadokoszeg@gmail.com ) a később leadott módosításokat, már nem áll módunkban elfogadni (éthordós elvitelt a Szolgáltató tud biztosítani).
10) Szolgáltató köteles a szolgáltatást mindenkor megbízható, szakmailag felkészített, a munkakörük ellátásához szükséges szakképesítéssel, megfelelő bizonyítvánnyal, igazolvánnyal és egészségügyi alkalmassági vizsgálattal rendelkező, a hatóságoknál bejelentett munkavállalókkal ellátni.



III.
Fizetési feltételek

1) A Szolgáltató a havi megrendelés alapján előre kiállítja a számlát, amelyet étkezési típus szerinti bontásban, nyújt be a Megrendelőnek. Esetleges eltéréseket, a tárgyhónapot követő hónap egyeztetésénél kerül korrigálásra. A Megrendelő a számlák ellenértékét, a kiállított számlák ellenében 8 banki napon belül átutalással egyenlíti ki a Szolgáltató alábbi számlájára:
OTP Bank: 11747051-20105482

IV.
Mulasztás, szerződésszegés

1) Amennyiben a szerződés teljesítése során bármikor a Szolgáltató számára olyan körülmény áll elő, amely akadályozza az időben történő teljesítést, úgy a Szolgáltatónak haladéktalanul értesítenie kell írásban a Megrendelőt a késedelmesség tényéről, annak várható elhúzódásáról és okairól és haladéktalanul pótolni kell az ellátást.

V.
A szerződés megszűnése

1) A szerződés mindkét fél részéről a szerződés lejártakor automatikusan megszűnik.
2) A Megrendelő azonnali felmondással élhet, ha:
- a szállított étel két alkalommal az ÁNTSZ vizsgálata szerint nem felel meg az egészségügyi, illetve a minőségi követelményeknek.
3) A Szolgáltató azonnali felmondással élhet, ha a Megrendelő, a második kiállított számlát a fizetési határidőn belül sem fizeti ki.

VI.
Egyéb rendelkezések

1) Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és a közétkeztetésre vonatkozó hatályos rendelkezések az irányadók.
2) A felek megállapodnak abban, hogy a megállapodás adatait titkosan kezelik, arról információt harmadik személy részére csak a másik fél előzetes hozzájárulásával adnak.
3) Jelen szerződést érintő vitás kérdéseket a felek egyeztetés útján rendezik, ennek eredménytelensége esetére, vita eldöntésére, kikötik a Kőszegi Városi Bíróság kizárólagos illetékességét.

Jelen szerződést 3 számozott oldalból álló, 4 eredeti példányát a felek, mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag írják alá.

Kőszeg, 2012. december




Szolgáltató Megrendelő