2018. Január 25., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Mi történt az ülésen:
Jegyzőkönyv olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - A fizető parkolók működésének és igénybevételének rendjéről szóló 16/2015. (VI. 26.) valamint a történelmi belváros gépjármű közlekedésének szabályairól szóló 35/2005. (XI. 1.) önkormányzati rendeletek módosítása.
2. - A Velemi úti társasházak mögött parkolók kialakítása.
3. - Zártkerti mintaprogram pályázat benyújtása.
4. - A Kőszegi Ostromnapok Egyesülettel kötendő együttműködési és ingatlanhasználati megállapodás.
5. - A Fitt-Boksz Ökölvívó Egyesülettel kötött ingatlanhasználati megállapodás megszüntetése (rendkívüli előterjesztés).
6. - A Kőszeg, 0205/44 hrsz-ú földrészlet belterületbe vonása.
7. - A polgármester és az alpolgármester cafetéria juttatásának megállapítása.
8. - A polgármester 2018. évi szabadság tervének jóváhagyása.
9. - A képviselő-testület 2018. évi munkatervének jóváhagyása.
10. - Képviselő-testületi nyilatkozat.
11. - Zárt ülés keretében: javaslattétel Vas Megye Önkormányzata kitüntetéseire.
12. - Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
13. - Egy mappában a 2018. január 25-i képviselő-testületi ülés anyagai.
14. - Rendkívüli előterjesztés: a 0184 hrsz-ú út ingyenes önkormányzati tulajdonba kérése.
12. napirendi pont:
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.

Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.

(A képviselő-testület 2018. január 25-i ülésére.)



Tisztelt Képviselő-testület!

Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 27/2013. (IX. 27.) önkormányzati rendelet 12. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:

Tisztelt Képviselő-testület!

A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 27/2013. (IX. 27.) önkormányzati rendelet 2. § (5) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.

A 212/2017. (XI. 30.) határozatával a képviselő-testület – a társulásban részt vevő tagönkormányzatok képviselő-testületeivel minősített többséggel meghozott döntései alapján, azokkal egyetértésben – a Mötv. 88. § (2) bekezdése, valamint 91. § b) pontja alapján a Kőszeg Város és Térsége Társulást 2017. december 31. napjával közös megegyezéssel megszüntette, egyidejűleg a Kőszeg Város és Térsége Társulása megszüntetéséről szóló megállapodást jóváhagyta.
A határozatra jelenti Huber László polgármester úr, hogy a Magyar Államkincstár 2017. december 31-el a társulás megszüntetését a törzskönyvi nyilvántartásban átvezette.

A képviselő-testület a szilárd hulladékgazdálkodással kapcsolatban a november 30-i ülésen 3 határozatot is hozott:
A 215/2017. (XI. 30.) határozatában a képviselő-testület felkérte a polgármestert, hogy a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás ellátására vonatkozó beszerzési eljárást Kőszeg Város Önkormányzatának Beszerzési Szabályzata alapján 2018. január 01. napjától 2018. október 31. napjáig terjedő időszakra folytassa le.
A képviselő-testület felhatalmazta a polgármestert a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződés aláírására azzal, hogy a szerződések megkötését az alábbi együttes feltételek teljesülése esetén támogatja: Kőszeg Város Önkormányzata és a kiválasztott közszolgáltató között megkötésre kerülő hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződésben kerüljön rögzítésre, hogy amennyiben a közszolgáltató a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft.-vel kíván alvállalkozói szerződést kötni, úgy a közszolgáltatási és alvállalkozói szerződések aláírására a felek által együttesen és egyidejűleg kerüljön sor és e szerződések időbeli hatálya megegyezik.
A határozatra jelenti Németh Ildikó mb. városüzemeltetési osztályvezető, hogy a Beszerzési Szabályzat alapján az eljárás lefolytatásra került, amely során STKH Kft. nyújtott be egyedül az ajánlatát. A Közszolgáltatási Szerződés és az alvállalkozói szerződés mindegyik fél részéről egyidejűleg aláírásra került.

A 216/2017. (XI. 30.) határozatában a képviselő-testület kijelentette, hogy „amennyiben az STKH Kft. a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft. felé 2017. december 20-ig nem rendezi a hulladékgazdálkodási kintlévőségét, úgy Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Városüzemeltető Kft-nek 2018. január 1-jétől megtiltja a hulladékszállítási feladatainak elvégzését.”
Ezen határozatba foglalt határidőt a képviselő-testület a 2017. december 21-i ülésén, a 240/2017. (XII. 21.) határozatával 2017. december 31-re módosította.
Fenti határozatokra jelenti Kovács István igazgató, hogy a 2017. I-III. negyedév rendezve lett 2017. december 31-ig, az utolsó negyedév február közepére várható.

A 217/2017. (XI. 30.) határozatában a képviselő-testület egyetértett azzal, hogy a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft. hulladékgazdálkodási csoportja a feladatellátáshoz kapcsolódó személyi állománnyal, létesítményekkel és eszközökkel együtt a Sopron és Térsége Környezetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. részére átadásra kerüljön. Ezzel egyidejűleg a képviselő-testület felkérte a Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. igazgatóját, hogy a feladat-átadáshoz kapcsolódó részletes feltételeket dolgozza ki és felhatalmazta a polgármestert, hogy a Kft. igazgatójának közreműködésével folytassanak tárgyalásokat az STKH. Kft-vel.
A határozatra jelenti Kovács István, hogy az átadás feltételeit a Városüzemeltető Kft. ügyvezetője kidolgozta és az STKH Kft. részére megküldte, válasz még nem érkezett.

A képviselő-testület a 229/2017. (XI. 30.) és a 230/2017. (XI. 30.) határozataival jóváhagyta a Rohonci u. 46/B. III. 10. és a Pék u. 19. fsz. 2. alatti üres önkormányzati bérlakások liciteljárás keretében történő értékesítését az értékbecslésben szerepelő vételárakon.
A határozatra jelenti Németh Ildikó mb. városüzemeltetési osztályvezető, hogy a két lakásra a licit időpontja: 2018. február 2-a lesz.


Tisztelt Képviselő-testület!

A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 27/2013. (IX. 27.) önkormányzati rendelet 2. § (5) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.

Mezei Virág igazgatási és építéshatósági osztályvezető jelentése alapján:

A polgármester nevében az osztály 2017. december 20. és 2018. január 24. között összesen 221 települési támogatást, továbbá 4 lakásfenntartási támogatást állapított meg.

Kőszeg, 2018. január 24.

Dr. Zalán Gábor s. k.
jegyző