Önkormányzati belépés | |
|
2007. Január 18., Csütörtök, 17:00 óra, Városháza 137. számú tanácskozóterme: Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság ülés
9. napirendi pont:
A Kőszegi Városüzemeltetési Kht-vel kötött közszolgálati szerződés módosítása
ELŐTERJESZTÉS
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
2007. január …-i ülésének
….. napirendi pontjához
Tisztelt Képviselő-testület!
A 2007. évi munkaprogram alapján a 2007. évi szolgáltatási díjtételek változásának tükrében, illetve a közszolgáltatási szerződés alá tartozó intézmények ellátásának megváltozása miatt – intézményi takarítás és kistérségi fenntartásba átadott intézmények műszaki fenntartásának kivétele a szerződésből – a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató Kht.-val megkötött Közszolgáltatási Szerződés módosítása szükségeltetik.
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy a leírtak alapján alakítsa ki véleményét és hozza meg döntését a Közszolgáltatási Szerződésre vonatkozóan.
Kőszeg, 2007. január 5.
A polgármester nevében:
Bodovics László Jan s.k.
osztályvezető
HATÁROZATI JAVASLAT
1. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Városüzemeltetési Kht.-val kötött Közszolgáltatási Szerződés módosítását az előterjesztés szerint elfogadja.
2. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Közszolgáltatási Szerződés módosításának aláírására a polgármestert felhatalmazza.
Felelős: Huber László polgármester
Hiv. felelős: Bodovics László Jan osztályvezető
Határidő: azonnal
VÁROSÜZEMELTETÉSI ÉS KOMMUNÁLIS
KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS
amely létrejött egyrészről: Kőszeg Város Önkormányzata (továbbiakban: Megbízó) 9730 Kőszeg, Jurisics tér 8., mint megbízó, másrészt: a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató KHT (továbbiakban: Szolgáltató), Kőszeg, Kossuth L. u. 3. mint megbízott között az alábbi feltételekkel:
1. A szerződés célja és tartalma:
1.1. Szerződés célja:
Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete 185/2004 (XI.30) számú határozatával hozta létre a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató KHT-t. A döntés célja, hogy a KHT. a városüzemeltetési és kommunális szolgáltatói feladatokat piaci körülmények között lássa el, csökkentve a város ez irányú terheit.
1.2. Megbízói feladatok ellátója:
A Közszolgáltatási Szerződés szerinti megbízói feladatokat Kőszeg Város Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztálya látja el Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének döntése és Kőszeg Város Polgármesterének írásbeli utasítása alapján.
1.3. Szerződés szerinti megbízói átruházott hatáskörök:
1.3.1. Megrendelések esetén:
A Közszolgáltatási Szerződés szerinti megrendelést a Megbízó részéről a városfejlesztési és településüzemeltetési osztály vezetője adhat ki nettó 1 millió forintig, illetve nettó 1 millió forint felett csak Kőszeg város polgármesterének megrendelésével.
1.3.2. Teljesítési igazolás esetén:
A Közszolgáltatási Szerződés szerinti teljesítési igazolást a Megbízó részéről a városfejlesztési és településüzemeltetési osztály vezetője adhat ki. Intézményi műszaki karbantartás esetén az intézmény vezetőjének igazolása alapján.
2. Az Önkormányzat megbízásából ellátott feladatok:
2.1. Települési szilárdhulladék gyűjtés, kezelés TEÁOR:90.02
2.1.1. Feladat meghatározása
A kőszegi kistérség településeire terjeszthető ki. Települési szilárd hulladék gyűjtésével, kezelésével, egyéb hulladékgazdálkodási feladatok végzésével kapcsolatos szolgáltatás Kőszeg lakossági és közületi vonatkozásában az érvényes önkormányzati rendelet szerint. Ugyanezen szolgáltatási biztosítása a kőszegi kistérség vonatkozásában vállalkozási szerződés szerint. Az egyéb hulladékgazdálkodási feladat magába foglalja: szelektív hulladékgyűjtés, komposztáló telep üzemeltetés, hulladékudvar üzemeltetés, építési törmelék feldolgozó üzemeltetés feladatokat Kőszeg városban a hivatkozott rendelet szerint, a kistérségben vállalkozási szerződés alapján.
2.1.2. A szolgáltatás megrendelése, díjazása
A Szolgáltató – minden a szolgáltatást igénybe vevő közülettel, illetve magánszeméllyel – egyedi szerződést köt. A szolgáltatás díját a szerződés alapján negyedévente számlázza. A szolgáltatásért az Önkormányzattól díjazásban nem részesül.
A Szolgáltató működési költségeit a beszedett díjakból fedezi. Fejlesztési célú kiadások esetén az Önkormányzat a fejlesztés költségeihez egyedi döntés alapján hozzájárulhat.
2. 2. Település tisztaság, úttisztítás TEÁOR: 90.03
2.2.1. A feladat meghatározása
A feladat kiterjed Kőszeg város területén a közterületek fenntartásáról és tisztán tartásáról szóló rendelet szerinti feladatok elvégzésére az alábbiak szerint:
Kézi úttisztítás: Heti öt x 8 órás munkanap 4 úttisztítóval a köztisztasági rendelet
alapján.
Gépi úttisztítás: Heti öt munkanap 6 órás munkarendben minden év április 1.-november 30-ig.
Ünnep- és szabadnapon, valamint állami munkaszüneti napon végzett úttisztítás
Minden szabad-, munkaszüneti-, valamint állami ünnepi napon 2 fő x 4 óra ügyeleti feladat.
Városi nagyrendezvények (Szőlőjövések, Szüret, Karácsony, Szilveszter) utáni kézi és gépi takarítás szükség szerinti kapacitással.
2.2.2. A munka megrendelése és díjazása
A feladatot a Szolgáltató szerződés alapján külön megrendelés nélkül folyamatosan végzi. A feladat díjazására Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete minden év december 31-ig következő évre vonatkozóan új átalánydíjat állapít meg, melyet a Szolgáltató havi egyenlő részletekben tárgyhót követő 20. napig az Önkormányzat fele leszámlázza.
2. 3. Téli hó-eltakarítás, síkosság-mentesítés
2.3.1. A feladat meghatározása
A teljes téli időszakban a közterületek fenntartásáról szóló rendelet szerint a hóeltakarítás, síkosság-mentesítés
Minden év november 15.- március 15. között ügyeleti rendszerben.
2.3.2. A munka megrendelése, díjazása
A feladatot a Szolgáltató szerződés alapján külön megrendelés nélkül folyamatosan végzi. A feladat díjazására Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete minden év december 31.-ig következő évre vonatkozóan új átalánydíjat állapít meg, melyet a Szolgáltató évi két egyenlő részletben minden év november 15.-ig, illetve február 28-ig az Önkormányzat fele leszámlázza
2. 4. Önkormányzati intézmények műszaki fenntartása TEÁOR: 45
2.4.1. A feladat meghatározása
Az Önkormányzat fenntartásába tartozó kulturális, oktatási és egészségügyi intézmények (Jurisics Vár Művelődési Központ, Chernel Kálmán Városi Könyvtár, Szociális Gondozási Központ) műszaki fenntartása.
2.4.2. A munka megrendelése, díjazása
A felsorolt intézmények műszaki fenntartását és a karbantartás jellegű munkák elvégzését a Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának írásbeli megrendelése alapján végzi a Szolgáltató ráfordításos alapon, a Képviselő-testület által jóváhagyott szolgáltatási díjjegyzék szerint. A munka elvégzését az intézményvezető igazolja, amely igazolást a Szolgáltató a Polgármesteri Hivatal fele kibocsátott számla mellé csatol.
Felújítás illetve fejlesztés jellegű munkák esetén a Szolgáltató a Polgármesteri Hivatala Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának tételes árajánlatot ad. A munkát az osztály írásbeli megrendelése alapján és műszaki ellenőrzése mellett végzi.
A teljesítés igazolása Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának feladata, mely igazolást a Szolgáltató a Polgármesteri Hivatal fele kibocsátott számla mellé csatol.
2. 5. Ingatlankezelés: TEÁOR: 70.20
70.32
2.5.1. A feladat meghatározása
Önkormányzati ingatlanok – lakások, garázsok, egyéb ingatlanok – műszaki fenn-
tartása, ingatlankezelési feladatok ellátása
2.5.2. A feladat megrendelése, díjazása
A Szolgáltató a feladat elvégzését 13/2006 (IV.20), 26/2004 (X.01) számú Önkormányzati Rendelet alapján végzi külön megrendelés nélkül.
A Szolgáltató minden év március 30-ig az ingatlankezelő éves költségvetés tervezetét, illetve az azt megelőző év ingatlankezelési beszámolóját a Képviselő-testület elé terjeszti véleményezésre és jóváhagyásra. A Szolgáltató az ingatlankezelés során felmerült költségeit az ingatlan bérbeadás bevételéből fedezi.
2. 6. Város köztéri berendezéseinek felújítása, karbantartása
2.6.1. Feladat meghatározása
A város közterein elhelyezett berendezések – hulladékgyűjtők, padok, információs táblák, oszlopok, stb. – folyamatos szükség szerinti karbantartása, felújítása illetve pótlása
2.6.2. A munka megrendelése és díjazása
A feladatot a Szolgáltató folyamatosan a rendeltetésszerű használhatóság követelményeinek megfelelően, valamint a Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának írásbeli megrendelése alapján (a megrendelés mellé csatolt közterület felügyelő írásbeli feljegyzései szerint végzi).
A Szolgáltató az elvégzett munkáról a tárgyhót követő 20. napig tételes elszámolást ad a Városfejlesztési Osztály részére, aki a munka elvégzését ellenőrzi és igazolja. A Szolgáltató az igazolást az Önkormányzat részére kibocsátott számla mellé csatolja. Amennyiben az elvégzett munkák 10 %-kal meghaladják az éves szinten az erre a feladatra meghatározott költségvetés időarányos részét a munka elvégzéséhez a Városfejlesztési Osztály részéről előzetes hozzájárulás szükséges.
2.7. Fizető parkoló üzemeltetése, fenntartása TEÁOR: 63.21
2.7.1. A feladat meghatározása
A fizető parkoló üzemeltetését a Szolgáltató 5/2001 (IV.01) számú többször módosított Önkormányzati rendelet szerint végzi.
2.8. A város zöldterületeinek fenntartása, virágosítás TEÁOR: 01.41
2.8.1. A feladat meghatározása
A város intenzíven, és külterjesen művelt zöldterületeinek folyamatos karbantartása, ápolása, illetve a város köztereinek virágosítása, díszítése.
2.8.2. A feladat megrendelése, díjazása
A Szolgáltató minden év március 31.-ig éves parkfenntartási tervet készít, amely elkészítésénél figyelembe veszi a művelt területek nagyságát, valamint a Képviselő-testület által jóváhagyott éves költségeket. Az elkészített tervezetet a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály által javasoltan véleményezésre az illetékes Városfejlesztési, Környezetvédelmi, és Vagyonügyi Bizottság elé terjeszti. Feladatait a továbbiakban a jóváhagyott tervezet szerinti ütemezésben végzi. Az elvégzett feladatokról a tárgyhót követő 10.-ig napig tételes listát bocsát a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály részére, aki ez alapján ellenőrzi és igazolja az elvégzett munkákat. A Szolgáltató az igazolást Polgármesteri Hivatal felé kibocsátott számla mellé csatolja.
2.9. A városi piac üzemeltetése TEÁOR: 52.62
2.9.1. A feladat meghatározása
A városi piac működtetése 17/2005. (V. 9.). számú önkormányzati rendelet, valamint a Szolgáltató által elkészített piacrend és HACCP alapján
2.9.2. A munka megrendelése és díjazása.
Az üzemeltetést a Szolgáltató a hivatkozott rendelet illetve szabályzatok alapján folyamatosan külön megrendelés nélkül végzi. Az üzemeltetés költségeit a működtetés bevételeiből fedezi. Fejlesztési, beruházási tevékenységet csak a Képviselő-testület engedélye alapján az Önkormányzat által biztosított költségvetés terhére végezhet.
2.10. Gyepmesteri tevékenység TEÁOR: 01.25
2.10.1. A feladat meghatározása
Gyepmesteri tevékenység ellátása a 7/1996.(IX.l.) számú önkormányzati rendelet alapján.
2.10.2. A feladat megrendelése és díjazása
A Szolgáltató a feladatot külön megrendelés nélkül a hivatkozott rendelet szerint végzi. A szolgáltatás költségeiről és bevételeiről a Pénzügyi Osztály felé tételes elszámolt készít. A szolgáltatás díjaként a bevételek és kiadások különbözetét téríti a Polgármesteri Hivatal. Az elszámolás félévente történik. A Szolgáltató a feladatot részben vagy egészben más szervezet megbízásával is teljesítheti.
2.11. Önkormányzati belterületi, külterületi, üdülőterületi utak javítása, karbantartása TEÁOR: 45.23
2.11.1. A feladat meghatározása
Az Önkormányzat kezelésében lévő belterületi, üdülőterületi és külterületi utak, járdák, közterületek szükség szerinti illetve a pénzügyi lehetőség szerinti folyamatos karbantartása a hozzátartozó műtárgyakkal (víznyelők, átereszek, csapadékcsatornák, folyókák) együtt.
2.11.2. A feladat megrendelése, díjazása
A Szolgáltató a tervezett karbantartási feladatokról a költségvetési koncepcióban biztosított éves pénzügyi keret figyelembe vételével karbantartási tervet készít, melyet a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály által javasoltan véleményezésre és jóváhagyásra a Városfejlesztési, Környezetvédelmi, Vagyonügyi Bizottság elé terjeszt. A tervezetben a Szolgáltató az éves költségvetés 20 %-ának mértékéig tartalék keretet képez. A feladatot ezután folyamatosan és szükség szerint a tervezetet figyelembe véve, illetve a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály írásbeli megrendelése alapján végzi. Az elvégzett feladatokról havonkénti bontásban a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály részére jelentést készít, amely alapján az osztály ellenőrzi az elvégzett munkákat és igazolja azok teljesítését.
A tervezeten felüli feladatok elvégzését a Szolgáltató csak a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály külön írásbeli megrendelésére és pénzügyi fedezet biztosítása mellett végzi el.
2.12. Nyilvános WC üzemeltetés TEÁOR: 74.84
2.12.1. A feladat meghatározása
A város közterületein található nyilvános WC üzemeltetése az alábbiak szerint:
- Piaci nyilvános WC Kőszeg, Kossuth L. u. 3. üzemeltetése egész évben piac napokon 6.00 – 14.00 között. Használata díjtalan.
- Tömbbelső (2007. április 30-ig tervezett telepítés) üzemeltetés: egész évben 0-24 óra időtartamban, 50 FT/ alkalom használati díjjal.
- Liszt F. u. Buszpályaudvar Üzemeltetése: egész évben 0-24 órás időtartamban, térítésmentesen, megbízásos jogviszonyban üzemeltetve.
2.12.2. Feladat megrendelése, díjazása
A Szolgáltató nyilvános WC üzemeltetését külön megrendelés nélkül, folyamatosan végzi. Az üzemeltetés, karbantartás költségeit az üzemeltetés során képződő bevételből fedezi illetve szükség szerint az ingatlankezelő bevételéből pótolja.
3. A szolgáltatás feltételeinek biztosítása
3.1. Az Megbízó által a Szolgáltató részére biztosított, feladat ellátáshoz szükséges ingatlanok, gépek, eszközök
- Ingatlanok: - Kőszeg-hegyaljai Regionális Hulladéklerakó
- Hulladékudvar
- Komposztáló telep
- Szelektív hulladékgyűjtési rendszer
- Telephelyi garázsok
- Telephelyi műhelyek
- Telephelyi nyitott színek
- Telephelyi kertészeti műhely és raktár
- Telephelyi önkormányzati tulajdonú szabad területek
• volt kertészeti telep
• Alsó krt-i telephely törmeléktároló
• Alsó krt-i építési törmeléktároló
- Gépek, berendezések: - MERCEDES kukás autó
- LIAZ kukás autó
- SCARAB seprőgép
- MULTICAR M-25
- Műhelyi, fel nem sorolt telephelyi eszközök
- Raktárkészlet
- Irodai készletek, irodabútorok
- MITSUBISHI terepjáró szolgálati gépkocsi
Az itt felsorolt gépeket, eszközöket a Megbízó térítésmentesen biztosítja Szolgáltató részére.
3.2. A Szolgáltató kötelezettségei az átvett létesítményekkel, gépekkel és eszközökkel kapcsolatban.
- A Szolgáltató kötelezettséget vállal a gépek, eszközök, létesítmények rendeltetésszerű használatára, azok műszaki állapotának jókarban tartására.
- Évente pénzügyi lehetőségéhez képest fejlesztési alapot képez, melyet a gépek és eszközök pótlására vagy pályázati saját erőként használ fel.
4. Egyéb kötelezettségek
A Szolgáltató a működése során folyamatos kapcsolatot tart a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztállyal a felmerülő problémák megoldása érdekében együttműködik a tevékenység során keletkezett önkormányzati kötelezettségek (régi hulladéklerakó rekultiváció) megoldása érdekében.
Kőszeg. 2007-01-05
……………………………………… ……………………………………
Kőszeg Város Önkormányzata Kőszegi Városüzemeltetési és
Kommunális Szolgáltató KHT.
A Kőszegi Városüzemeltetési Kht-vel kötött közszolgálati szerződés módosítása
ELŐTERJESZTÉS
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
2007. január …-i ülésének
….. napirendi pontjához
Tisztelt Képviselő-testület!
A 2007. évi munkaprogram alapján a 2007. évi szolgáltatási díjtételek változásának tükrében, illetve a közszolgáltatási szerződés alá tartozó intézmények ellátásának megváltozása miatt – intézményi takarítás és kistérségi fenntartásba átadott intézmények műszaki fenntartásának kivétele a szerződésből – a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató Kht.-val megkötött Közszolgáltatási Szerződés módosítása szükségeltetik.
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy a leírtak alapján alakítsa ki véleményét és hozza meg döntését a Közszolgáltatási Szerződésre vonatkozóan.
Kőszeg, 2007. január 5.
A polgármester nevében:
Bodovics László Jan s.k.
osztályvezető
HATÁROZATI JAVASLAT
1. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Városüzemeltetési Kht.-val kötött Közszolgáltatási Szerződés módosítását az előterjesztés szerint elfogadja.
2. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Közszolgáltatási Szerződés módosításának aláírására a polgármestert felhatalmazza.
Felelős: Huber László polgármester
Hiv. felelős: Bodovics László Jan osztályvezető
Határidő: azonnal
VÁROSÜZEMELTETÉSI ÉS KOMMUNÁLIS
KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS
amely létrejött egyrészről: Kőszeg Város Önkormányzata (továbbiakban: Megbízó) 9730 Kőszeg, Jurisics tér 8., mint megbízó, másrészt: a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató KHT (továbbiakban: Szolgáltató), Kőszeg, Kossuth L. u. 3. mint megbízott között az alábbi feltételekkel:
1. A szerződés célja és tartalma:
1.1. Szerződés célja:
Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete 185/2004 (XI.30) számú határozatával hozta létre a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató KHT-t. A döntés célja, hogy a KHT. a városüzemeltetési és kommunális szolgáltatói feladatokat piaci körülmények között lássa el, csökkentve a város ez irányú terheit.
1.2. Megbízói feladatok ellátója:
A Közszolgáltatási Szerződés szerinti megbízói feladatokat Kőszeg Város Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztálya látja el Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének döntése és Kőszeg Város Polgármesterének írásbeli utasítása alapján.
1.3. Szerződés szerinti megbízói átruházott hatáskörök:
1.3.1. Megrendelések esetén:
A Közszolgáltatási Szerződés szerinti megrendelést a Megbízó részéről a városfejlesztési és településüzemeltetési osztály vezetője adhat ki nettó 1 millió forintig, illetve nettó 1 millió forint felett csak Kőszeg város polgármesterének megrendelésével.
1.3.2. Teljesítési igazolás esetén:
A Közszolgáltatási Szerződés szerinti teljesítési igazolást a Megbízó részéről a városfejlesztési és településüzemeltetési osztály vezetője adhat ki. Intézményi műszaki karbantartás esetén az intézmény vezetőjének igazolása alapján.
2. Az Önkormányzat megbízásából ellátott feladatok:
2.1. Települési szilárdhulladék gyűjtés, kezelés TEÁOR:90.02
2.1.1. Feladat meghatározása
A kőszegi kistérség településeire terjeszthető ki. Települési szilárd hulladék gyűjtésével, kezelésével, egyéb hulladékgazdálkodási feladatok végzésével kapcsolatos szolgáltatás Kőszeg lakossági és közületi vonatkozásában az érvényes önkormányzati rendelet szerint. Ugyanezen szolgáltatási biztosítása a kőszegi kistérség vonatkozásában vállalkozási szerződés szerint. Az egyéb hulladékgazdálkodási feladat magába foglalja: szelektív hulladékgyűjtés, komposztáló telep üzemeltetés, hulladékudvar üzemeltetés, építési törmelék feldolgozó üzemeltetés feladatokat Kőszeg városban a hivatkozott rendelet szerint, a kistérségben vállalkozási szerződés alapján.
2.1.2. A szolgáltatás megrendelése, díjazása
A Szolgáltató – minden a szolgáltatást igénybe vevő közülettel, illetve magánszeméllyel – egyedi szerződést köt. A szolgáltatás díját a szerződés alapján negyedévente számlázza. A szolgáltatásért az Önkormányzattól díjazásban nem részesül.
A Szolgáltató működési költségeit a beszedett díjakból fedezi. Fejlesztési célú kiadások esetén az Önkormányzat a fejlesztés költségeihez egyedi döntés alapján hozzájárulhat.
2. 2. Település tisztaság, úttisztítás TEÁOR: 90.03
2.2.1. A feladat meghatározása
A feladat kiterjed Kőszeg város területén a közterületek fenntartásáról és tisztán tartásáról szóló rendelet szerinti feladatok elvégzésére az alábbiak szerint:
Kézi úttisztítás: Heti öt x 8 órás munkanap 4 úttisztítóval a köztisztasági rendelet
alapján.
Gépi úttisztítás: Heti öt munkanap 6 órás munkarendben minden év április 1.-november 30-ig.
Ünnep- és szabadnapon, valamint állami munkaszüneti napon végzett úttisztítás
Minden szabad-, munkaszüneti-, valamint állami ünnepi napon 2 fő x 4 óra ügyeleti feladat.
Városi nagyrendezvények (Szőlőjövések, Szüret, Karácsony, Szilveszter) utáni kézi és gépi takarítás szükség szerinti kapacitással.
2.2.2. A munka megrendelése és díjazása
A feladatot a Szolgáltató szerződés alapján külön megrendelés nélkül folyamatosan végzi. A feladat díjazására Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete minden év december 31-ig következő évre vonatkozóan új átalánydíjat állapít meg, melyet a Szolgáltató havi egyenlő részletekben tárgyhót követő 20. napig az Önkormányzat fele leszámlázza.
2. 3. Téli hó-eltakarítás, síkosság-mentesítés
2.3.1. A feladat meghatározása
A teljes téli időszakban a közterületek fenntartásáról szóló rendelet szerint a hóeltakarítás, síkosság-mentesítés
Minden év november 15.- március 15. között ügyeleti rendszerben.
2.3.2. A munka megrendelése, díjazása
A feladatot a Szolgáltató szerződés alapján külön megrendelés nélkül folyamatosan végzi. A feladat díjazására Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete minden év december 31.-ig következő évre vonatkozóan új átalánydíjat állapít meg, melyet a Szolgáltató évi két egyenlő részletben minden év november 15.-ig, illetve február 28-ig az Önkormányzat fele leszámlázza
2. 4. Önkormányzati intézmények műszaki fenntartása TEÁOR: 45
2.4.1. A feladat meghatározása
Az Önkormányzat fenntartásába tartozó kulturális, oktatási és egészségügyi intézmények (Jurisics Vár Művelődési Központ, Chernel Kálmán Városi Könyvtár, Szociális Gondozási Központ) műszaki fenntartása.
2.4.2. A munka megrendelése, díjazása
A felsorolt intézmények műszaki fenntartását és a karbantartás jellegű munkák elvégzését a Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának írásbeli megrendelése alapján végzi a Szolgáltató ráfordításos alapon, a Képviselő-testület által jóváhagyott szolgáltatási díjjegyzék szerint. A munka elvégzését az intézményvezető igazolja, amely igazolást a Szolgáltató a Polgármesteri Hivatal fele kibocsátott számla mellé csatol.
Felújítás illetve fejlesztés jellegű munkák esetén a Szolgáltató a Polgármesteri Hivatala Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának tételes árajánlatot ad. A munkát az osztály írásbeli megrendelése alapján és műszaki ellenőrzése mellett végzi.
A teljesítés igazolása Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának feladata, mely igazolást a Szolgáltató a Polgármesteri Hivatal fele kibocsátott számla mellé csatol.
2. 5. Ingatlankezelés: TEÁOR: 70.20
70.32
2.5.1. A feladat meghatározása
Önkormányzati ingatlanok – lakások, garázsok, egyéb ingatlanok – műszaki fenn-
tartása, ingatlankezelési feladatok ellátása
2.5.2. A feladat megrendelése, díjazása
A Szolgáltató a feladat elvégzését 13/2006 (IV.20), 26/2004 (X.01) számú Önkormányzati Rendelet alapján végzi külön megrendelés nélkül.
A Szolgáltató minden év március 30-ig az ingatlankezelő éves költségvetés tervezetét, illetve az azt megelőző év ingatlankezelési beszámolóját a Képviselő-testület elé terjeszti véleményezésre és jóváhagyásra. A Szolgáltató az ingatlankezelés során felmerült költségeit az ingatlan bérbeadás bevételéből fedezi.
2. 6. Város köztéri berendezéseinek felújítása, karbantartása
2.6.1. Feladat meghatározása
A város közterein elhelyezett berendezések – hulladékgyűjtők, padok, információs táblák, oszlopok, stb. – folyamatos szükség szerinti karbantartása, felújítása illetve pótlása
2.6.2. A munka megrendelése és díjazása
A feladatot a Szolgáltató folyamatosan a rendeltetésszerű használhatóság követelményeinek megfelelően, valamint a Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztályának írásbeli megrendelése alapján (a megrendelés mellé csatolt közterület felügyelő írásbeli feljegyzései szerint végzi).
A Szolgáltató az elvégzett munkáról a tárgyhót követő 20. napig tételes elszámolást ad a Városfejlesztési Osztály részére, aki a munka elvégzését ellenőrzi és igazolja. A Szolgáltató az igazolást az Önkormányzat részére kibocsátott számla mellé csatolja. Amennyiben az elvégzett munkák 10 %-kal meghaladják az éves szinten az erre a feladatra meghatározott költségvetés időarányos részét a munka elvégzéséhez a Városfejlesztési Osztály részéről előzetes hozzájárulás szükséges.
2.7. Fizető parkoló üzemeltetése, fenntartása TEÁOR: 63.21
2.7.1. A feladat meghatározása
A fizető parkoló üzemeltetését a Szolgáltató 5/2001 (IV.01) számú többször módosított Önkormányzati rendelet szerint végzi.
2.8. A város zöldterületeinek fenntartása, virágosítás TEÁOR: 01.41
2.8.1. A feladat meghatározása
A város intenzíven, és külterjesen művelt zöldterületeinek folyamatos karbantartása, ápolása, illetve a város köztereinek virágosítása, díszítése.
2.8.2. A feladat megrendelése, díjazása
A Szolgáltató minden év március 31.-ig éves parkfenntartási tervet készít, amely elkészítésénél figyelembe veszi a művelt területek nagyságát, valamint a Képviselő-testület által jóváhagyott éves költségeket. Az elkészített tervezetet a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály által javasoltan véleményezésre az illetékes Városfejlesztési, Környezetvédelmi, és Vagyonügyi Bizottság elé terjeszti. Feladatait a továbbiakban a jóváhagyott tervezet szerinti ütemezésben végzi. Az elvégzett feladatokról a tárgyhót követő 10.-ig napig tételes listát bocsát a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály részére, aki ez alapján ellenőrzi és igazolja az elvégzett munkákat. A Szolgáltató az igazolást Polgármesteri Hivatal felé kibocsátott számla mellé csatolja.
2.9. A városi piac üzemeltetése TEÁOR: 52.62
2.9.1. A feladat meghatározása
A városi piac működtetése 17/2005. (V. 9.). számú önkormányzati rendelet, valamint a Szolgáltató által elkészített piacrend és HACCP alapján
2.9.2. A munka megrendelése és díjazása.
Az üzemeltetést a Szolgáltató a hivatkozott rendelet illetve szabályzatok alapján folyamatosan külön megrendelés nélkül végzi. Az üzemeltetés költségeit a működtetés bevételeiből fedezi. Fejlesztési, beruházási tevékenységet csak a Képviselő-testület engedélye alapján az Önkormányzat által biztosított költségvetés terhére végezhet.
2.10. Gyepmesteri tevékenység TEÁOR: 01.25
2.10.1. A feladat meghatározása
Gyepmesteri tevékenység ellátása a 7/1996.(IX.l.) számú önkormányzati rendelet alapján.
2.10.2. A feladat megrendelése és díjazása
A Szolgáltató a feladatot külön megrendelés nélkül a hivatkozott rendelet szerint végzi. A szolgáltatás költségeiről és bevételeiről a Pénzügyi Osztály felé tételes elszámolt készít. A szolgáltatás díjaként a bevételek és kiadások különbözetét téríti a Polgármesteri Hivatal. Az elszámolás félévente történik. A Szolgáltató a feladatot részben vagy egészben más szervezet megbízásával is teljesítheti.
2.11. Önkormányzati belterületi, külterületi, üdülőterületi utak javítása, karbantartása TEÁOR: 45.23
2.11.1. A feladat meghatározása
Az Önkormányzat kezelésében lévő belterületi, üdülőterületi és külterületi utak, járdák, közterületek szükség szerinti illetve a pénzügyi lehetőség szerinti folyamatos karbantartása a hozzátartozó műtárgyakkal (víznyelők, átereszek, csapadékcsatornák, folyókák) együtt.
2.11.2. A feladat megrendelése, díjazása
A Szolgáltató a tervezett karbantartási feladatokról a költségvetési koncepcióban biztosított éves pénzügyi keret figyelembe vételével karbantartási tervet készít, melyet a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály által javasoltan véleményezésre és jóváhagyásra a Városfejlesztési, Környezetvédelmi, Vagyonügyi Bizottság elé terjeszt. A tervezetben a Szolgáltató az éves költségvetés 20 %-ának mértékéig tartalék keretet képez. A feladatot ezután folyamatosan és szükség szerint a tervezetet figyelembe véve, illetve a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály írásbeli megrendelése alapján végzi. Az elvégzett feladatokról havonkénti bontásban a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály részére jelentést készít, amely alapján az osztály ellenőrzi az elvégzett munkákat és igazolja azok teljesítését.
A tervezeten felüli feladatok elvégzését a Szolgáltató csak a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztály külön írásbeli megrendelésére és pénzügyi fedezet biztosítása mellett végzi el.
2.12. Nyilvános WC üzemeltetés TEÁOR: 74.84
2.12.1. A feladat meghatározása
A város közterületein található nyilvános WC üzemeltetése az alábbiak szerint:
- Piaci nyilvános WC Kőszeg, Kossuth L. u. 3. üzemeltetése egész évben piac napokon 6.00 – 14.00 között. Használata díjtalan.
- Tömbbelső (2007. április 30-ig tervezett telepítés) üzemeltetés: egész évben 0-24 óra időtartamban, 50 FT/ alkalom használati díjjal.
- Liszt F. u. Buszpályaudvar Üzemeltetése: egész évben 0-24 órás időtartamban, térítésmentesen, megbízásos jogviszonyban üzemeltetve.
2.12.2. Feladat megrendelése, díjazása
A Szolgáltató nyilvános WC üzemeltetését külön megrendelés nélkül, folyamatosan végzi. Az üzemeltetés, karbantartás költségeit az üzemeltetés során képződő bevételből fedezi illetve szükség szerint az ingatlankezelő bevételéből pótolja.
3. A szolgáltatás feltételeinek biztosítása
3.1. Az Megbízó által a Szolgáltató részére biztosított, feladat ellátáshoz szükséges ingatlanok, gépek, eszközök
- Ingatlanok: - Kőszeg-hegyaljai Regionális Hulladéklerakó
- Hulladékudvar
- Komposztáló telep
- Szelektív hulladékgyűjtési rendszer
- Telephelyi garázsok
- Telephelyi műhelyek
- Telephelyi nyitott színek
- Telephelyi kertészeti műhely és raktár
- Telephelyi önkormányzati tulajdonú szabad területek
• volt kertészeti telep
• Alsó krt-i telephely törmeléktároló
• Alsó krt-i építési törmeléktároló
- Gépek, berendezések: - MERCEDES kukás autó
- LIAZ kukás autó
- SCARAB seprőgép
- MULTICAR M-25
- Műhelyi, fel nem sorolt telephelyi eszközök
- Raktárkészlet
- Irodai készletek, irodabútorok
- MITSUBISHI terepjáró szolgálati gépkocsi
Az itt felsorolt gépeket, eszközöket a Megbízó térítésmentesen biztosítja Szolgáltató részére.
3.2. A Szolgáltató kötelezettségei az átvett létesítményekkel, gépekkel és eszközökkel kapcsolatban.
- A Szolgáltató kötelezettséget vállal a gépek, eszközök, létesítmények rendeltetésszerű használatára, azok műszaki állapotának jókarban tartására.
- Évente pénzügyi lehetőségéhez képest fejlesztési alapot képez, melyet a gépek és eszközök pótlására vagy pályázati saját erőként használ fel.
4. Egyéb kötelezettségek
A Szolgáltató a működése során folyamatos kapcsolatot tart a Városfejlesztési és Településüzemeltetési Osztállyal a felmerülő problémák megoldása érdekében együttműködik a tevékenység során keletkezett önkormányzati kötelezettségek (régi hulladéklerakó rekultiváció) megoldása érdekében.
Kőszeg. 2007-01-05
……………………………………… ……………………………………
Kőszeg Város Önkormányzata Kőszegi Városüzemeltetési és
Kommunális Szolgáltató KHT.