2007. Március 13., Kedd, 10:00 óra, Városháza 137. számú tanácskozóterme: Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - A házi gyermekorvosokkal kötött megállapodások felülvizsgálata
2. - A lakások bérletéről szóló önkormányzati rendelet módosítása
3. - A szociális igazgatásról szóló önkormányzati rendelet módosítása
4. - Beszámoló a közrendről és a közbiztonságról
5.a - A történelmi belváros gépjármű közlekedésének szabályairól szóló rendelet módosítása
5.b - A parkolás rendjéről szóló önkormányzati rendelet módosítása
6. - Bírósági ülnökök megválasztása
7. - A Kőszegi Sporthorgász Egyesülettel kötött szerződés módosítása
8. - A Borsmonostori utcába közlekedési jelzőtábla kihelyezése
9. - Megüresedett önkormányzati bérlakás további hasznosítása
10. - Új Szervezeti és Működési Szabályzat megalkotása
11. - A Polgármesteri Hivatal működési rendjének elfogadása
12. - A Képviselő-testület 4 éves cselekvési programja
13. - A Szombathelyi TV-vel kötött szerződés felülvizsgálata
14. - A Vas Megyei Regionális Rádióért Közalapítvány megszüntetése
1. napirendi pont:
A házi gyermekorvosokkal kötött megállapodások felülvizsgálata

ELŐTERJESZTÉS
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
2007. március 27-i ülése ... napirendi pontjához




Tisztelt Képviselő-testület!

Az előző havi testületi ülésen döntés született a házi gyermekorvosi körzetek csökkentéséről, valamint az ebből eredő változások miatt az orvosokkal kötött szerződések felülvizsgálatáról.
A házi gyermekorvosokkal kötött vállalkozói szerződések utoljára 1995-ben kerültek módosításra. A fent említett okon túlmenően az elmúlt 10 évben egyrészt számos jogszabályi és szerkezeti változás következett be, másrészt a gyakorlat során letisztultak a közüzemi díjak viselésével kapcsolatos arányok.
Fentiek miatt úgy vélem, szükséges a szerződések új, egységes szerkezetbe foglalása, mely megfelel a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezéseknek és az időközben bekövetkezett változásoknak is. Ilyen változás volt a Városgondnokság Kht-vá történő átalakítása, valamint a Kőszeg Város és Vonzáskörzete Többcélú Kistérségi Társulás létrejötte, és ezáltal a központi orvosi ügyelet, valamint a védőnői feladatok társulási formában történő ellátása.
Több esetben problémát okozott, hogy a bérbeadó, illetve a bérlő kötelezettsége-e bizonyos javítási, karbantartási munkák elvégzése, illetve megfizetése? Ezen vitás kérdések elkerülése végett a 2006. március 31-ével hatályba lépett új lakástörvénynek megfelelően építettem be a szerződésbe a bérbeadó és bérlő kötelezettségeit. Így a bérbeadó az épület karbantartásáról, az épület központi berendezéseinek állandó üzemképes állapotáról, a bérlő pedig az általa használt rendelő és kiegészítő helyiségek vonatkozásában a burkolatok, ajtók, ablakok és a berendezések karbantartásáról, felújításáról, illetőleg azok pótlásáról, cseréjéről köteles gondoskodni.
Tekintettel arra, hogy a 2 házi gyermekorvos és a védőnői szolgálatok is a Kőszeg, Jurisics tér 5. szám alatti ingatlanban végzik tevékenységüket, szükséges volt a rezsiköltségek viselésének arányait is áttekinteni.
Ennek eredményeként a költségeket továbbra is 50-50 %-ban viselik a védőnők és a háziorvosok.
A védőnői feladatok kistérségi formában történő ellátása miatt fenti költségviselésről és egyéb finanszírozási kérdésekről a társulással is megállapodást kell kötni, melynek tervezetét is előterjesztem. A munkaszervezet vezetőjével már egyeztettem, akivel a szerződés tartalmi elemeiről sikerült megállapodni.
Az orvosokkal a szerződések tartalmával kapcsolatosan többször is egyeztető megbeszélést tartottam, majd az ennek eredményeként létrejött szerződés-tervezeteket írásban is megkapták, melyre észrevételeket tehettek.
Mindezekre figyelemmel kérem a Tisztelt Képviselő-testületet a határozati javaslatok elfogadására!


Kőszeg, 2007. március 5.

A polgármester nevében:


Dr. Tóthné Dolgos Zsanett s. k.
gyámügyi és szociális
osztályvezető













I. Határozati javaslat

Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 2007. április 1-jei hatállyal a közte és Vecseiné Dr. Kiss Gabriella között a háziorvosi feladatok egészségügyi vállalkozás formájában történő ellátásáról szóló szerződést jóváhagyja és felhatalmazza a polgármestert annak aláírására.

Felelős: Huber László polgármester
Határidő: 2007. április 1.

II. Határozati javaslat

Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 2007. április 1-jei hatállyal a közte és Parádiné Dr. Ágoston Zsuzsanna között a háziorvosi feladatok egészségügyi vállalkozás formájában történő ellátásáról szóló szerződést jóváhagyja és felhatalmazza a polgármestert annak aláírására.

Felelős: Huber László polgármester
Határidő: 2007. április 1.

III. Határozati javaslat


Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a közte és Kőszeg Város és Vonzáskörzete Többcélú Kistérségi Társulás között a védőnői feladatok működtetési és finanszírozási rendelkezéseket tartalmazó megállapodást jóváhagyja és felhatalmazza a polgármestert annak aláírására.


Felelős: Huber László polgármester
Határidő: 2007. április 1.

IV. Határozati javaslat


Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete elrendeli a Dr. Héry Julianna házi gyermekorvos által használt – önkormányzati tulajdonban lévő – eszközöknek Dr. Kiss Gabriella és Dr. Ágoston Zsuzsanna részére, használatra történő átadását az alábbiak szerint:

Dr. Kiss Gabriella leltárába:

• 1 db. íróasztal,
• 1 db. szék,
• 1 db. műszerszekrény,
• kartonszekrény.

Dr. Ágoston Zsuzsanna leltárába:

• 1 db. műszerszekrény,
• 1 db. kartonszekrény.

Felelős: Huber László polgármester
Határidő: 2007. április 1.



SZERZŐDÉS-TERVEZET

a háziorvosi feladatok egészségügyi vállalkozás formájában történő ellátásáról
(módosításokkal egységes szerkezetben)

I.
Általános rész


1. Szerződő felek:
Vecseiné Dr. Kiss Gabriella (született: Csorna, 1954. 07. 21., anyja neve: Ádor Erzsébet) 9730 Kőszeg, Bercsényi M. u. 8. szám alatti lakos házi gyermekorvos, valamint Kőszeg Város Önkormányzata nevében Huber László polgármester.


2. A szerződés alapjául szolgáló jogszabályok, illetve a vállalkozást engedélyező határozatok száma:
1. 2000. évi II. törvény az önálló orvosi tevékenységről,
2. 18/2000. (II. 25.) Korm. rendelet a háziorvosi működtetési jog megszerzéséről és visszavonásáról, valamint a háziorvosi tevékenységhez szükséges ingó, ingatlan vagyon és működtetési jog megszerzésének hitelfelvételeiről,
3. 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről,
4. 43/1999. (III. 3.) Korm. rendelet az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól,
5. 161/2004. (X. 26.) Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének határozata,
6. ÁNTSZ Kőszegi Városi Intézetének 621-2/2004. számú határozata a működés engedélyezéséről,
7. Az egészségügyi alapellátásról és körzeteinek kialakításáról szóló 16/2006. (V. 8.) önkormányzati rendelet,
8. Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének ……../2007. (III. 27.) határozata.


3. A háziorvosi szolgálat, illetve a jelen szerződésben foglalt megbízás kiterjed:
a) A működtetési joggal rendelkező vállalkozó házi gyermekorvos az önkormányzat felé területi ellátási kötelezettséggel vállalva házi gyermekorvosi alapellátást végez, melynek keretében az önkormányzat rendeletében szabályozott Kőszeg város 1. számú gyermekkörzet (1. számú melléklet) lakosai részére háziorvosi ellátást biztosít.
b) Az a) pontban foglaltakon túl a megbízás kiterjed a 2. számú gyermekkörzet háziorvosának szükség szerinti helyettesítésére (2. számú melléklet), valamint a Kőszeg Város és Vonzáskörzete Többcélú Kistérségi Társulása által szervezett ügyeleti szolgálatban való részvételre.






4. A háziorvosi szolgálat teljesítésének helye és ideje:
Helye: Kőszeg, Jurisics tér 5. szám alatti I. emeleti gyermekkörzeti rendelőben.
Ideje: hétfő, szerda: du. 13 – 14.30 óráig tanácsadás
du. 14.30 – 17.00 óráig rendelés
kedd: de. 8.00 – 12 óráig rendelés
csütörtök: de. 8.00 – 11.00 óráig rendelés
péntek: de. 8.00 – 11.00 óráig rendelés
du.15.00- 17.00 óráig rendelés

5. A megbízás időtartama, felmondása:
A megbízás 1994. január 1-jétől határozatlan időre érvényes. A felmondási időt a szerződő felek három hónapban jelölik meg. A felmondási idő be nem tartásával (le nem dolgozásával) történő egyoldalú megszüntetés esetén a szerződésszegő fél köteles megtéríteni a le nem töltött hónapokra havonta azt az összeget, mint ami az orvosra vonatkozóan a közszolgálati besorolási tétel szerinti illetményével azonos.

Az önkormányzatot azonnali hatályú felmondási jog illeti meg, ha:
- az ÁNTSZ a házi gyermekorvos működési engedélyét visszavonta,
- a MOK az orvost a tagjai közül törölte,
- az OEP a finanszírozási szerződést felmondja,
- az orvos a megállapodásban vállalt kötelezettségét bizonyíthatóan saját hibájából felszólítás
ellenére sem teljesítette, vagy megszegte a működtetésre vonatkozó előírásokat.


6. A felek egyezően rögzítik, hogy a működtetés során a vállalkozó háziorvos az általa harmadik személynek okozott kárért személyesen vagy biztosítója útján köteles helytállni, az önkormányzatot ezzel kapcsolatban helytállási kötelezettség nem terheli.


II.
A vállalkozó feladata és kötelezettsége


A vállalkozó háziorvos köteles:

1. tevékenységét a mindenkor hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően ellátni, különös tekintettel a 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben foglaltakra, valamint folyamatosan biztosítani az érvényben lévő tárgyi és személyi feltételeknek való megfelelést. Biztosítani továbbá a tevékenység végzéséhez szükséges eszközöket, saját felelősségi körében gondoskodni az eszközök működőképes rendelkezésre állásáról,

2. helyettesről gondoskodni (saját maga és alkalmazottai részére) és az azzal kapcsolatos külön költségeket biztosítani,

3. együttműködni az önkormányzattal, illetve a háziorvosokkal az általános egészségügyi igazgatási – információs feladatokban (statisztikai adatszolgáltatás, egyéb jelentések, felmérések, polgári védelmi feladatok összehangolt, az egészségügyi központ által irányított ellátása),

4. az ÁNTSZ-től a működési engedélyt megkérni,

5. az Egészségbiztosítási Pénztárral a finanszírozási szerződést megkötni, és annak egy példányát ezen megbízási szerződés 3. számú mellékleteként becsatolni,

6. részt venni a hétközi és hétvégi ügyelet ellátásában,


7. a 360-191 számú telefonvonalon felmerült költségeket megtéríteni,


8. az általa használt rendelő és kiegészítő helyiségek vonatkozásában a burkolatok, ajtók, ablakok és a berendezések karbantartásáról, felújításáról, illetőleg azok pótlásáról, cseréjéről gondoskodni,

9. az általa használt rendelő és kiegészítő helyiségek vonatkozásában a takarítási feladatokról gondoskodni,


10. a veszélyes hulladékok tárolására, kezelésére, gyűjtésére vonatkozó jogszabályokat betartani,


11. a tűz, munka-, és balesetvédelemmel kapcsolatos előírásokat betartani,


12. a praxis (orvos, alkalmazottak) felelősség-biztosítását megkötni,


13. a praxis dolgozóinak szakmai továbbképzését biztosítani és viselni annak terheit,


14. a Jurisics tér 5. alatt felmerülő fűtés, világítás és közmű költségek 25 %-át megtéríteni,


15. a szerződés megszűnése esetén a vállalkozó házi gyermekorvos az orvosi rendelőt és annak leltár szerinti felszerelését rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban köteles az önkormányzat részére visszaadni (4. sz. melléklet). A rendelő használatára kizárólag a házi gyermekorvosi alapellátás tevékenységének végzése céljából a 2. számú házi gyermekorvosi körzet vállalkozó háziorvosával közösen jogosultak, másnak nem engedhetik át, kivéve a helyettesítés idejét.
A kiegészítő helyiségek közül a betegváró használatára a 2. számú körzet házi gyermekorvosával, a WC-k tekintetében a 2. számú körzet házi gyermekorvosával, valamint a védőnői szolgálatokkal közösen jogosultak.

16. a vállalkozó háziorvos a működtetési jogát csak a szolgáltatás folyamatosságának biztosításával idegenítheti el. Az elidegenítéshez előzetesen be kell szereznie az önkormányzat egyetértési nyilatkozatát.


17. A használatra átvett rendelői berendezéseket, eszközöket és műszereket (5. számú melléklet) a megbízási jogviszony lejártakor mennyiségi és használhatósági vonatkozásban rendeltetésszerinti állapotban visszaadni. (Hiányosságokat pótolni, javíttatásokat elvégezni, esetleges cseréről gondoskodni.)


III.
Az önkormányzat kötelezettségei

Az önkormányzat a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató Kht. révén köteles:

1. az egészségügyi ellátás területi kötelezettségének átvállalásáért a vállalkozó háziorvos részére térítésmentesen bérbe adni az orvosi rendelőt és a kiegészítő helyiségeket,
2. az épület karbantartásáról, az épület központi berendezéseinek állandó üzemképes állapotáról gondoskodni.

A szerződés mellékletei:

1. a 1. számú házi gyermekorvosi szolgálat ellátási kötelezettségének területi hatálya,
2. a helyettesítési szerződés,
3. a vállalkozó házi gyermekorvos és az Egészségbiztosítási Pénztár közötti finanszírozási szerződés,
4. a helyiségbérleti szerződés, továbbá
5. az eszközleltár.


A felek rögzítik, hogy az 1996. november 28-án aláírt megbízási szerződés és módosításai, valamint jelen szerződés közötti eltérések esetén jelen szerződésben foglalt jogaikat és kötelezettségeiket tekintik hatályosnak.



Kőszeg, 2007. április 1.




Vecseiné Dr. Kiss Gabriella Huber László
vállalkozó háziorvos polgármester

SZERZŐDÉS-TERVEZET

a háziorvosi feladatok egészségügyi vállalkozás formájában történő ellátásáról
(módosításokkal egységes szerkezetben)


I.
Általános rész


1. Szerződő felek:
Parádiné Dr. Ágoston Zsuzsanna (született: Kőszeg, 1952. 01. 06., anyja neve: Zsömböly Gizella) 9730 Kőszeg, Kórház u.1. szám alatti lakos házi gyermekorvos, valamint Kőszeg Város Önkormányzata nevében Huber László polgármester.


2. A szerződés alapjául szolgáló jogszabályok, illetve a vállalkozást engedélyező határozatok száma:
1. 2000. évi II. törvény az önálló orvosi tevékenységről,
2. 18/2000. (II. 25.) Korm. rendelet a háziorvosi működtetési jog megszerzéséről és visszavonásáról, valamint a háziorvosi tevékenységhez szükséges ingó, ingatlan vagyon és működtetési jog megszerzésének hitelfelvételeiről,
3. 4/2000. (II. 25.) EüM rendelet a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről,
4. 43/1999. (III. 3.) Korm. rendelet az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól,
5. Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének161/2004. (X. 26.) határozata,
6. ÁNTSZ Kőszegi Városi Intézetének 621-2/2004. számú határozata a működés engedélyezéséről,
7. Az egészségügyi alapellátásról és körzeteinek kialakításáról szóló 16/2006. (V. 8.) önkormányzati rendelet,
8. Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének ……../2007. (III. 27.) határozata,


3. A háziorvosi szolgálat, illetve a jelen szerződésben foglalt megbízás kiterjed:

a) A működtetési joggal rendelkező vállalkozó házi gyermekorvos az önkormányzat felé területi ellátási kötelezettséggel vállalva házi gyermekorvosi alapellátást végez, melynek keretében az önkormányzat rendeletében szabályozott Kőszeg város 2. számú gyermekkörzet (1. számú melléklet) lakosai részére háziorvosi ellátást biztosít.
b) Az a) pontban foglaltakon túl a megbízás kiterjed az 1. számú gyermekkörzet háziorvosának szükség szerinti helyettesítésére (2. számú melléklet), valamint a Kőszeg Város és Vonzáskörzete Többcélú Kistérségi Társulása által szervezett ügyeleti szolgálatban való részvételre.








4. A háziorvosi szolgálat teljesítésének helye és ideje:
Helye: Kőszeg, Jurisics tér 5. szám alatti I. emeleti gyermekkörzeti rendelőben.
Ideje: hétfő: de. 8 – 11 óráig rendelés
kedd, csütörtök: du. 13 – 14.00 óráig tanácsadás
du. 14 - 17.00 óráig rendelés
szerda: de. 8 – 11 óráig rendelés
de. 11 – 12.00 óráig rendelés(Kőszegfalva)

péntek: de. 8.00 – 11.00 óráig rendelés
du.15.00- 17.00 óráig rendelés


5. A megbízás időtartama, felmondása:
A megbízás 1994. január 1-jétől határozatlan időre érvényes. A felmondási időt a szerződő felek három hónapban jelölik meg. A felmondási idő be nem tartásával (le nem dolgozásával) történő egyoldalú megszüntetés esetén a szerződésszegő fél köteles megtéríteni a le nem töltött hónapokra havonta azt az összeget, mint ami az orvosra vonatkozóan a közszolgálati besorolási tétel szerinti illetményével azonos.

Az önkormányzatot azonnali hatályú felmondás illeti meg, ha:
- az ÁNTSZ a házi gyermekorvos működési engedélyét visszavonta,
- a MOK az orvost a tagjai közül törölte,
- az OEP a finanszírozási szerződést felmondja,
- az orvos a megállapodásban vállalt kötelezettségét bizonyíthatóan saját hibájából felszólítás ellenére sem teljesítette, vagy megszegte a működtetésre vonatkozó előírásokat.


6. A felek egyezően rögzítik, hogy a működtetés során a vállalkozó háziorvos az általa harmadik személynek okozott kárért személyesen vagy biztosítója útján köteles helytállni, az önkormányzatot ezzel kapcsolatban helytállási kötelezettség nem terheli.


II.
A vállalkozó feladata és kötelezettsége


A vállalkozó háziorvos köteles:

1. tevékenységét a mindenkor hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően ellátni, különös tekintettel a 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben foglaltakra, valamint folyamatosan biztosítani az érvényben lévő tárgyi és személyi feltételeknek való megfelelést. Biztosítani továbbá a tevékenység végzéséhez szükséges eszközöket, saját felelősségi körében gondoskodni az eszközök működőképes rendelkezésre állásáról,

2. helyettesről gondoskodni (saját maga és alkalmazottai részére) és az azzal kapcsolatos külön költségeket biztosítani,

3. együttműködni az önkormányzattal, illetve a háziorvosokkal az általános egészségügyi igazgatási – információs feladatokban (statisztikai adatszolgáltatás, egyéb jelentések, felmérések, polgári védelmi feladatok összehangolt, az egészségügyi központ által irányított ellátása),

4. az ÁNTSZ-től a működési engedélyt megkérni,

5. az Egészségbiztosítási Pénztárral a finanszírozási szerződést megkötni, és annak egy példányát ezen megbízási szerződés 3. számú mellékleteként becsatolni,

6. részt venni a hétközi és hétvégi ügyelet ellátásában,


7. a 360-282 számú telefonvonalon felmerült költségeket megtéríteni,

8. az általa használt rendelő és kiegészítő helyiségek vonatkozásában a burkolatok, ajtók, ablakok és a berendezések karbantartásáról, felújításáról, illetőleg azok pótlásáról, cseréjéről gondoskodni,

9. az általa használt rendelő és kiegészítő helyiségek vonatkozásában a takarítási feladatokról gondoskodni,


10. a veszélyes hulladékok tárolására, kezelésére, gyűjtésére vonatkozó jogszabályokat betartani,


11. a tűz, munka-, és balesetvédelemmel kapcsolatos előírásokat betartani,


12. a praxis (orvos, alkalmazottak) felelősség-biztosítását megkötni,


13. a praxis dolgozóinak szakmai továbbképzését biztosítani és viselni annak terheit,


14. a Jurisics tér 5. alatt felmerülő fűtés, világítás és közmű költségek 25 %-át megtéríteni,

15. a kőszegfalvi rendelő ( Kőszeg, Kőszegfalvi u.50. ) fűtés, világítás és közmű költségeinek 50 %-át megtéríteni,

16. a szerződés megszűnése esetén a vállalkozó házi gyermekorvos az orvosi rendelőt és annak leltár szerinti felszerelését rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban köteles az önkormányzat részére visszaadni (4. sz. melléklet). A rendelő használatára kizárólag a házi gyermekorvosi alapellátás tevékenységének végzése céljából a vállalkozó házi gyermekorvos jogosult, másnak nem engedheti át, kivéve a helyettesítés idejét.
A kiegészítő helyiségek közül a betegváró használatára az 1. számú körzet házi gyermekorvosával, a WC-k tekintetében az 1. számú körzet házi gyermekorvosával, valamint a védőnői szolgálatokkal közösen jogosultak.



17. a vállalkozó háziorvos a működtetési jogát csak a szolgáltatás folyamatosságának biztosításával idegenítheti el. Az elidegenítéshez előzetesen be kell szereznie az önkormányzat egyetértési nyilatkozatát.


18. A használatra átvett rendelői berendezéseket, eszközöket és műszereket (5. számú melléklet) a megbízási jogviszony lejártakor mennyiségi és használhatósági vonatkozásban rendeltetésszerinti állapotban visszaadni. (Hiányosságokat pótolni, javíttatásokat elvégezni, esetleges cseréről gondoskodni.)


III.
Az önkormányzat kötelezettségei

Az önkormányzat a Kőszegi Városüzemeltetési és Kommunális Szolgáltató Kht. révén köteles:

1. az egészségügyi ellátás területi kötelezettségének átvállalásáért a vállalkozó háziorvos részére térítésmentesen bérbe adni az orvosi rendelőt és a kiegészítő helyiségeket,
2. az épület karbantartásáról, az épület központi berendezéseinek állandó üzemképes állapotáról gondoskodni.

A szerződés mellékletei:

1. a 2. számú házi gyermekorvosi szolgálat ellátási kötelezettségének területi hatálya,
2. a helyettesítési szerződés,
3. a vállalkozó házi gyermekorvos és az Egészségbiztosítási Pénztár közötti finanszírozási szerződés,
4. a helyiségbérleti szerződés, továbbá
5. az eszközleltár.


A felek rögzítik, hogy az 1993. december 23-án aláírt megbízási szerződés és módosításai, valamint jelen szerződés közötti eltérések esetén jelen szerződésben foglalt jogaikat és kötelezettségeiket tekintik hatályosnak.



Kőszeg, 2007. április 1.



Parádiné Dr. Ágoston Zsuzsanna Huber László
vállalkozó háziorvos polgármester



MEGÁLLAPODÁS



Mely létrejött egyrészről Kőszeg Város Önkormányzata (képviseletében: Huber László polgármester), másrészről Kőszeg Város és Vonzáskörzete Többcélú Kistérségi Társulás Munkaszervezete (képviseletében: Rétiné Tóth Anikó munkaszervezet vezető) között a védőnői szolgálat dologi kiadásainak finanszírozása vonatkozásában.


1./ A felek megállapítják, hogy a Kőszeg, Jurisics tér 5.szám alatti ingatlanon felmerülő fűtés, villamos energia, valamint a közmű költségeinek 50 %-át, továbbá a 363-866 számú telefonvonalon felmerülő költségek 100 %-át Kőszeg Város és Vonzáskörzete Többcélú Kistérségi Társulás finanszírozza. A Társulás köteles gondoskodni a védőnői szolgálatok tekintetében a takarítási feladatok biztosításáról is.


2./ Fent nevezett összegek havi bontásban kerülnek kiszámlázásra, utólag minden hónap 15. napjáig.

3./ A felek megállapítják továbbá, hogy a védőnők által használt rendelő és kiegészítő helyiségek vonatkozásában a burkolatok, ajtók, ablakok és a berendezések karbantartásáról, felújításáról, illetőleg azok pótlásáról, cseréjéről Kőszeg Város és Vonzáskörzete Többcélú Kistérségi Társulás köteles gondoskodni.


3./ Jelen megállapodás határozatlan időre szól, a megállapodás felmondására a felek egymás számára írásban három hónap felmondási időt biztosítanak.


4./ A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Ptk., továbbá a lakások és helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról szóló 1993. évi LXXVIII. törvény rendelkezései az irányadóak.


Jelen megállapodást a felek elolvasás után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag aláírták.


Kőszeg, 2007. április 1.



Huber László Rétiné Tóth Anikó
polgármester munkaszervezet vezető