95/2020. (IX. 3.) képviselő-testületi határozat

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Határozat letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Határozat nyomtatása
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Szociális Gondozási Központ magasabb vezetői/intézményvezetői munkakörére szóló pályázati felhívást jelen határozat melléklete szerint elfogadja és a közléshez ennek megfelelően járul hozzá.

Felelős: Básthy Béla polgármester.
Határidő: azonnal.


Melléklet a 95/2020. (IX. 3.) képviselő-testületi határozathoz:

Pályázati felhívás – INTÉZMÉNYVEZETŐ (magasabb vezető) beosztás betöltésére

Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a közalkalmazottak jogállásról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. §-a alapján pályázatot hirdet a Kőszegi Szociális Gondozási Központ

intézményvezető (magasabb vezető)

beosztás betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Próbaidő:
3 hónap, az intézménynél újonnan létesített jogviszony esetén – a közalkalmazottak jogállásról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.) 21/A. § (4) bekezdésében foglaltak kivételével.

Munkáltatói jogok gyakorlása:
Kinevezés és felmentés tekintetében: Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
Egyéb munkáltatói jogok tekintetében: Kőszeg Város Polgármestere

Munkakör:
Esetmenedzser/tanácsadó

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:
Határozott időtartamra szól: (5 év) 2021.01.01-2025.12.31.

Magasabb vezető beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazott munkakörbe kinevezhető.

A munkavégzés helye:
A Kőszegi Szociális Gondozási Központ székhelye (9730 Kőszeg, Dózsa György utca 24.) és annak telephelyei

A munkakörrel és a vezetői beosztással járó lényeges feladatok:
• az intézmény alapító okirata szerinti szakszerű és törvényes működtetése, vezetése, zavartalan működésének biztosítása, színvonalas munkájának szervezése, irányítása, ellenőrzése,
• jogszabályi előírásoknak megfelelő szakmai munka biztosítása az intézményben;
• munkáltatói jogkör gyakorlása az intézmény dolgozói felett;
• az intézmény képviselete az állami, társadalmi, gazdasági és civil szervezetek előtt;
• önálló, személyes felelősséggel járó döntések meghozatala az intézményt érintő ügyekben;
• szakmai kapcsolatok kialakítása, ápolása;
• magasabb vezetői feladatok ellátása;
• a feladatellátáshoz szükséges személyi-tárgyi feltételek biztosításáról való gondoskodás.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Kjt., valamint a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.



Pályázati feltételek:
• magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett személy;
• büntetlen előélet; a pályázó nem áll a Kjt. 20. § (2) bekezdés d) pontjában meghatározottak miatti büntetőeljárás hatálya alatt;
• cselekvőképesség;
• a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I. 7.) SzCsM rendelet 3. számú mellékletében intézményvezető munkakör betöltéséhez előírt képesítés;
• legalább öt év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képzettséget igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás, az egészségügyi ellátás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
• szociális ágazati vezetőképzés – mester vezetőképzés – teljesítésének igazolása, vagy a vezetői megbízással rendelkező szociális szolgáltatást nyújtó személyek vezetőképzéséről szóló 25/2017. (X. 18.) EMMI rendelet szerinti mentesség igazolása, illetve a pályázó nyilatkozata arról, hogy a jogszabályi előírásoknak megfelelően a képzést teljesíti.
• vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása;
• az intézmény alaptevékenységébe tartozó területen szerzett legalább 5 év vezetői gyakorlat.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• részletes szakmai önéletrajz;
• az álláshely betöltéséhez az 1/2000. (I. 7.) SzCsM rendelet és a 15/1998. (IV.30.) NM rendelet melléklete szerint szükséges iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okmány másolata;
• legalább öt éves szakmai és vezetői gyakorlat meglétére vonatkozó munkáltatói igazolás;
• érvényes közalkalmazotti kinevezés esetén annak másolata;
• szociális ágazati vezetőképzés – mester vezetőképzés – teljesítésének igazolása, vagy a vezetői megbízással rendelkező szociális szolgáltatást nyújtó személyek vezetőképzéséről szóló 25/2017. (X. 18.) EMMI rendelet szerinti mentesség igazolása, illetve a pályázó nyilatkozata arról, hogy a jogszabályi előírásoknak megfelelően a képzést teljesíti.
• 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a büntetlen előélet, valamint annak igazolására, hogy a pályázó a Kjt. 20. § (2) bekezdés d) pontjában foglalt büntetőeljárások hatálya alatt nem áll, továbbá annak igazolására, hogy a pályázó nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt;
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyes szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998. (IV. 30.) NM rendelet alkalmazási körébe tartozó munkakör, magasabb vezetői megbízás esetén a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 10/A. §-ában meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn; és nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt;
• az intézmény irányítására, működtetésére vonatkozó vezetői és fejlesztési program;
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul;
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását vállalja;
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a személyes meghallgatása, valamint a pályázatának elbírálása a bizottság, továbbá a képviselő-testület nyilvános ülésén történhet-e, vagy kéri annak zárt ülésen történő tárgyalását;

A vezetői beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2021. január 1. napjával tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje:
2020. október 9. napja.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Papp Tímea ügyintéző nyújt, a 94/562-521-es telefonszámon.

A pályázat benyújtásának módja:
• Postai úton: Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének címezve a 9730 Kőszeg, Jurisics tér 8. címre történő megküldésével. Kérjük a borítékon feltüntetni: „Pályázat Kőszegi Szociális Gondozási Központ intézményvezető”.
• Személyesen: Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal 9730 Kőszeg, Jurisics tér 8. (109. számú iroda)

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje, határideje:
A pályázat elbírálására a 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet előírásai az irányadók. A pályázati határidő lejárta után 21 napon belül a szakmai bizottság meghallgatja a pályázókat. A pályázatokról a benyújtási határidő lejártát követő 60 napon belül Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete, mint a kinevezési és megbízási jogkör gyakorlója a szakmai bizottság véleményét mérlegelve dönt.

A pályázati felhívás közzétételének helye és ideje:
• https://kozigallas.gov.hu
• Kőszeg Város honlapja (www.koszeg.hu)


Kőszeg, 2020. szeptember …..



Básthy Béla
polgármester