Önkormányzati belépés | |
|
Képviselő-testületi ülések
2024. Április 25., Csütörtök, 09:00
132/2009. (VI. 25.) képviselő-testületi határozat
|
132/2009. (VI. 25.) képviselő-testületi határozat:
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Állami Számvevőszék 2009. évi átfogó ellenőrzéséről készült számvevői jelentést, valamint az előterjesztés mellékletét képező intézkedési tervet elfogadja.
Felelősök: Huber László polgármester, dr. Tóth László jegyző.
Hivatali felelősök: az intézkedési tervben megjelöltek.
Határidő: azonnal illetve értelemszerűen.
INTÉZKEDÉSI TERV
Az Állami Számvevőszék 2009. évi átfogó ellenőrzése során tett javaslatok végrehajtására
A helyszíni ellenőrzés megállapításainak hasznosítása mellett javasoljuk:
a polgármesternek
a jogszabályi előírások maradéktalan betartása érdekében:
1. gondoskodjon az Önkormányzat pályázati eljárási rendjéről szóló 4/2007. számú jegy-zői utasítás 5.b. pontjának betartásáról, európai uniós társfinanszírozású pályázat csak a Képviselő-testület jóváhagyásával kerüljön benyújtásra;
Felelős: Dr. Bokányiné Boda Gyöngyi ügyintéző, Rimányi Krisztina városfejlesztési osztályvezető
Határidő: folyamatos
a munka színvonalának javítása érdekében:
2. kezdeményezze, hogy a számvevői jelentésben foglaltakat a Képviselő-testület tár-gyalja meg és a feltárt hiányosságok megszüntetése érdekében készíttessen intézkedési tervet a határidők és felelősök megjelölésével. Az intézkedési tervet, az elfogadását követő 30 napon belül küldje meg az ÁSZ Vas Megyei Ellenőrzési Irodája részére.
Felelős: Huber László polgármester
Határidő:értelemszerű
a jegyzőnek
a jogszabályi előírások maradéktalan betartása érdekében:
1. gondoskodjon a költségvetési rendelet tervezet elkészítésekor az Áht. 8/A. §. (7.) be-kezdésében foglaltak érvényesítéséről, a költségvetési kiadások főösszegeinek megál-lapításakor finanszírozási célú pénzügyi műveleteket ne vegyenek figyelembe költség-vetési hiányt módosító kiadásként;
Felelős: Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2010. február 28. illetve folyamatos
2. gondoskodjon a költségvetési rendelet tervezet elkészítésekor az Áht. 7.§. (2.) bekez-désében foglaltak alapján a költségvetési előirányzatok megalapozottságáról az előző évi pénzmaradvány igénybevételének megtervezésénél;
Felelős:Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: folyamatos
3. gondoskodjon arról, figyelemmel az európai uniós támogatással megvalósuló fejlesz-tésekre, hogy az Ámr. 29.§. (1.) bekezdés g) pontjában foglalt előírásnak megfelelően a költségvetési rendeletek tartalmazzák a többéves kihatással járó feladatok előirány-zatait évenkénti bontásban;
Felelős:Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: folyamatos
4. gondoskodjon arról, hogy az európai uniós forrásokkal támogatott fejlesztési feladatra megkötött támogatási szerződésben meghatározottak, valamint a strukturális alapok és a Kohéziós Alap felhasználásának általános eljárási szabályairól szóló 14/2004. (VIII.13.) TNM_GKM_FMM_FVM_PM együttes rendelet 30 §. (2.) bekezdés előírá-sa teljesüljön, a PEJ-eket félévenként nyújtsák be;
Felelős: mindenkori projektmenedzser
Határidő: folyamatos
5. gondoskodjon róla, hogy az Ámr. 145./A. §. (1.)-(2.) bekezdésében, valamint a 145/B. §. (1.) bekezdésében előírtak figyelembevételével a költségvetési tervezési és zár-számadási folyamat során a belső kontroll tevékenységek között meghatározásra kerül-jön az intézmények által az állami támogatásokkal, hozzájárulásokkal történt elszámo-láshoz közölt mutatószámok adatai megbízhatóságának ellenőrzése, valamint biztosít-sa a költségvetési tervezéshez készített intézményi mutatószám felmérés adatai meg-alapozottságának dokumentált ellenőrzését;
Felelős: Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető, Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: minden év december 31.
6. biztosítsa, hogy az SzMSz-ben, vagy a 62/2007. (III.27.) számú képviselő-testületi határozattal elfogadott Polgármesteri hivatal működési rendjéről szóló szabályzatban kerüljön rögzítésre az Ámr. 13/A. §. (3.) bekezdés b) és i) pontjaiban előírtak szerint a Polgármesteri hivatal alapító okiratának azonosítója, és kelte, valamint a Polgármesteri hivatalhoz rendelt más költségvetési szervek felsorolása;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző
Határidő: 2009. december 31.
7. gondoskodjon róla, hogy a gazdasági szervezet felépítése kerüljön meghatározásra a az Ámr. 17.§. (4.) bekezdésben előírtak szerint, valamint biztosítsa, hogy az ügyrendben az Ámr. 17.§. (5.) bekezdésben előírtak szerint teljes körűen határozzák meg a vezetők és beosztottak feladat-és hatáskörét, felelősségi körét;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző
Határidő: 2010. május 31.
8. a gazdálkodás szabályozottságával összefüggésben:
a) gondoskodjon róla, hogy a szakmai teljesítésigazolás módjáról készített belső sza-bályzat kerüljön kiegészítésre az Ámr. 135.§. (2.) bekezdésében előírtak alapján a szakmai teljesítésigazolás dátumának és az arra jogosult személy aláírása rögzítésének előírásával;
Felelős: Dr. Zalán Gábor aljegyző, Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2009. december 31.
b) gondoskodjon róla, hogy az értékelési szabályzatban a Vhr. 8.§. (18.) bekezdésében előírtak szerint határozzák meg az egyszerűsített értékelési eljárás alá vont követelések negyedévenkénti besorolásának elveit és dokumentálásának szabályait;
Felelős: Dr. Zalán Gábor aljegyző, Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2009. december 31.
c) biztosítsa, hogy a számlarend tartalmazza a Számv. tv. 161.§. (2.) bekezdés d) pont-jában előírt bizonylati rendet;
Felelős: Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2010. május 31.
9. gondoskodjon róla, hogy a szakmai teljesítésigazolás során az Ámr. 135.§. (1.) bekez-désének megfelelően a gazdasági események teljes körénél biztosított legyen a teljesí-tés jogosultsága és az összegszerűség szakmai igazolása;
Felelős:a szabályzatban teljesítésigazolásra jogosultak
Határidő: folyamatos
10. a belső ellenőrzés szabályszerű kereteinek kialakítása és működtetése érdekében:
a) gondoskodjon róla, hogy az Áht. 121/A. §. (4.) bekezdésében előírtak szerint bizto-sított legyen a belső ellenőr funkcionális függetlensége;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző
Határidő: azonnal, illetve 2009. december 31.
b) gondoskodjon róla, hogy az éves belső ellenőrzési tervben megfogalmazott felada-tok a Ber. 4.§. (6.) bekezdésének figyelembe vételével kerüljenek meghatározásra;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: 2009. november 30. illetve folyamatos
c) biztosítsa, hogy a Ber. 21.§. (4.) bekezdésében előírtaknak megfelelően éves belső ellenőrzési tervben tervezett ellenőrzések végrehajtása megtörténjen a Polgármesteri hivatalban és az intézményekben;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: folyamatos
11. gondoskodjon róla, hogy az Ámr. 149.§. (2.) bekezdés c) pontjában előírt- az Ámr. 23. számú mellékletében rögzített – nyilatkozattételi kötelezettség a Polgármesteri hivatal-ra vonatkozóan teljesítésre kerüljön;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, osztályvezetők, Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: azonnal, illetve folyamatosan
12. gondoskodjon az Önkormányzat gazdálkodásának 2006. évi átfogó ellenőrzése során az ÁSZ által tett és nem teljesült szabályszerűségi és célszerűségi javaslatok végrehaj-tásáról;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, Fehér Csaba belső ellenőr, Rimányi Krisztina város-fejlesztési osztályvezető, dr. Zalán Gábor aljegyző
Határidő: azonnal, illetve 2009. december 31.
a munka színvonalának javítása érdekében:
13. intézkedjen, hogy elemezzék és értékeljék az e-közigazgatási feladatokat ellátó infor-matikai rendszer ügyfelek általi igénybevételét;
Felelős:Dr. Zalán Gábor aljegyző, Schlögl Krisztián szervezési ügyintéző
Határidő: 2009. szeptember 30. előkészítés, értékelés minden év június 30-ig
14. tegyen intézkedést arra, hogy a pályázatkészítésre külső szervezettel kötött szerződés tartalmazza az információk átadásának formáját és módját;
Felelős: Dr. Bokányiné Boda Gyöngyi ügyintéző
Határidő: 2009. december 31. illetve folyamatos
15. biztosítsa, hogy a gazdasági események teljes körénél az arra felhatalmazottak végez-zék az érvényesítést, valamint a kötelezettségvállalás ellenjegyzése a jogosult által arra felhatalmazott személy által történjen;
Felelős: Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: folyamatos
16. biztosítsa, hogy az értékelési szabályzatban az értékelések ellenőrzéséért felelős mun-kakörök kerüljenek meghatározásra, valamint az értékelési és ellenőrzési feladatok az érintett dolgozók munkaköri leírásába kerüljenek rögzítésre;
Felelős: Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2009. december 31.
17. gondoskodjon róla, hogy az eszközök hasznosítási és selejtezési szabályzatában jelöl-jék ki a hasznosítás során a folyamatba épített ellenőrzésért felelős személyt, valamint a szabályzatban szereplő feladatok kerüljenek rögzítésre az érintett dolgozók munka-köri leírásában;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető, dr. Zalán Gá-bor aljegyző
Határidő: 2009. december 31.
18. gondoskodjon róla, hogy az ellenőrzési nyomvonal kerüljön kiegészítésre az egyes tevékenységek elvégzését igazoló dokumentumok fellelhetési helyének rögzítésével, a kockázatkezelési szabályzat tartalmazza a kockázatok értékelését és kategóriákba so-rolását, az elfogadható kockázati szint meghatározását, valamint a válaszintézkedések beépítését a folyamatba, ezen kívül a szabálytalanságok kezelésének eljárásrendje tar-talmazza a szabálytalanság és a megtett intézkedés nyilvántartását;
Felelős: Fehér Csaba belső ellenőr, osztályvezetők
Határidő: 2009. november 30. illetve folyamatos
19. az informatikai rendszerek szabályozottságával összefüggésben:
a) gondoskodjon arról, hogy a Polgármesteri hivatal üzletmenet folytonossági és/vagy katasztrófa elhárítási terve kerüljön elkészítésre;
Felelős: Dr. Zalán Gábor aljegyző
Határidő: 2009. december 31.
b) biztosítsa, hogy a külső cég által fejlesztett pénzügyi-számviteli szoftverre vonatko-zóan a kerüljön letiltásra a külső fejlesztők bármilyen típusú hozzáférése az éles rend-szerhez;
Felelős: Dr. Zalán Gábor aljegyző, Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2009. december 31.
c) nevezzen ki a pénzügyi-számviteli rendszerből lekérhető ellenőrzési listák vizsgála-táért felelős személyt;
Felelős:Dr. Zalán Gábor aljegyző, Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2009. december 31.
20. a belső ellenőrzéssel összefüggésben:
a) gondoskodjon a belső ellenőrzési vezetői feladatok teljes körű meghatározásáról;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: 2009. december 31.
b) gondoskodjon róla, hogy a kockázatelemzés terjedjen ki az európai uniós forrásból megvalósított feladatok végrehajtására, a közbeszerzési eljárások lebonyolítására, az önkormányzat többségi irányítást biztosító befolyása alatt működő közhasznú társaság működésére és a céljelleggel nyújtott támogatások rendeltetés szerinti felhasználására, valamint az éves belső ellenőrzési tervek tartalmazzák a magas kockázatúnak értékelt feladatok ellenőrzését;
Felelős: Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: 2009. november 30.illetve folyamatos
c) gondoskodjon róla, hogy a feltárt hiányosságok megszüntetéséről meggyőződjenek az ellenőrzött szervezetnél.
Felelős: Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: folyamatos
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Állami Számvevőszék 2009. évi átfogó ellenőrzéséről készült számvevői jelentést, valamint az előterjesztés mellékletét képező intézkedési tervet elfogadja.
Felelősök: Huber László polgármester, dr. Tóth László jegyző.
Hivatali felelősök: az intézkedési tervben megjelöltek.
Határidő: azonnal illetve értelemszerűen.
INTÉZKEDÉSI TERV
Az Állami Számvevőszék 2009. évi átfogó ellenőrzése során tett javaslatok végrehajtására
A helyszíni ellenőrzés megállapításainak hasznosítása mellett javasoljuk:
a polgármesternek
a jogszabályi előírások maradéktalan betartása érdekében:
1. gondoskodjon az Önkormányzat pályázati eljárási rendjéről szóló 4/2007. számú jegy-zői utasítás 5.b. pontjának betartásáról, európai uniós társfinanszírozású pályázat csak a Képviselő-testület jóváhagyásával kerüljön benyújtásra;
Felelős: Dr. Bokányiné Boda Gyöngyi ügyintéző, Rimányi Krisztina városfejlesztési osztályvezető
Határidő: folyamatos
a munka színvonalának javítása érdekében:
2. kezdeményezze, hogy a számvevői jelentésben foglaltakat a Képviselő-testület tár-gyalja meg és a feltárt hiányosságok megszüntetése érdekében készíttessen intézkedési tervet a határidők és felelősök megjelölésével. Az intézkedési tervet, az elfogadását követő 30 napon belül küldje meg az ÁSZ Vas Megyei Ellenőrzési Irodája részére.
Felelős: Huber László polgármester
Határidő:értelemszerű
a jegyzőnek
a jogszabályi előírások maradéktalan betartása érdekében:
1. gondoskodjon a költségvetési rendelet tervezet elkészítésekor az Áht. 8/A. §. (7.) be-kezdésében foglaltak érvényesítéséről, a költségvetési kiadások főösszegeinek megál-lapításakor finanszírozási célú pénzügyi műveleteket ne vegyenek figyelembe költség-vetési hiányt módosító kiadásként;
Felelős: Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2010. február 28. illetve folyamatos
2. gondoskodjon a költségvetési rendelet tervezet elkészítésekor az Áht. 7.§. (2.) bekez-désében foglaltak alapján a költségvetési előirányzatok megalapozottságáról az előző évi pénzmaradvány igénybevételének megtervezésénél;
Felelős:Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: folyamatos
3. gondoskodjon arról, figyelemmel az európai uniós támogatással megvalósuló fejlesz-tésekre, hogy az Ámr. 29.§. (1.) bekezdés g) pontjában foglalt előírásnak megfelelően a költségvetési rendeletek tartalmazzák a többéves kihatással járó feladatok előirány-zatait évenkénti bontásban;
Felelős:Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: folyamatos
4. gondoskodjon arról, hogy az európai uniós forrásokkal támogatott fejlesztési feladatra megkötött támogatási szerződésben meghatározottak, valamint a strukturális alapok és a Kohéziós Alap felhasználásának általános eljárási szabályairól szóló 14/2004. (VIII.13.) TNM_GKM_FMM_FVM_PM együttes rendelet 30 §. (2.) bekezdés előírá-sa teljesüljön, a PEJ-eket félévenként nyújtsák be;
Felelős: mindenkori projektmenedzser
Határidő: folyamatos
5. gondoskodjon róla, hogy az Ámr. 145./A. §. (1.)-(2.) bekezdésében, valamint a 145/B. §. (1.) bekezdésében előírtak figyelembevételével a költségvetési tervezési és zár-számadási folyamat során a belső kontroll tevékenységek között meghatározásra kerül-jön az intézmények által az állami támogatásokkal, hozzájárulásokkal történt elszámo-láshoz közölt mutatószámok adatai megbízhatóságának ellenőrzése, valamint biztosít-sa a költségvetési tervezéshez készített intézményi mutatószám felmérés adatai meg-alapozottságának dokumentált ellenőrzését;
Felelős: Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető, Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: minden év december 31.
6. biztosítsa, hogy az SzMSz-ben, vagy a 62/2007. (III.27.) számú képviselő-testületi határozattal elfogadott Polgármesteri hivatal működési rendjéről szóló szabályzatban kerüljön rögzítésre az Ámr. 13/A. §. (3.) bekezdés b) és i) pontjaiban előírtak szerint a Polgármesteri hivatal alapító okiratának azonosítója, és kelte, valamint a Polgármesteri hivatalhoz rendelt más költségvetési szervek felsorolása;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző
Határidő: 2009. december 31.
7. gondoskodjon róla, hogy a gazdasági szervezet felépítése kerüljön meghatározásra a az Ámr. 17.§. (4.) bekezdésben előírtak szerint, valamint biztosítsa, hogy az ügyrendben az Ámr. 17.§. (5.) bekezdésben előírtak szerint teljes körűen határozzák meg a vezetők és beosztottak feladat-és hatáskörét, felelősségi körét;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző
Határidő: 2010. május 31.
8. a gazdálkodás szabályozottságával összefüggésben:
a) gondoskodjon róla, hogy a szakmai teljesítésigazolás módjáról készített belső sza-bályzat kerüljön kiegészítésre az Ámr. 135.§. (2.) bekezdésében előírtak alapján a szakmai teljesítésigazolás dátumának és az arra jogosult személy aláírása rögzítésének előírásával;
Felelős: Dr. Zalán Gábor aljegyző, Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2009. december 31.
b) gondoskodjon róla, hogy az értékelési szabályzatban a Vhr. 8.§. (18.) bekezdésében előírtak szerint határozzák meg az egyszerűsített értékelési eljárás alá vont követelések negyedévenkénti besorolásának elveit és dokumentálásának szabályait;
Felelős: Dr. Zalán Gábor aljegyző, Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2009. december 31.
c) biztosítsa, hogy a számlarend tartalmazza a Számv. tv. 161.§. (2.) bekezdés d) pont-jában előírt bizonylati rendet;
Felelős: Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2010. május 31.
9. gondoskodjon róla, hogy a szakmai teljesítésigazolás során az Ámr. 135.§. (1.) bekez-désének megfelelően a gazdasági események teljes körénél biztosított legyen a teljesí-tés jogosultsága és az összegszerűség szakmai igazolása;
Felelős:a szabályzatban teljesítésigazolásra jogosultak
Határidő: folyamatos
10. a belső ellenőrzés szabályszerű kereteinek kialakítása és működtetése érdekében:
a) gondoskodjon róla, hogy az Áht. 121/A. §. (4.) bekezdésében előírtak szerint bizto-sított legyen a belső ellenőr funkcionális függetlensége;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző
Határidő: azonnal, illetve 2009. december 31.
b) gondoskodjon róla, hogy az éves belső ellenőrzési tervben megfogalmazott felada-tok a Ber. 4.§. (6.) bekezdésének figyelembe vételével kerüljenek meghatározásra;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: 2009. november 30. illetve folyamatos
c) biztosítsa, hogy a Ber. 21.§. (4.) bekezdésében előírtaknak megfelelően éves belső ellenőrzési tervben tervezett ellenőrzések végrehajtása megtörténjen a Polgármesteri hivatalban és az intézményekben;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: folyamatos
11. gondoskodjon róla, hogy az Ámr. 149.§. (2.) bekezdés c) pontjában előírt- az Ámr. 23. számú mellékletében rögzített – nyilatkozattételi kötelezettség a Polgármesteri hivatal-ra vonatkozóan teljesítésre kerüljön;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, osztályvezetők, Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: azonnal, illetve folyamatosan
12. gondoskodjon az Önkormányzat gazdálkodásának 2006. évi átfogó ellenőrzése során az ÁSZ által tett és nem teljesült szabályszerűségi és célszerűségi javaslatok végrehaj-tásáról;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, Fehér Csaba belső ellenőr, Rimányi Krisztina város-fejlesztési osztályvezető, dr. Zalán Gábor aljegyző
Határidő: azonnal, illetve 2009. december 31.
a munka színvonalának javítása érdekében:
13. intézkedjen, hogy elemezzék és értékeljék az e-közigazgatási feladatokat ellátó infor-matikai rendszer ügyfelek általi igénybevételét;
Felelős:Dr. Zalán Gábor aljegyző, Schlögl Krisztián szervezési ügyintéző
Határidő: 2009. szeptember 30. előkészítés, értékelés minden év június 30-ig
14. tegyen intézkedést arra, hogy a pályázatkészítésre külső szervezettel kötött szerződés tartalmazza az információk átadásának formáját és módját;
Felelős: Dr. Bokányiné Boda Gyöngyi ügyintéző
Határidő: 2009. december 31. illetve folyamatos
15. biztosítsa, hogy a gazdasági események teljes körénél az arra felhatalmazottak végez-zék az érvényesítést, valamint a kötelezettségvállalás ellenjegyzése a jogosult által arra felhatalmazott személy által történjen;
Felelős: Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: folyamatos
16. biztosítsa, hogy az értékelési szabályzatban az értékelések ellenőrzéséért felelős mun-kakörök kerüljenek meghatározásra, valamint az értékelési és ellenőrzési feladatok az érintett dolgozók munkaköri leírásába kerüljenek rögzítésre;
Felelős: Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2009. december 31.
17. gondoskodjon róla, hogy az eszközök hasznosítási és selejtezési szabályzatában jelöl-jék ki a hasznosítás során a folyamatba épített ellenőrzésért felelős személyt, valamint a szabályzatban szereplő feladatok kerüljenek rögzítésre az érintett dolgozók munka-köri leírásában;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető, dr. Zalán Gá-bor aljegyző
Határidő: 2009. december 31.
18. gondoskodjon róla, hogy az ellenőrzési nyomvonal kerüljön kiegészítésre az egyes tevékenységek elvégzését igazoló dokumentumok fellelhetési helyének rögzítésével, a kockázatkezelési szabályzat tartalmazza a kockázatok értékelését és kategóriákba so-rolását, az elfogadható kockázati szint meghatározását, valamint a válaszintézkedések beépítését a folyamatba, ezen kívül a szabálytalanságok kezelésének eljárásrendje tar-talmazza a szabálytalanság és a megtett intézkedés nyilvántartását;
Felelős: Fehér Csaba belső ellenőr, osztályvezetők
Határidő: 2009. november 30. illetve folyamatos
19. az informatikai rendszerek szabályozottságával összefüggésben:
a) gondoskodjon arról, hogy a Polgármesteri hivatal üzletmenet folytonossági és/vagy katasztrófa elhárítási terve kerüljön elkészítésre;
Felelős: Dr. Zalán Gábor aljegyző
Határidő: 2009. december 31.
b) biztosítsa, hogy a külső cég által fejlesztett pénzügyi-számviteli szoftverre vonatko-zóan a kerüljön letiltásra a külső fejlesztők bármilyen típusú hozzáférése az éles rend-szerhez;
Felelős: Dr. Zalán Gábor aljegyző, Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2009. december 31.
c) nevezzen ki a pénzügyi-számviteli rendszerből lekérhető ellenőrzési listák vizsgála-táért felelős személyt;
Felelős:Dr. Zalán Gábor aljegyző, Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető
Határidő: 2009. december 31.
20. a belső ellenőrzéssel összefüggésben:
a) gondoskodjon a belső ellenőrzési vezetői feladatok teljes körű meghatározásáról;
Felelős: Dr. Tóth László jegyző, Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: 2009. december 31.
b) gondoskodjon róla, hogy a kockázatelemzés terjedjen ki az európai uniós forrásból megvalósított feladatok végrehajtására, a közbeszerzési eljárások lebonyolítására, az önkormányzat többségi irányítást biztosító befolyása alatt működő közhasznú társaság működésére és a céljelleggel nyújtott támogatások rendeltetés szerinti felhasználására, valamint az éves belső ellenőrzési tervek tartalmazzák a magas kockázatúnak értékelt feladatok ellenőrzését;
Felelős: Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: 2009. november 30.illetve folyamatos
c) gondoskodjon róla, hogy a feltárt hiányosságok megszüntetéséről meggyőződjenek az ellenőrzött szervezetnél.
Felelős: Fehér Csaba belső ellenőr
Határidő: folyamatos