Kőszegi csillagok 30/20/10/5 km

Éjszakai teljesítménytúrák a Kőszegi-hegységben
2021. Június 26. Kőszeg Ingyenes!
Kőszegi csillagok 30/20/10/5 km  plakát
A Vasi Vándorok Sport Egyesület szervezésében.
Kőszegi csillagok éjszakai teljesítménytúrák

Nyáresti-éji hangulatos családi séta, kirándulás barátokkal… vagy esetleg tempós, szintes teljesítménytúra: szabad a választás! Nézzük meg együtt a bájos Kőszeg fényeit fentről, a hegyekből! Gyönyörű panorámák, pompás kilátók minden távon… Sok szeretettel várunk mindenkit a rajtban: Kőszegen, a Jurisics-téren!
Kőszegi csillagok teljesítménytúrák, negyedik rendezés.
Rajt-cél: Kőszeg, Boszorkánykonyha étterem, Jurisics-tér 13. (a két templom mögött)
Nevezés: kizárólag a helyszínen, 19:00 - 20:00 óra között.
Célzárás: 01:00 órakor!
Kőszegi csillagok 05 TT: A Jurisics-tér és a vár után láthatjuk a Koronaőrző bunkert, a Kálvária stációit és hihetetlen gyökérzetű fákat. Felérkezve a Kálvária-templomhoz, a város nyáresti látványában gyönyörködhetünk. Hamarosan a Trianoni-keresztnél (és az új kilátónál) lehetünk megint részesei szép panorámának. És még nincs vége! A Szulejmán-kilátó ismét a város (immár fénylő) szépségét tárja elénk, majd az Arborétum mellett elhaladva és a Bechtold Központ látogatása is útba esik a cél felé.
Táv: 5,9 km szint: 138 m nevezési díj: 1.100,- Ft
Kőszegi csillagok 10 TT: A Királyvölgy hangulatos sétánya után fellépcsőzünk a Szulejmán-kilátóba, ahol máris pompás panorámában részesülhetünk. A Kálvária-hegyre tartunk, de közben is érdemes folyamatosan csodálni a tájat. A Trianoni-kereszt (és az új kilátó) látványa következik, majd a Pintér-tetőről Rőtfalva (Rattersdorf) felé kalandozhat el tekintetünk. Az Ördögtányér-szikla és a Fatalin-bükkök után az Óház-kilátóhoz érkezünk. Miután kigyönyörködtük magunkat Kőszeg lenyűgöző éjszakai panorámájában, a Szabó-hegyen keresztül ereszkedünk le a városba, melynek fényei egyre közelebb kerülnek... Túránk végén a ragyogó főutcán és gyönyörű, fénylő tereken át érkezünk a célba.
Táv: 10,9 km szint: 345 m nevezési díj: 1.300,- Ft
Kőszegi csillagok 20 TT: Nem félsz a sötétben? Akkor beviszünk a sűrűbe! Nem fogod megbánni… Kőszeg méltán híres terein és főutcáján jutunk ki a Pogányok településrész pincéi és szőlői felé. Erdei ösvények után Cák nevezetes pincesora és a Hordómosó-forrás következik. Hamar átjutunk Velembe, ahol frissítés után nekivágunk az emelkedőknek. A Szt. Vid-kápolna, majd az OKT-emlékmű után a Hörmann-pihenőhöz érkezünk fel. A Kendig-gerinc mindkét oldalra (Ausztria és a Kisalföld felé is) pompázatos kilátást nyújt. A Vöröskereszt után az Óház-kilátó következik: itt Kőszeg esti-éjszakai fényei nyűgöznek le. Pompás erdei szakaszon ereszkedünk, majd a Pintér-tetőről csodálhatjuk meg a panorámát Rőtfalva (Rattersdorf) felé. A Kálvária-hegyen kimegyünk a Trianoni kereszthez, ahol az új kilátó ismét panorámával kecsegtet. De nem az utolsóval! Az majd a Szulejmán-kilátónál fogad: szinte a kivilágított város felett lebegve...
Táv: 22,6 km szint: 603 m nevezési díj: 1.500,- Ft
Nevezési díjból kedvezmény az összes távhoz: TeKa- és MTSZ-kártya, diák- vagy nyugdíjas igazolvány felmutatásával: 100 Ft/fő. A kedvezmények nem összevonhatók.

Díjazás (mindhárom távon): emléklap és kitűző
Letölthető GPX-track-ek: https://www.alltrails.com/lists/koszegi-csillagok-tt-k--2?u=m
A túrán mindenki saját felelősségére indul; a rendezőktől semmilyen címen sem kérhető kártérítés.
Térkép: a Kőszegi-hegység turistatérképe (Cartographia 13.)Rajt/cél:

• Deutsch
2000-2021 © Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház
Adatkezelési tájékoztató | Impresszum
A honlap fejlesztése az Európai Unió támogatásával valósult meg „A kőszegi történelmi belváros rehabilitációja és funkcióbővítő megújítása – NYDOP-3.1.1/A-2F-2009-0003” projekt részeként.