A kompetenciamérés 2012-es eredményei a JMG-ben

megyei 2.

Az országos kompetenciamérések a 2007/2008. tanévtől kezdődően a 6., 8. és 10. évfolyamos tanulók gyakorlatilag teljes körében felmérték a szövegértési képességeket és a matematikai eszköztudást. A 2012-es mérés eredményei megjelentek a http://www.kir.hu/okmfit/ honlapon. Innét az egyes intézményekről, telephelyekről mindenki tájékozódhat. A mérésben részt vett tanulók, illetve szüleik a mérési kódok ismeretében az egyéni eredményeiket is nyomon követhetik. A Jurisich Miklós Gimnáziumban a 10. évfolyamosok eredményei – mindkét mérési területen – messze a négy évfolyamos gimnáziumok országos átlaga felett van!

Letöltések
A kompetenciamérés 2012-es eredményei a JMG-ben

Az országos kompetenciamérések a 2007/2008. tanévtől kezdődően a 6., 8. és 10. évfolyamos tanulók gyakorlatilag teljes körében felmérték a szövegértési képességeket és a matematikai eszköztudást.

A 2012-es mérés eredményei megjelentek a http://www.kir.hu/okmfit/ honlapon. Innét az egyes intézményekről, telephelyekről mindenki tájékozódhat. A mérésben részt vett tanulók, illetve szüleik a mérési kódok ismeretében az egyéni eredményeiket is nyomon követhetik.

A Jurisich Miklós Gimnáziumban a 10. évfolyamosok eredményei ¬¬– mindkét mérési területen – messze a négy évfolyamos gimnáziumok országos átlaga felett van! A Vas megyei gimnáziumok közül (9 iskola) mind matematikában, mind a szövegértés tekintetében mindössze egyetlen (!) szombathelyi iskola tanulói nyújtottak jobb eredményt. Az iskola tantestülete, dolgozói közössége és az tanulók egyaránt büszkék erre teljesítményre!

Egy másik grafikon adatai alapján, az országosan, a négy évfolyamos gimnáziumukat tekintve matematikából 32, szövegértésből pedig mindössze 29 iskola mutatói jobbak mint a kőszegi gimnáziuméi.
Külön említésre méltó, hogy a korábbi évek eredményeit is tekintve a kőszegi gimnáziumban igen jelentős az úgynevezett hozzáadott érték! Ez azt jelenti, hogy az itt folyó munkának köszönhetően nemcsak a legkiválóbb eredményekkel érkező általános iskolások, hanem – vélhetően – a szerényebb, jó eredményekkel érkezők is képesek lesznek szép eredményeket produkálni a kompetenciaméréseken, az érettségiken és a felvételiken.