„Kőszeg is felkerült a térképre!”

VÁROSMARKETING DÍJ 2015.

Az Írottkő Natúrparkért Egyesület a Félhold és Telihold – Kőszegi Ostromnapok programsorozattal pályázott a Magyar Marketing Szövetség által kiírt Városmarketing díjra rendezvény-esemény kategóriában. Az augusztusi rendezvénysorozat VÁROSMARKETING GYÉMÁNTDÍJAT nyert!

„Kőszeg is felkerült a térképre!”

VÁROSMARKETING DÍJ 2015.





Az Írottkő Natúrparkért Egyesület a Félhold és Telihold – Kőszegi Ostromnapok programsorozattal pályázott a Magyar Marketing Szövetség által kiírt Városmarketing díjra rendezvény-esemény kategóriában. Az augusztusi rendezvénysorozat VÁROSMARKETING GYÉMÁNTDÍJAT nyert!



A pályázat regisztrációs díját – br. 31.750 Ft-ot – az Írottkő Natúrparkért Egyesület finanszírozta.



2015. május 28-án került sor az első Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, melynek a Médiapiac Márkaépítés konferenciájának közös szervezésű városmarketing szekciója adott otthont.

„Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért alapítottuk, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével a Magyar Marketing Szövetség hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segíti a tapasztalatcserét, s benne a megyék, a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.” – nyilatkozta Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője, a zsűri elnöke.

Az MMSZ elkészítette a 2015-ös országos városmarketing térképet, amely bemutatja a marketingaktív megyéket és városokat. Az első évben 66 nevezés érkezett. 36 várost képviselő szervezetek 6 kategóriában pályáztak. Idén a rendezvény-esemény kategória volt a legnépszerűbb, az ismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte.

A város kommunikációs tevékenysége során a logó számos felületen, kommunikációs csatornán használható, mint honlap, hírlevél, email üzenetek, közösségi média, online és offline hirdetési felületek.

A díj egyben védjegy is, amely a város elismertségét is mutatja.

Méltán lehetünk büszkék a díjra, mely nem utolsó sorban annak a kiváló összefogásnak köszönhető, amely a rendezvény előkészítő munkálatai során is megfigyelhető Kőszeg Város Önkormányzata, egyesületei és szervezetei között.