SZLOGEN PÁLYÁZAT

Kőszegen az idei évben meghatározó projektek fejeződnek be, megváltoztatva hagyományos értékeink megjelenését, állapotát. A megújuló területek: Jurisics tér, Jurisics vár, Kőszegi hegység kirándulóhelyei és pihenői (alpannonia® projekt révén). 2012. így egy olyan év lehet, amikor a város marketingkommunikációjában hangsúlyosan fel kell hívni a figyelmet turisztikai beruházásaink megvalósulására. A marketingkommunikáció hatásossá tételéhez keressük azt a szlogent, vagy jelmondatot, mely Kőszeg neve mellett mindenki számára közérthetővé teszi, hogy megújultunk, megszépültünk, de hagyományos értékeinkben nem tolódtak el a hangsúlyok, ma is a város épített és természeti környezete, hagyományai a fontosak, csupán megújult formában várjuk a látogatókat. A rövid jelmondatokat (esetleg indoklással, több nyelven és a marketingstratégiára utaló javaslatokkal) szeretettel várjuk a jurisics@koszeg.hu címre. A legjobb javaslatokat díjazzuk, a győztes pedig 50.000.-Ft értékű ajándékot vehet át.