Önkormányzati belépés | |
|
2011. November 24., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
17. napirendi pont:
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló átruházott jogkörben hozott döntésekről.
Tisztelt Képviselő-testület!
Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 20. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:
A 146/2011. (IX. 1.) határozatban a képviselő-testület elrendelte az önkormányzat és a Kőszegi Címerpajzs Kft. között, 2007. októberében, a Bechtold István utca fennmaradó részére vonatkozóan megkötött megállapodás kiegészítését azzal, hogy a szerződésben foglalt kötelezettségét a Kőszegi Címerpajzs Kft. 2012. augusztus 31. határidővel vállalja.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a megállapodás aláírásra került.
A 152/2011. (IX. 29.) határozatban a képviselő-testület visszavonat a Köböl utca elnevezést és a kőszegi 4147/1, 4147/2, 4147/4, 4148, 4149, 4150, 4151, 4152, 4153, 4155/1, 4155/2, 4160/7, 4160/8, 4160/9, 4163, 4166, 4170/1, 4170/2, 4170/4, 4172, 4173, 4174/1, 4174/3, 4175/2, 4175/3, 4176, 4178/2, 4179, 4180, 4181, 4184, 4185, 4188, 4189, 4190, 4191, 4192, 4193, 4194, 4195, 4196/1, 4196/2, 4197, 4198/2, 4199, 4201, 4208, 4182, 4183 helyrajzi számú ingatlanokat magában foglaló terület nevét „KÖBÖL DŰLŐ”-ben állapította meg.
A határozatra jelenti dr. Nagy Edina hatósági osztályvezető, hogy a közterületek elnevezésének és a házszámozás szabályairól szóló 19/2006. (VII. 1.) önkormányzati rendelet értelmében fenti közterület nevének megváltozatásáról értesítette a lakókat, az illetékes földhivatalt, a helyi rendőrkapitányságot, postahivatalt, tűzoltóságot, mentőállomást, a közműszolgáltatókat, a cégbíróságot stb.
A 155/2011. (IX. 29.) határozatában a képviselő-testület véleményezte Cák Község településrendezési terveinek módosítását.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a határozat Cák Község Önkormányzatának megküldésre került.
A 162/2011. (IX. 29.) határozatban a képviselő-testület értékesítette a 2352/3 hrsz-ú ingatlanból kialakult 2352/5 hrsz-ú, beépítetlen terület megnevezésű ingatlant, a Kőszeg, Sáncárok u. 22/b. szám alatti társasház, a 2352/7 hrsz-ú beépítetlen megnevezésű ingatlant a Kőszeg, Sáncárok u. 22/a szám alatti társasház, valamint a 2352/8 hrsz-ú beépítetlen megnevezésű ingatlant Tóth Andrea Kőszeg, Sáncárok u. 24. szám alatti lakos részére az ingatlanforgalmi értékbecslésben meghatározott vételáron.
A határozatra jelenti szintén Rimányi Krisztina, hogy Tóth Andreával a szerződés aláírásra került, a két társasház tulajdonosaival folyamatban van.
A 164/2011. (IX. 29.) határozatban a képviselő-testület tudomásul vette, hogy Seper András tűzoltó alezredes, városi tűzoltóparancsnok szolgálati jogviszonya – közös megegyezéssel – 2011. október 31-én megszűnik. A 165/2011. (IX. 29.) határozatban pedig a képviselő-testület egyetértett azzal, hogy Pintér Richárd kiemelt főelőadó (tűzmegelőzési) helyettesítési megbízással lássa el a tűzoltóparancsnoki teendőket.
Huber László polgármester úr jelenti a két határozatra, hogy Seper András tűzoltóparancsnok szolgálati jogviszonyának közös megegyezéssel való megszüntetéséhez az országos katasztrófavédelmi főigazgatóság főigazgatója nem járult hozzá, ezért fenti két határozat okafogyottá vált.
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
Rimányi Krisztina városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető jelentése alapján:
A Városfejlesztési, Idegenforgalmi, Környezetvédelmi és Rendészeti Bizottság november 16-i ülésén elfogadta a Horgászegyesület Rendezési terv módosítására irányuló kérelmét, valamint egy megállni tilos jelzőtábla kihelyezéséről döntött a Temető utcában.
Az előző testületi ülés óta 8 db közterület-használati engedély került kiadásra.
Dr. Tóthné Dolgos Zsanett gyámügyi és szociális osztályvezetője jelentése alapján:
A Kulturális, Oktatási, Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottság novemberi ülésén eldöntötte az Árpád tér 23. fsz. alatti üres lakás bérbeadási módját, valamint kijelölte a Bezerédy u. 3. fsz. 4 alatti lakás új bérlőjét.
A polgármester nevében a Gyámügyi és Szociális Osztály az előző jelentés óta eltelt időszakban (2011.10.27 - 2011.11.22.) az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapításához 4 db hatósági bizonyítványt adott ki, 12 db átmeneti segélyt, 15 db eseti gyógyszersegélyt, 5 db rendkívüli gyermekvédelmi támogatást, 3db gyermekintézményi étkezési térítési díjat, 3 db temetési segélyt állapított meg.
Kérem a tájékoztatásom szíves elfogadását!
Kőszeg, 2011. november 23.
Dr. Tóth László s. k.
jegyző
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló átruházott jogkörben hozott döntésekről.
Tisztelt Képviselő-testület!
Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 20. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:
A 146/2011. (IX. 1.) határozatban a képviselő-testület elrendelte az önkormányzat és a Kőszegi Címerpajzs Kft. között, 2007. októberében, a Bechtold István utca fennmaradó részére vonatkozóan megkötött megállapodás kiegészítését azzal, hogy a szerződésben foglalt kötelezettségét a Kőszegi Címerpajzs Kft. 2012. augusztus 31. határidővel vállalja.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a megállapodás aláírásra került.
A 152/2011. (IX. 29.) határozatban a képviselő-testület visszavonat a Köböl utca elnevezést és a kőszegi 4147/1, 4147/2, 4147/4, 4148, 4149, 4150, 4151, 4152, 4153, 4155/1, 4155/2, 4160/7, 4160/8, 4160/9, 4163, 4166, 4170/1, 4170/2, 4170/4, 4172, 4173, 4174/1, 4174/3, 4175/2, 4175/3, 4176, 4178/2, 4179, 4180, 4181, 4184, 4185, 4188, 4189, 4190, 4191, 4192, 4193, 4194, 4195, 4196/1, 4196/2, 4197, 4198/2, 4199, 4201, 4208, 4182, 4183 helyrajzi számú ingatlanokat magában foglaló terület nevét „KÖBÖL DŰLŐ”-ben állapította meg.
A határozatra jelenti dr. Nagy Edina hatósági osztályvezető, hogy a közterületek elnevezésének és a házszámozás szabályairól szóló 19/2006. (VII. 1.) önkormányzati rendelet értelmében fenti közterület nevének megváltozatásáról értesítette a lakókat, az illetékes földhivatalt, a helyi rendőrkapitányságot, postahivatalt, tűzoltóságot, mentőállomást, a közműszolgáltatókat, a cégbíróságot stb.
A 155/2011. (IX. 29.) határozatában a képviselő-testület véleményezte Cák Község településrendezési terveinek módosítását.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a határozat Cák Község Önkormányzatának megküldésre került.
A 162/2011. (IX. 29.) határozatban a képviselő-testület értékesítette a 2352/3 hrsz-ú ingatlanból kialakult 2352/5 hrsz-ú, beépítetlen terület megnevezésű ingatlant, a Kőszeg, Sáncárok u. 22/b. szám alatti társasház, a 2352/7 hrsz-ú beépítetlen megnevezésű ingatlant a Kőszeg, Sáncárok u. 22/a szám alatti társasház, valamint a 2352/8 hrsz-ú beépítetlen megnevezésű ingatlant Tóth Andrea Kőszeg, Sáncárok u. 24. szám alatti lakos részére az ingatlanforgalmi értékbecslésben meghatározott vételáron.
A határozatra jelenti szintén Rimányi Krisztina, hogy Tóth Andreával a szerződés aláírásra került, a két társasház tulajdonosaival folyamatban van.
A 164/2011. (IX. 29.) határozatban a képviselő-testület tudomásul vette, hogy Seper András tűzoltó alezredes, városi tűzoltóparancsnok szolgálati jogviszonya – közös megegyezéssel – 2011. október 31-én megszűnik. A 165/2011. (IX. 29.) határozatban pedig a képviselő-testület egyetértett azzal, hogy Pintér Richárd kiemelt főelőadó (tűzmegelőzési) helyettesítési megbízással lássa el a tűzoltóparancsnoki teendőket.
Huber László polgármester úr jelenti a két határozatra, hogy Seper András tűzoltóparancsnok szolgálati jogviszonyának közös megegyezéssel való megszüntetéséhez az országos katasztrófavédelmi főigazgatóság főigazgatója nem járult hozzá, ezért fenti két határozat okafogyottá vált.
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
Rimányi Krisztina városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető jelentése alapján:
A Városfejlesztési, Idegenforgalmi, Környezetvédelmi és Rendészeti Bizottság november 16-i ülésén elfogadta a Horgászegyesület Rendezési terv módosítására irányuló kérelmét, valamint egy megállni tilos jelzőtábla kihelyezéséről döntött a Temető utcában.
Az előző testületi ülés óta 8 db közterület-használati engedély került kiadásra.
Dr. Tóthné Dolgos Zsanett gyámügyi és szociális osztályvezetője jelentése alapján:
A Kulturális, Oktatási, Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottság novemberi ülésén eldöntötte az Árpád tér 23. fsz. alatti üres lakás bérbeadási módját, valamint kijelölte a Bezerédy u. 3. fsz. 4 alatti lakás új bérlőjét.
A polgármester nevében a Gyámügyi és Szociális Osztály az előző jelentés óta eltelt időszakban (2011.10.27 - 2011.11.22.) az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapításához 4 db hatósági bizonyítványt adott ki, 12 db átmeneti segélyt, 15 db eseti gyógyszersegélyt, 5 db rendkívüli gyermekvédelmi támogatást, 3db gyermekintézményi étkezési térítési díjat, 3 db temetési segélyt állapított meg.
Kérem a tájékoztatásom szíves elfogadását!
Kőszeg, 2011. november 23.
Dr. Tóth László s. k.
jegyző