Önkormányzati belépés | |
|
Képviselő-testületi ülések
2024. November 28., Csütörtök, 09:00
Adóigazolás
Rövid leírásAz adóhatóság hatáskörében eljárva, a nyilvántartásában szereplő adatok alapján, a kiállítás napján fennálló állapotnak megfelelő, az adózó által kért és a jogszabályban előírt adattartalommal, az adózó kérelmére az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. tv. 126. §-a, valamint az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII.28.) Korm. rendelet 1.§ (4) bekezdése és a 24.§ (2) bekezdése alapján hatósági igazolást állít ki.
Az ügyet intéző iroda
Igazgatási Osztály 102. számú iroda
Címe
9730 Kőszeg, Jurisics tér 8.
Ügyfélfogadási időpontok:
hétfő: 13:00-15:30
szerda: 8:00 -12:00, 13:00-15:30
Ügyintéző
Stitniczky Csilla
Telefon: 94/562-540
E-mail: stitniczky@koszeg.hu
Ügyintézés kezdeményezhető
Az adózó az önkormányzati adóhatóság által rendszeresített nyomtatványon vagy az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül, illetve E-papír benyújtásával kezdeményezheti hatósági bizonyítvány kiállítására vonatkozó igényét.
Az ügy kérelemre indul, a kérelem papír alapon vagy elektronikus úton nyújtható be.
Ügyintézési határidő
Általános ügyintézési határidő: 6 nap
Ügyintézés díja
Az illetékről szóló 1990. évi XCIII. törvény 2. mellékletének „az adóügyi eljárások közül” című táblázatának 2. pontja alapján az adóhatósági igazolások kiállítása illetékmentes.
Szükséges iratok
Adózó kérelme
Kapcsolódó jogszabályok
Az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény, az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII.28.) Korm. rendelet, az illetékekről szóló 1990. évi XCIII. törvény
Fizetési határidő és számlaszám
Illetékmentes
Kapcsolódó dokumentum
Papíralapú: http://www.koszeg.hu
Elektronikus: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap