90/2022. (IV. 28.) képviselő-testületi határozat

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Határozat letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Határozat nyomtatása
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az 507812 (BMÖGF/1004-1/2020) azonosítószámú Támogatói okirat alapján „Belterületi útfelújítás, parkolókialakítás, csapadékvízelvezető rendszer kiépítése” című projekt keretében a „Kőszeg, Rómer Flóris utca felső szakaszának (Űrhajósok útja – Velemi u. között) útburkolat felújítása” tárgyú közbeszerzési eljárásával kapcsolatban az alábbi döntést hozza:
1. Az eljárásban 3 (három) ajánlattevő nyújtott be ajánlatot, a közbeszerzési eljárás eredményes.
2. A TIA 2002 Építőipari Tervező Kivitelező és Kereskedelmi Kft-t ajánlatkérő hiánypótlásra szólította fel. Ajánlattevő a hiánypótlási kötelezettségét nem teljesítette, ezért a Kbt. 73. § (1) bekezdés e) pont alapján ajánlata érvénytelen.
3. Az ajánlatok értékelése alapján a legjobb ár-érték arányú ajánlatot a SMALL Consulting Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság nyújtotta be, ajánlata érvényes.
4. Az eljárásban a rendelkezésre álló fedezet mértéke (nettó: 21 227 800 Ft, bruttó: 26 959 306 Ft) nem felel meg a legjobb ár-érték arányú ajánlatot benyújtó ajánlattevő ajánlati árának (nettó: 21 956 670 Ft, bruttó: 27 884 971 Ft).
5. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a becsült érték és a legkedvezőbb ajánlat közötti különbözetet (nettó: 728 870 Ft, bruttó: 925 665 Ft) az 507812 (BMÖGF/1004-1/2020) azonosítószámú Támogatói okiratban foglalt támogatás terhére biztosítja és nyertes ajánlattevőnek hirdeti:
Ajánlattevő neve: SMALL Consulting Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. (vezető ajánlattevő)
Székhelye: 8500 Pápa, Korona utca 44. A ép.
Ajánlattevő cégjegyzékszáma: 19-09-511784
Ajánlattevő adószáma: 14849372-2-19
Kötelezőn (36 hónap) túl vállalt jótállási idő (min. 0 hónap, max. 12 hónap, előny a több): 2
Szerződés teljesítésébe bevont, alkalmasságot igazoló szakember MSZ az alkalmassági minimumkövetelményt meghaladó szakmai többlettapasztalata (minimum 0 hónap, maximum 36 hónap): 36
A garanciális és jótállási időszak tartamán belül bármely a Megrendelő által felismert hiba Vállalkozó általi orvoslásának megkezdési időpontja, a bejelentést követően (minimum 1, maximum 5 munkanap): 1
Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft): 21 956 670
ÁFA (Ft): 5 928 301
Egyösszegű ajánlati ár (bruttó Ft): 27 884 971
5. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Összegzést a melléklet szerinti tartalommal jóváhagyja, majd felkéri az eljárásba bevont felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadót, hogy a jóváhagyást követően az Összegzést küldje meg az ajánlattevőknek, töltse fel az Elektronikus Közbeszerzési Rendszerbe, illetve publikálja azt.
6. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete felhatalmazza a polgármestert az 507812 (BMÖGF/1004-1/2020) azonosítószámú Támogatói okirat alapján „Belterületi útfelújítás, parkolókialakítás, csapadékvízelvezető rendszer kiépítése” című projekthez kapcsolódó „Kőszeg, Rómer Flóris utca felső szakaszának (Űrhajósok útja – Velemi u. között) útburkolat felújítása” tárgyú vállalkozási szerződés aláírására.

Felelős: Básthy Béla polgármester.
Határidő: azonnal.

(Az összegezést lsd. a letölthető formátumban.)