2012. Június 20., Szerda, 13:45 óra, Városháza tanácskozó terme: rendkívüli, nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - „A Jurisich Miklós Gimnázium leány-és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása ” tárgyban egyszerű ajánlattételi felhívás jóváhagyása.
2. - Egy mappában a 2012. június 20-i, rendkívüli képviselő-testületi ülés anyagai
1. napirendi pont:
„A Jurisich Miklós Gimnázium leány-és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása ” tárgyban egyszerű ajánlattételi felhívás jóváhagyása.

Tisztelt Képviselő-testület!

Az Egyházi kártalanítás okán kapott pénzeszközök felhasználásával kapcsolatban hozott döntés értelmében megterveztettük a Jurisich Miklós Gimnázium és Középiskolai Kollégium, kollégium épületének energetikai korszerűsítését. Az energetikai felújításra a pályázatot benyújtottuk, amely nyert. Az elképzelések szerint a felújítási munkálatok figyelembe véve a gimnázium érdekeit is 2012. szeptember elejétől indulnának, mivel a munka értéke eléri és meghaladja a közbeszerzési értékhatárt, ezért közbeszerzési eljárás keretében kell kiválasztani a nyertes ajánlattevőt. Az előkészítési munkacsoport elkészítette a nyílt ajánlattételi felhívás tervezetét. Az összességében legelőnyösebb eljárás keretében javasolja kiválasztani a nyertes ajánlattevőt.
A részszempontok az alábbiak Súlyszám
1. ajánlati ár nettó 8
2. jótállási idő hónapokban (min.
12 max. 60 hónap) 3
3. Kivitelezési időtartama 2
(min. 120 max. 180 nap)

A hirdetményt a jóváhagyás után a Közbeszerzési Értesítőben kell megjelentetni. A késedelmi kötbér a véghatáridők vonatkozásában a késedelem minden napjára 500.000,-Ft, de összesen legfeljebb 20 napra eső kötbér. Hibás teljesítési kötbér a hiba kiküszöböléséig terjedő időre naponta 500.000,-Ft, de összesen legfeljebb 20 napra eső kötbér.


Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést megtárgyalni, és a döntését meghozni szíveskedjen.

Kőszeg, 2012. június 19.

A polgármester nevében:

Ujvári Csaba.
Előkészítési Munkacsoport vezetője




HATÁROZATI JAVASLAT


1.)Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete „Kőszeg, Jurisich Miklós Gimnázium leány-és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása ” tárgyában kiírt egyszerű ajánlattételi felhívást elfogadja.
2.) Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete elrendeli a „Jurisich Miklós Gimnázium leány-és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása” tárgyában az ajánlattételi felhívás megküldését a Közbeszerzési Értesítőnek.

Felelős : Huber László polgármester
Hivatali felelős: Ujvári Csaba az előkészítési munkacsoport vezetője.
Határidő: Azonnal


Nemzeti közbeszerzési hirdetmény feladására irányuló kérelem
NFM. r. 6. § (5) bekezdése értelmében a kérelemben meg kell adni az alábbiakat:
a) a Kbt. 21. § (5) bekezdése szerint a Hatóság által vezetett ajánlatkérők nyilvántartásában az ajánlatkérőt megjelölő azonosító szám:
AK04231
b) az ajánlatkérő a Kbt. mely rendelkezése alapján tartozik annak a hatálya alá, ideértve a Kbt. 6. § (1) bekezdés h) pontja szerinti önkéntes, vagy szerződésben vállalt kötelezettség vagy külön jogszabály kötelezése alapján történő alkalmazás esetét is:
Kbt. 6. § (1) bekezdés b)
c) az ajánlatkérő a Kbt. mely része, illetve fejezete szerinti eljárást alkalmazza:
Kbt. III. része
d) az adott közbeszerzés vagy beszerzés forintban kifejezett becsült értéke, szükség szerint utalva a Kbt. 18. §-ára:
180 088 280 HUF
e) annak megjelölése, hogy a kérelem az Értesítőben történő közzétételt kezdeményezi;
f) ha a kérelmező olyan hirdetmény közzétételét kéri az Értesítőben, amelynek közzététele a Kbt. szerint nem kötelező, ez a körülmény:
Kötelező
g) a kérelem és a hirdetmény megküldésének napja:
2012/06/20
h) ha a hirdetmény ellenőrzése nem kötelező, annak közlése, hogy a kérelmező kéri-e a hirdetmény ellenőrzését:
kötelező
i) ha a hirdetmény ellenőrzése kötelező vagy azt a kérelmező kéri és az ellenőrzési díjjal kapcsolatban kedvezményre vagy mentességre jogosult, ennek közlése:
nem jogosult

Egyéb közlemény:




KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzési Hatóság Hivatalos Lapja

ELJÁRÁST MEGINDÍTÓ FELHÍVÁS

A Kbt. 121. § (1) bekezdés b) pontja szerinti eljárás


[x] Építési beruházás
[ ] Árubeszerzés
[ ] Szolgáltatás megrendelés
[ ] Építési koncesszió
[ ] Szolgáltatási koncesszió

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) NÉV , CÍM ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONT(OK)
Hivatalos név:
Kőszeg Város Önkormányzata
Postai cím:
Jurisics tér 8.
Város/Község
Kőszeg Postai irányítószám:
9730 Ország:
HU
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
Ujvári Csaba Telefon:
+36 94562527
E-mail:
ujvari@koszeg.hu Fax:
+36 94562535
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.koszeg.hu
A felhasználói oldal címe (URL):

További információ a következő címen szerezhető be:
[x] A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
[ ] Egyéb (töltse ki az A.I mellékletet)
A dokumentáció és a kiegészítő iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be:
[x] A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
[ ] Egyéb (töltse ki az A.II mellékletet)
Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani:
[x] A fent említett kapcsolattartási pont(ok)
[ ] Egyéb (töltse ki az A.III mellékletet)

I.2.) AZ AJÁNLATKÉRŐ TÍPUSA

[ ] Központi szintű [ ] Közszolgáltató
[x] Regionális/helyi szintű [ ] Támogatott szervezet [Kbt. 6. § (1) bekezdés g) pont]
[ ] Közjogi szervezet [ ] Egyéb

I.3.) FŐ TEVÉKENYSÉG
I.3.1) KLASSZIKUS AJÁNLATKÉRŐK

[x] Általános közszolgáltatások [ ] Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
[ ] Honvédelem [ ] Szociális védelem
[ ] Közrend és biztonság [ ] Szabadidő, kultúra és vallás
[ ] Környezetvédelem [ ] Oktatás
[ ] Gazdasági és pénzügyek [ ] Egyéb (nevezze meg):
[ ] Egészségügy


I.3.2) KÖZSZOLGÁLTATÓ AJÁNLATKÉRŐK

[ ] Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása [ ] Vasúti szolgáltatások
[ ] Villamos energia [ ] Városi vasúti, villamos-, trolibusz- és autóbusz szolgáltatások
[ ] Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése [ ] Kikötői tevékenységek
[ ] Szén és más szilárd tüzelőanyag feltárása és kitermelése [ ] Repülőtéri tevékenységek
[ ] Víz [ ] Egyéb (nevezze meg):
[ ] Postai szolgáltatások


I. 4.) Beszerzés más ajánlatkérők nevében
Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: [ ] igen [x] nem
(Igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg.)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) MEGHATÁROZÁS

II.1.1) A szerződéshez rendelt elnevezés:
Kőszeg, Jurisich Miklós Gimnázium leány- és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása
II.1.2) A szerződés típusa és a teljesítés helye
(Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás megrendelés –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgyának)
[x] Építési beruházás [ ] Árubeszerzés [ ] Szolgáltatás megrendelés
[x] Kivitelezés
[ ] Tervezés és kivitelezés
[ ] Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően

[ ] Építési koncesszió [ ] Adásvétel
[ ] Lízing
[ ] Bérlet
[ ] Részletvétel
[ ] Ezek kombinációja
Szolgáltatási kategória száma:
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)




[ ] Szolgáltatási koncesszió

A teljesítés helye:
Kőszeg, Szent Imre herceg utca 9. Hrsz:3668
NUTS-kód: HU222
II.1.3) Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk
[x] A hirdetmény közbeszerzés megvalósítására irányul
[ ] A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul
[ ] A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozására irányul
II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)
[ ] Keretmegállapodás több ajánlattevővel
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek száma
VAGY
(adott esetben) maximális létszáma [ ] Keretmegállapodás egy ajánlattevővel
A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben: vagy hónap(ok) ban:
A közbeszerzéseknek a keretmegállapodás teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke (csak számokkal)
Becsült érték áfa nélkül: Pénznem:
VAGY:
és között Pénznem:
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (ha ismert):
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya
Egyösszegű vállalkozási szerződés alapján Kőszeg, Jurisich Miklós Gimnázium leány- és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósításap
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)
Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy 45000000-7
További tárgy(ak) 45333000-0
45331000-6
45310000-3
45321000-3
45453000-7

II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. melléklet szükség szerint több példányban is használható)
[ ] igen [x] nem
(Igen válasz esetén) Az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
[ ] egy részre [ ] egy vagy több részre [ ] valamennyi részre
II.1.8.) Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk
Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) [ ] igen [x] nem
II. 2) SZERZŐDÉS SZERINTI MENNYISÉG

II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték (valamennyi részt, meghosszabbítást és opciót beleértve)
Kőszeg, Jurisich Miklós Gimnázium leány- és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú épület energetikai fejlesztés megvalósítása.
Építési tevékenység megnevezése, ismertetése: a Gáspár Mérnöki Iroda kiviteli tervei szerint a Kőszeg, Jurisich Miklós Gimnázium kollégiumépületek átalakítása, felújítása.
Leánykollégium:

Leánykollégiumban melegvíz készítésére napkollektoros-levegős hőszivattyús rendszer telepítése, a kazánház felújítása. Az áramdíj csökkentése érdekében napelemek elhelyezése.
Az északi és nyugati homlokzat hőszigetelése és színezése 10cm dryvit rendszerrel. A két homlokzaton a vakolat, a párkányok és a díszek annyira tönkrementek, hogy azt már felújítani nem érdemes. A díszelemek az eredeti méretekben és formában készülnek újra. A megmaradó vakolatrészek felújítása.
A homlokzati nyílászárók részbeni cseréje, felújítása. A kapcsolt gerébtokos ablakok külső rámája a jelenlegi keresztmetszetekkel, osztásokkal, a belső rámák hőszigetelt kivitelben készülnek.
A padlástérben 16 cm vastag járható padlásszigetelés készítése.
Épületenergetikai korszerűsítés elvégzése a Prizma Elektro Kft. villamos kiviteli terve és a Horváth-Plan 2009 Kft. által készített leány és fiú kollégiumi cirkulációs hálózat kiviteli dokumentációja szerint.

Fiúkollégium:

A fiúkollégium külső falainak hőszigetelése és színezése 10 cm dryvit hőszigetelő rendszerrel.
Az elavult teschauer rendszerű homlokzati nyílászárók cseréje. A padlástérben 16 cm vastag járható padlásszigetelés készítése.

Mind a leánykollégium, mind a fiúkollégium az eredeti színezéssel megegyező homlokzati megjelenést kap.
Épületenergetikai korszerűsítés elvégzése a Prizma Elektro Kft. villamos kiviteli terve és a Horváth-Plan 2009 Kft. által készített leány és fiú kollégiumi cirkulációs hálózat kiviteli dokumentációja szerint.
Az építési beruházást az ajánlattételi dokumentációban meghatározott részletes műszaki leírás és árazatlan költségvetés alapján kell elvégezni. Az ajánlattételi dokumentációban megjelölt termékek műszaki tartalmával megegyező (azzal egyenértékű) más műszaki termékek is alkalmazhatóak.
(adott esetben, csak számokkal)
Becsült érték áfa nélkül: 180 088 280 Pénznem: HUF
VAGY:
és között Pénznem:
II.2.2) Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ (adott esetben)
Vételi jog (opció): [ ] igen [x] nem
(Igen válasz esetén)A vételi jog meghatározása:
(ha ismert) A vételi jog (opció) gyakorlásának tervezett ideje:
hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
II.2.3) Meghosszabbításra vonatkozó információk (adott esetben)
A szerződés meghosszabbítható: [ ] igen [x] nem
A lehetséges meghosszabbítások száma (ha ismert): vagy: és között
(ha ismert) Az árubeszerzésre vagy a szolgáltatás megrendelésre irányuló meghosszabbítható szerződések esetében a további szerződések tervezett ütemezése:
hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)




II.3) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMA VAGY A BEFEJEZÉS HATÁRIDEJE

A (tervezett) időtartam hónapban: 6 vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY:
Kezdés (év/hó/nap)
Befejezés (év/hó/nap)

III. SZAKASZ : JOGI, GAZDASÁGI, PÉNZÜGYI ÉS MŰSZAKI INFORMÁCIÓK
III.1) A SZERZŐDÉSSEL KAPCSOLATOS FELTÉTELEK

III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek: (adott esetben)
Késedelmi kötbér: a véghatáridők vonatkozásában a késedelem minden napjára 500.000,- Ft, de összesen legfeljebb 20 napra eső kötbér.
Hibás teljesítési kötbér: a hiba kiküszöböléséig terjedő időre naponta 500.000,- Ft, de összesen legfeljebb 20 napra eső kötbér.
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre: (adott esetben)
Ajánlatkérő a munka megkezdéséhez a nyertes ajánlattevő erre irányuló igénye esetén a Kbt. 131.§ (1)-(2) bekezdése, valamint a 306/2011. (XII.23.) Kormányrendelet 12.§ (1) bekezdése szerint a teljes ellenszolgáltatás 10 %-ának megfelelő összegben, de legfeljebb 18008828 forint előleget biztosít a vállalkozási szerződésben rögzített feltételekkel, az előleg elszámolására arányosan a részszámlákban kerül sor.
Az előlegszámla a benyújtására (amennyiben a Vállalkozó előlegre tart igényt) a szerződéskötést követően kerülhet sor, kifizetése az építési munkaterület átadását követő 15 napon belül történik.
Vállalkozó 1 db előlegszámlát, 2 db részszámlát és 1 db (legalább a szerződés áfa nélkül számított értéke 30%-ának megfelelő összegű) végszámlát nyújthat be, figyelemmel a 306/2011. (XII.23.) Kormányrendelet 13.§ (4)-(6) bekezdése szerint.
Az első részszámla az áfa nélküli szerződéses érték 25 százalékát elérő megvalósult teljesítés esetén nyújtható be. Az előleg és a részszámlák alapján történő kifizetések összértéke nem lehet kevesebb a szerződés áfa nélkül számított értékének 60 százalékánál.
A számlák benyújtására a szerződésben rögzítendő pénzügyi ütemezés szerint van lehetőség. Ajánlatkérő a részszámlák és végszámla kifizetését - szállítói finanszírozás keretében - a Kbt. 130. § (3) bekezdése szerinti fizetési határidővel - illetőleg a 306/2011. (XII.23.) Kormányrendelet 14. § (1) bekezdés g) pontja szerinti ellenszolgáltatás esetében az ajánlattevő által vállalt határidőn belül - a 306/2011. (XII.23.) Kormányrendelet a 14. §-a szerinti módon, átutalás útján teljesíti a hatályos jogszabályi rendelkezések, a 4/2011. (I. 28.) Korm. rendelet, valamint a hatályos Támogatási Szerződésnek megfelelően.
Ajánlatkérő felhívja a figyelmet arra, hogy az ÁFA törvény rendelkezései alapján fordított ÁFA fizetési kötelezettség áll fenn az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII törvény 142. § (1) bekezdés a) pontja alapján Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a 306/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 14.§ (2) bekezdése értelmében az (1) bekezdés g) pontja szerinti összegre vonatkozásában az adózás rendjéről szóló törvény (Art.) 36/A. § szerint kell eljárnia.
Az ajánlattétel, az elszámolás és kifizetés pénzneme: HUF.
III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy: (adott esetben)
Nem követelmény.
III.1.4) Egyéb különleges feltételek (adott esetben) [ ] igen [x] nem
(Igen válasz esetén) A különleges feltételek meghatározása:
III.2) RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

III.2.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is (adott esetben)
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Kizáró okok:
1. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 56. § (1) bekezdés szerinti kizáró okok valamelyikének hatálya alatt áll.
2. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő az a gazdasági szereplő, amely a Kbt. 56. § (2) bekezdés szerinti kizáró ok hatálya alatt áll.
3. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, illetve nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, aki a Kbt. 57. § (1) a),b)c)d)f) bekezdései szerinti kizáró okok valamelyikének hatálya alatt áll.
Az ajánlattevő az alvállalkozója és adott esetben az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet vonatkozásában csak a Kbt. 58. § (3) bekezdése szerinti nyilatkozatot köteles benyújtani a Kbt. 56. §-ában foglalt kizáró okok hiányáról. A Kbt. 57. §-ában foglalt kizáró okok hiánya esetében az ajánlattevő választása szerint
a) saját nyilatkozatot nyújt be arról, hogy nem vesz igénybe a Kbt. 57. § szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasságának igazolására igénybe vett más szervezet nem tartozik a Kbt. 57. §-a szerinti kizáró okok hatálya alá, vagy
b) az eljárásban megjelölt alvállalkozó nyilatkozatát - a meg nem jelöltekre az a) pont szerinti nyilatkozat mellett -, valamint az alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet nyilatkozatát is benyújthatja arról, hogy a szervezet nem tartozik a Kbt. 57. §-a szerinti kizáró okok hatálya alá.
Igazolási mód:
A kizáró okok fenn nem állásáról az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell, valamint a Kbt. 56. § (1) bekezdésének kc) pontjára vonatkozóan a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 2. § ib) pontban meghatározottak szerint:
„ib) a Kbt. 56. § (1) bekezdés k) pont kc) alpontja tekintetében az ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy olyan társaságnak minősül-e, melyet nem jegyeznek szabályozott tőzsdén vagy amelyet szabályozott tőzsdén jegyeznek; ha az ajánlattevőt nem jegyzik szabályozott tőzsdén, akkor a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. törvény (a továbbiakban: pénzmosásról szóló törvény) 3. § r) pontja szerint definiált valamennyi tényleges tulajdonos nevének és állandó lakóhelyének bemutatását tartalmazó nyilatkozatot szükséges benyújtani; amennyiben a pénzmosásról szóló törvény 3. § r) pontja szerinti tényleges tulajdonos nincsen, az ajánlattevő erre vonatkozó nyilatkozatát”.
Nem Magyarországon letelepedett ajánlattevő esetében - a Kbt. 56. § (1) bekezdés k) pont kc) pontja tekintetében - az ajánlattevő nyilatkozzon arról, hogy olyan társaságnak minősül-e, melyet nem jegyeznek szabályozott tőzsdén vagy amelyet szabályozott tőzsdén jegyeznek; ha az ajánlattevőt nem jegyzik szabályozott tőzsdén, akkor a pénzmosásról szóló törvény 3. § r) pontja szerint definiált valamennyi tényleges tulajdonos nevének és állandó lakóhelyének bemutatását tartalmazó nyilatkozatot szükséges benyújtani; amennyiben a pénzmosásról szóló törvény 3. § r) pontja szerinti tényleges tulajdonos nincsen, az ajánlattevő erre vonatkozó nyilatkozatát.
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság (adott esetben)
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
P.1. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (1) bekezdésének a) pontja alapján ajánlattevő csatolja valamennyi számlavezető pénzügyi intézménytől származó, a jelen felhívás feladásától visszafelé számított 12 hónapra vonatkozó - attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak - nyilatkozat az alábbi tartalommal:
- mióta vezeti a bankszámlát;
- számláján a felhívás feladásától visszafelé számított 12 hónapon belül volt-e 30 napot meghaladó mértékű sorban állás.
P.2. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 14. § (1) d) pontja alapján ajánlattevő csatolja hatályos, építés-szerelési kivitelezői felelősségbiztosítási szerződésének vagy kötvényének másolatát.
P.3. A Kbt. 55.§ (1) bekezdés d) pontja és a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 14.§ (1) bekezdés c) pontja alapján: az ajánlatban csatolnia kell, az előző három évre (2009., 2010., 2011.) vonatkozó teljes és a közbeszerzés tárgyából épület energetikai korszerűsítéséből,felújításból illetve épületen végzett felújítási és/vagy átalakítási tevékenységből) származó – általános forgalmi adó nélkül számított – nettó árbevételéről szóló nyilatkozatot, attól függően, hogy ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak. Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
P1. Ajánlattevő alkalmatlan, ha a jelen felhívás feladásától visszafelé számított 12 hónapban - attól függően, hogy mikor kezdte meg a tevékenységét -bankszámlái bármelyikén (a bezárt számlákat is beleértve)
- 30 napot meghaladóan
sorbanállás előfordult.
P.2. Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik az ajánlati kötöttség időszakában érvényes, legalább 100 millió Ft/év és legalább 10 millió Ft/káresemény kifizetési limitértékű építés-szerelési kivitelezői felelősségbiztosítással.

P.3.Az Ajánlattevő alkalmatlan, ha az előző három év (2009., 2010., 2011.) bármelyikében az éves teljes árbevétele nem éri el a legalább nettó 210 millió forintot.
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság (adott esetben)
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
M.1. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdésének a) pontja alapján ajánlattevő csatolja jelen eljárást megindító felhívás feladását megelőző 60 hónapban sikeres műszaki átadással-átvétellel lezárult legjelentősebb építési beruházásainak igazolásait.
Az igazolásban meg kell adni legalább az ellenszolgáltatás összegét, a teljesítés idejét és helyét, nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e, meg kell adni a sikeres műszaki átadás-átvétel lezárásának naptári napját, a referencia adó kapcsolattartójának nevét, telefon, fax, e-mail elérhetőségeit.
A referencia értéke tekintetében az ajánlatkérő kizárólag a kért feladat értékét veszi figyelembe, ezért amennyiben a referencia más feladatokra is kiterjedt, úgy kérjük az egyes feladatokat és értéküket megbontva feltüntetni.
A referenciát a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 16. § (5) bekezdése alapján az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatával, vagy a szerződést kötő másik fél által adott igazolással lehet igazolni.
M.2. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdésének e) pontja alapján ajánlattevő igazolja alkalmasságát azoknak a szakembereknek a megnevezésével, képzettségük, szakmai tapasztalatuk ismertetésével, akiket ajánlattevő be kíván vonni a teljesítésbe.
A szakembert meg kell nevezni, csatolni kell aláírt szakmai önéletrajzát, képzettsége, végzettsége, szakmai gyakorlata igazolásait, továbbá amennyiben az internetről elérhető releváns adat, úgy a felelős műszaki/tervezői névjegyzékbe vételi határozatot nem kell csatolni, amennyiben az internetről nem érhető el releváns adat, úgy a felelős műszaki/tervezői névjegyzékbe vételi határozatot csatolni kell.
Az előírt iskolai végzettség igazolása az iskolai oklevél benyújtásával, a jogosultság igazolása a Magyar Építész Kamara, vagy Magyar Mérnöki Kamara által kiadott határozat/igazolás benyújtásával, illetve a gázbázisú hőszivattyú gyártója által kiállított oklevél, vagy bizonyítvány benyújtásával, a szakmai gyakorlat a saját kezűleg aláírt, az alkalmasság megítéléséhez szükséges részletezettségű szakmai önéletrajz benyújtásával igazolandó.
A Kbt. 36. § (5) bekezdése alapján az ajánlatkérő a közbeszerzési eljárásban nem kérheti azon tények, adatok igazolását, illetve az ajánlattevőnek vagy az alkalmasság igazolásában részt vevő szervezetnek nem kell igazolnia azokat a tényeket, adatokat, amelyek ellenőrzésére az ajánlatkérő magyar nyelven rendelkezésre álló, elektronikus, hatósági vagy közhiteles nyilvántartásból ingyenesen jogosult, ilyennek minősülnek a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló törvény szerinti nyilvántartások is. Ezekben az esetekben csak az adott tény, adat ingyenes elérhetőségének adatait kérjük megadni nyilatkozat formájában.
M.3. A közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 15. § (2) bekezdésének b) pontja alapján ajánlattevő csatolja a teljesítéshez rendelkezésre álló eszközök, berendezések, valamint műszaki felszereltség leírását. Csatolni kell az előírt mennyiségű eszköz rendelkezésre állását igazoló dokumentumot, saját eszköz esetén eszköz nyilvántartási lappal, harmadik személy tulajdonában lévő eszköz esetén a szerződés teljes időtartamára kiterjedő használatot biztosító szerződést.

M4. Magasépítési tevékenységre vonatkozó bármely nemzeti rendszerben akkreditált,MSZ EN ISO 9001 szerinti minőségírányítási, a környezetirányítási rendszer működtetését igazoló ISO 14001 tanúsítvánnyal és az MSZ 28001:2008 a munkahelyi egészségvédelmi és biztonság irányítási rendszerrrel, az MSZ vagy az Európai Unió más tagállamában bejegyzett szervezettől származó ezzel egyenértékű tanúsítvány egyszerű másolata, vagy a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 17. § (3) bekezdése szerinti egyéb bizonyítékokat. (310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 15.§ (2) bekezdés f) pont) Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan Ajánlattevő, amennyiben
M/1.
nem rendelkezik jelen felhívás feladásának napját megelőző 60 hónapban:
- legalább 1 db nettó 100000000Ft értékű , közintézmény kivitelezési , felújítási , bővítési munkáiról szóló referenciával és
- legalább 1 db nettó 50000000Ft értékű energetikai fejlesztés kivitelezéséről szóló referenciával,
- legalább nettó 60000000forint étékű megújuló energiaforrások hasznosításával kapcsolatos multifunkciós központ kialakításáról (napkollektorok) szóló referenciával.
Az M/1 pontban előírt referenciák akár egy referenciával is igazolhatóak, amelyben
mind a négy referencia tárgy szerepel.
M/2
Alkalmatlan Ajánlattevő, amennyiben nem rendelkezik legalább az alább meghatározott végzettséggel, képzettséggel,
jogosultsággal és szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberekkel:
-1 fő Felelős műszaki vezető szakember:
- aki építőmérnök vagy építészmérnöki felsőfokú (egyetem, főiskola) végzettségű,
- aki rendelkezik a jogosultság megszerzésének napjától számított minimum három
(3) éves felelős műszaki vezetői gyakorlattal,
- az elmúlt 3 évben részt vett legalább egy olyan kivitelezésben, amelynél
nyílászárók cseréje vagy homlokzatszigetelési vagy tetőszigetelési feladatok
valósultak meg,
- továbbá aki a Magyar Építész Kamara, vagy a Magyar Mérnöki Kamara felelős
műszaki vezető MV-Ép/A jogosultsággal a szakmagyakorlói névjegyzékben
nyilván van tartva.
- 1 fő épület gépész szakági felelős műszaki vezetői jogosultsággal rendelkező személy, aki az illetékes mérnöki kamara épületgépészeti szakmai tagozatának aktív tagja.
A megajánlott szakemberek között átfedés nem lehetséges.
M/3
Ajánlattevő alkalmatlan, ha a becsatolt leírás alapján nem rendelkezik legalább 200m² állványzattal.
M/4.Az ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik magasépítési tevékenységre vonatkozó bármely nemzeti rendszerben akkreditált környezetirányítási rendszer működtetését igazoló ISO 14001 tanúsítvánnyal, ,MSZ ISO 9001 szerinti minőségirányítási és MSZ 28001:2008munkahelyi egészségvédelem és biztonsági irányítási, vagy az Európai Unió más tagállamában bejegyzett szervezettől származó ezzel egyenértékű tanúsítvánnyal, vagy az Európai Unió más tagállamában bejegyzett szervezettől származó ezzel egyenértékű tanúsítvánnyal, vagy a 310/2011.(XII.23.) Korm. rendelet 17. § (3) bekezdése szerinti egyéb bizonyíték(ok)kal.
III.2.4) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk (adott esetben)
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott [ ] igen [x] nem

A szerződés a Kbt. 122. § (9) bekezdése szerint fenntartott [ ] igen [x] nem

III. 3) SZOLGÁLTATÁS MEGRENDELÉSÉRE IRÁNYULÓ SZERZŐDÉSEKRE VONATKOZÓ KÜLÖNLEGES FELTÉTELEK


III.3.1) Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk
A szolgáltatás teljesítése egy adott foglalkozáshoz (képzettséghez) van kötve [ ] igen [ ] nem
(Igen válasz esetén) A vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
III.3.2) A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek
A szervezeteknek közölniük kell a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét
[ ] igen [ ] nem

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) AZ ELJÁRÁS FAJTÁJA

IV.1.1) Az eljárás fajtája
Klasszikus ajánlatkérők Közszolgáltató ajánlatkérők
A Kbt. Második Részében meghatározott szabályok szerinti eljárás az alábbiak szerint: A Kbt. Második Részében meghatározott szabályok szerinti eljárás az alábbiak szerint:
[x] Nyílt
[ ] Meghívásos
[ ] Gyorsított meghívásos, alkalmazásának indokolása:
[ ] Versenypárbeszéd
[ ] Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos, alkalmazásának indokolása:
[ ] Gyorsított tárgyalásos, alkalmazásának indokolása:
[ ] Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
[ ] Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
[ ] Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
[ ] Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos [ ] Nyílt
[ ] Meghívásos
[ ] Hirdetmény közzétételével induló tárgyalásos
[ ] Keretmegállapodásos, az eljárás első részében nyílt
[ ] Keretmegállapodásos, az eljárás első részében meghívásos
[ ] Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetménnyel induló tárgyalásos
[ ] Keretmegállapodásos, az eljárás első részében hirdetmény nélküli tárgyalásos
IV.1.2) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó jelentkezők létszáma vagy keretszáma (meghívásos és tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd)
A gazdasági szereplők tervezett száma
VAGY:
Tervezett minimum és ( adott esetben) maximális létszáma
A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:
IV.1.3) Az ajánlattevők létszámának csökkentése a tárgyalás vagy a versenypárbeszéd során (tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd)
Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát: [ ] igen [ ] nem
IV. 2) ÉRTÉKELÉSI SZEMPONTOK

IV.2.1) Értékelési szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)
[ ] A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
VAGY
[x] Az összességében legelőnyösebb ajánlat a következő részszempontok alapján
Részszempont Súlyszám
1. Ajánlati ár nettó 8
2. Jótállási idő hónapokban(minimum12-maximum60 hónap) 3
3. Kivitelezés időtartama( min.120nap- maximum 180nap) 2

IV.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk
Elektronikus árlejtés fognak alkalmazni [ ] igen [x] nem
(Igen válasz esetén, ha szükséges) További információk az elektronikus árlejtésről:

IV.3) ADMINISZTRATÍV INFORMÁCIÓK

IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre [x] igen [ ] nem
(Igen válasz esetén töltse ki a megfelelő rovatokat)
[ ] Eljárást megindító, illetve meghirdető felhívás
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: 17511 / 2011 (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: 2011/07/11 (év/hó/nap)
[ ] Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
A hirdetmény száma a Közbeszerzési Értesítőben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

IV.3.3) A dokumentáció és a kiegészítő iratok vagy ismertetők beszerzésének feltételei (adott esetben)
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2012/07/19 (év/hó/nap ) Időpont: 10:00
A dokumentációért fizetni kell [x] igen [ ] nem
(Igen válasz esetén, csak számokkal) Ár: 50000 Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja:
Kőszeg Város Önkormányzata 11747051-15420909 számú bankszámlájára történő banki átutalás vagy a polgármesteri hivatal pénztárában hétfőtől- csütörtökig 8-14óráig, pénteken 8-12óráig készpénzben , az ajánlattételi határidő lejártának napján 08.00-10.00, a befizetést igazoló okmány ugyanitt történő bemutatását követően, a befizetésen fel kell tüntetni :"Kőszeg Jurisicsh Gimnázium Kollégiumainak felújítása".
Ha több ajánlattevő közösen tesz ajánlatot, akkor elegendő, ha az ajánlattevők egyike vagy az ajánlattevő ajánlatában megnevezett alvállalkozó vásárolja meg a dokumentációt.
A dokumentáció megvásárlása az eljárásban való részvétel feltétele.
IV.3.4) Ajánlattételi vagy részvételi határidő
Dátum: 2012/07/19 (év/hó/nap) Időpont: 10:00
IV.3.5) Az ajánlattételi felhívás megküldése a kiválasztott jelentkezők részére (részvételi felhívás esetén)
Dátum: (év/hó/nap)
IV.3.6) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
[ ] Az EU bármely hivatalos nyelve
[ ] Az EU következő hivatalos nyelve(i):
[ ] Egyéb:
[x] Magyar
IV.3.7) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (kivéve részvételi felhívás esetén)
-ig (év /hó/nap )
VAGY
Az időtartam hónapban: vagy napban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
IV.3.8) Az ajánlatok vagy részvételi felhívás esetén a részvételi jelentkezések felbontásának feltételei
Dátum: 2012/07/19 (év/hó/nap) Időpont: 10:00
Hely: 9730 Kőszeg, Jurisics tér 8.sz. 137-es emeleti kistárgyaló
Az ajánlatok/részvételi jelentkezések felbontásán jelenlétre jogosult személyek [x] igen [ ] nem
(igen válasz esetén) További információk a jogosultakról és a bontási eljárásról:
A Kbt. 62.§(2) bekezdése alapján az ajánlatok felbontásánál az ajánlatkérő, az ajánlattevők valamint az általuk meghívott személyek lehetnek jelen.

V. SZAKASZ: KIEGÉSZÍTŐ INFORMÁCIÓK

V.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk (adott esetben)
A közbeszerzés ismétlődő jellegű [ ] igen [x] nem
(Igen válasz esetén) A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
V.2) Európai Uniós alapokra vonatkozó információk
A szerződés Európai Uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos
[x] igen [ ] nem
(Igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:
Kőszeg, Jurisich Miklós Gimnázium leány- és fiúkollégiumának felújítása a KEOP-2011-4.9.0 kódszámú pályázat keretében.
V.3) TOVÁBBI INFORMÁCIÓK (adott esetben)
V.3.1) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja:(ha az eljárás tárgyalásos)
V.3.2.1) A dokumentáció megvásárlása, átvétele vagy elektronikus úton történő elérése az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben) [x] igen [ ] nem
V.3.2.2) A dokumentáció és a kiegészítő iratok, vagy ismertető rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)
A dokumentáció átvehető, személyesen, vagy meghatalmazott útján, a Kőszeg Város Polgármesteri Hivatala 9730 Kőszeg, Jurisics tér 8.szám alatt /Városfejlesztési Osztály/ hétfő-csütörtök 08:00-14.00 óra, pénteken 08:00-12.00 óra közötti időpontokban az ajánlattételi határidő lejártának napján 08:00-10:00 óráig, a befizetést igazoló okmány ugyanitt történő bemutatását követően. Amennyiben a dokumentáció megküldését kérik, az a Kbt. 50.§(3) bekezdésében foglaltaknak megfelelően megküldésre kerül. A dokumentáció megvásárlása az ajánlattétel feltétele. Az ajánlattevőnek az átvételhez a dokumentáció ellenértékének megfizetését igazolnia kell. Az ajánlatkérő előírja,hogy a dokumentációt ajánlatonként meg kell vásárolni a Kbt. 49.§(6)bekezdése szerint.
V.3.3.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
1-10
V.3.3.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának értékelési szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.3.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
Értékelés az arányosítás módszerével történik. A 1;3 résszempont esetében a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. számú módosított ajánlása (KÉ 2010. évi 152. szám; 2010. december 22.) III.A.1.ba fordított arányosítás, a 2 résszempont esetében a III.A.1.bb pontjaiban foglalt egyenes arányosítás. A legelőnyösebb ajánlati tartalmi elem kapja a lehetséges maximális pontszámot (a felső ponthatár),

a pontskála alsó pontját pedig a leggyengébb ajánlat jelenti és a további ajánlatok a maximális és minimális ajánlati értékek különbségéhez viszonyítva kapnak pontot.
Az adott részszempontra kapott pontok számát megszorozzuk a mellé rendelt súlyszámmal, és ezek összege adja meg az Ajánlattevő által elért összesített pontszámot, a kerekítés minden esetben két tizedesjegyig történik.
V.3.4) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak
[x] igen [ ] nem
Igen válasz esetén azon alkalmassági követelmények (III.2.2. és III.2.3. pont) megjelölése, amelyek a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbbak:
Valamennyi pénzügyi-gazdasági és műszaki-szakmai alkalmassági feltétel
V.3.5) Az ajánlati biztosítékra vonatkozó előírások: (adott esetben)
--
V.3.6. Az eljárás a Kbt. 40. § (3)-(4) bekezdése alapján kerül megindításra: [ ] igen [x] nem
V.4) Egyéb információk:
1. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy az ajánlati dokumentáció összeállításának és elkészítésének valamennyi költsége az Ajánlattevőt terheli.
2. Az ajánlatkérő a Kbt. 124. § (4) bekezdése szerint jár el.
3. Közös ajánlattétel esetén, az ajánlattevők vegyék figyelembe a Kbt. 25. §-ában előírtakat.
4. Az ajánlatot az ajánlattevő által aláírva folyamatos oldalszámozással és tartalomjegyzékkel ellátva, összefűzött 1 eredeti, 1 másolati és 1 elektronikus másolati példányban, lezárt csomagolásban kell benyújtani a megjelölt címre.
5. Az ajánlattevőtől, nyilatkozat csatolása szükséges a Kbt. 40. § (1) bekezdésére vonatkozóan.
6. Ajánlattevőnek az egyéb előírt dokumentumok benyújtása mellett nyilatkoznia kell arról, hogy a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerint mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül-e.
7. A Kbt.36§(3) szakasza alapján a közbeszerzési eljárás során ajánlatkérő által előírt dokumentum- ha a jogszabály eltérően nem rendelkezik- egyszerű másolatban is benyújtható.
8. Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell az ajánlati dokumentációban szereplő szerződéses feltételekben (tervezetben) foglaltak elfogadásáról a Kbt. 60. §-a szerint.
9. Összegezés megküldésének tervezett időpontja: 2012. augusztus 9.
10.Szerződéskötés tervezett időpontja: 2012. augusztus 21.
11. Ajánlattevő csatolja az ajánlatot ellenjegyző aláírási címpéldányát egyszerű másolatban.
12. Ajánlatkérő a hiánypótlás lehetőségét a Kbt. 67. § (1) bekezdés szerint biztosítja.
13. Az ajánlat összeállításánál Ajánlattevőnek a felhívásban, az ajánlati dokumentációban foglaltaknak megfelelően és az ezekben nem szabályozott kérdésekben a 2011. évi CVIII. törvény előírásainak megfelelően kell eljárnia és ajánlatát elkészítenie.



V.5) E HIRDETMÉNY FELADÁSÁNAK IDŐPONTJA: 2012/06/20 (év/hó/nap)

A. MELLÉKLET
TOVÁBBI CÍMEK ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONTOK
I) TOVÁBBI INFORMÁCIÓ A KÖVETKEZŐ CÍMEKEN ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONTOKON SZEREZHETŐ BE
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község Postai irányítószám: Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett: Telefon:
E-mail: Fax:
Internetcím (URL):


II) CÍMEK ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONTOK, AHONNAN A DOKUMENTÁCIÓ ÉS A KIEGÉSZÍTŐ IRATOK BESZEREZHETŐK
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község Postai irányítószám: Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett: Telefon:
E-mail: Fax:
Internetcím (URL):


III) CÍMEK ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONTOK, AHOVA AZ AJÁNLATOKAT/RÉSZVÉTELI JELENTKEZÉSEKET KELL BENYÚJTANI
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község Postai irányítószám: Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett: Telefon:
E-mail: Fax:
Internetcím (URL):

IV) A MÁSIK AJÁNLATKÉRŐ CÍMEI, AMELY NEVÉBEN AZ AJÁNLATKÉRŐ A BESZERZÉST VÉGZI
Hivatalos név:
Postai cím:
Város/Község Postai irányítószám: Ország:
--------------- (Az A. melléklet IV) szakasza szükség szerint több példányban is használható) ---------------
B. MELLÉKLET
RÉSZEKRE VONATKOZÓ INFORMÁCIÓK

RÉSZ SZÁMA 1 ELNEVEZÉS:

1) RÖVID MEGHATÁROZÁS:
2) KÖZÖS KÖZBESZERZÉSI SZÓJEGYZÉK (CPV)
3) MENNYISÉG
(adott esetben, csak számokkal)
Becsült érték áfa nélkül: Pénznem:
VAGY:
és között Pénznem:
4) A SZERZŐDÉS IDŐTARTAMÁRA VAGY KEZDETÉRE/BEFEJEZÉSÉRE VONATKOZÓ KÜLÖNBÖZŐ IDŐPONTOK FELTÜNTETÉSE (adott esetben)
Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY:
Kezdés (év/hó/nap)
Befejezés (év/hó/nap)
5) TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A RÉSZEKRŐL
----------------------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használható) ----------------------