2017. Február 23., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Mi történt az ülésen:
Jegyzőkönyv olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - A köztemetőkről és a temetkezésről szóló 6/2014. ((II. 28.) önkormányzati rendelet módosítása valamint a temetőüzemeltetési és kegyeleti közszolgáltatási szerződés jóváhagyása.
2. - A Szociális Gondozási Központ 2017. évi intézményi térítési díjának megállapítása.
3. - A szociális igazgatásról és az egyes szociális ellátási formák szabályairól szóló 7/2014. (II. 28.) önkormányzati rendelet felülvizsgálata.
4. - Védőnői és iskola-egészségügyi ellátás részét képező védőnői ellátás szerződés módosítása (Bozsok, Velem).
5. - A fizető parkolók működésének és igénybevételének rendjéről szóló 16/2015. (VI. 26.) önkormányzati rendelet felülvizsgálata.
6. - Beszámoló az önkormányzat által 2016. évben a civil szervezetek számára nyújtott támogatásokról, azok elszámolásáról valamint a polgármesteri keret felhasználásáról.
7. - A Városi Múzeum alapító okiratának módosítása.
8. - Az óvodák önkormányzati fenntartásba vétele.
9. - A Chernel Kálmán Városi Könyvtár valamint a Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház intézményvezetői pályázatának kiírása.
10. - A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal létrehozásáról szóló megállapodás módosítása.
11. - A 2017. évi városbejárási terv jóváhagyása.
12. - Az Árpádházi Szent Margitról Nevezett Szent Domonkos Rendi Nővérek Apostoli Kongregációjának terület visszaigénylési kérelme.
13. - A 0201/93 hrsz-ú ingatlan belterületbe vonása.
14. - Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló átruházott jogkörben hozott döntésekről.
15. - Egy mappában a 2017. február 23-i képviselő-testületi ülés anyagai.
16. - Rendkívüli előterjesztés: intézményvezetői megbízás véleményezése.
1. napirendi pont:
A köztemetőkről és a temetkezésről szóló 6/2014. ((II. 28.) önkormányzati rendelet módosítása valamint a temetőüzemeltetési és kegyeleti közszolgáltatási szerződés jóváhagyása.

Tisztelt Képviselő-testület!

A kőszegi köztemetők üzemeltetését végző Vas Megyei Temetkezési Kft-vel megkötött temetőüzemeltetési és kegyeleti közszolgáltatási szerződés hatálya 2017. máricus 31. napján lejár.
A Képviselő–testület 199/2016.(IX.29.) önkormányzati határozatával elrendelt viszgálat megállapította, hogy Kőszeg Város Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) kizárólagos tulajdonát képező Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Kft. (a továbbiakban: Városüzemeltető Kft.) megfelel a temetőkről és a temetkezésről szóló 1999.évi XLIII. törvény végrehajtásáról szóló 145/1999. (X. 1.) Korm. rendeletben foglalt előírásoknak, mely alapján a Képviselő-testület 205/2016.(X.27.) határozatában kifejezésre juttatta azon szándékát, hogy a köztemetők üzemeltetését a szerződés lejártát követően a Városüzemeltető Kft. lássa el.

A Képviselő-testület döntései alapján elkészült a közszolgáltatási szerződés.
A temető üzemeltetőjének módosítása esetén szükséges Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztemetőkről és a temetkezésről szóló 6/2014. (II.28.) önkormányzati rendeletének módosítása. A rendelettervezet jelen előterjesztés mellékletét képezi.

A feladatellátás érdekében szükséges a Városüzemeltető Kft. alapító okiratának módosítása.

A jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. tv 17. §-a alapján az előkészített jogszabályhoz a mellékelt előzetes hatásvizsgálat készült.

Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet az előterjesztést megtárgyalni, a rendeletmódosítást, valamint a határozati javaslatot elfogadni szíveskedjék.

Az előterjesztést a Városfejlesztési, Idegenforgalmi, Környezetvédelmi és Vagyonügyi Bizottság, valamint a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság megtárgyalta. A rendelet módosítást, illetve a határozati javaslatot mindkét bizottság elfogadásra ajánlja.

Kőszeg, 2017. február 16.

A polgármester és a jegyző nevében:

Németh Ildikó s.k.
mb. városüzemeltetési ov.





HATÁROZATI JAVASLAT

1. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társasággal (9730 Kőszeg, Kossuth L. u. 3.) 2017. április 1. napjától kezdődően 10 évi határozott időtartamra, 2027. március 31. napjáig temetőüzemeltetési és kegyeleti közszolgáltatási szerződést köt a melléklet szerinti tartalommal, és felhatalmazza a polgármestert annak aláírására.

Felelős: Huber László polgármester
Határidő: azonnal


2. Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete elrendeli a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (9730 Kőszeg, Kossuth L. u. 3.) alapító okiratának módosítását azzal, hogy a temetőüzemeltetési közszolgáltatási feladok ellátására jogosulttá váljon.

Felelős: Kovács István igazgató
Határidő: 2017. március 31.





ELŐZETES HATÁSVIZSGÁLATI LAP

a köztemetőkről és a temetkezésről szóló 6/2014. (II. 28.) önkormányzati rendelet
módosításáról szóló rendelet-tervezethez

(a jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 17. §-a alapján)


A tervezett jogszabály várható következményei, különösen

I. társadalmi hatásai:
A tervezet a lakosságot minimális mértékben sem oszthatja meg, mivel a közszolgltatás feltételei nem változnak.

II. gazdasági hatásai:
A tervezetnek gazdasági hatása minimális.

III. költségvetési hatásai:
A tervezetnek költségvetési hatása változatlan.

IV. környezeti következményei:
A tervezetnek környezeti következménye nincs.

V. egészségi következményei:
A tervezetnek egészségi következménye nincs.

VI. adminisztratív terheket befolyásoló hatásai:
A tervezetnek a kizárólagos önkormányzati tulajdonú üzemeltetőnél, a feladatellátáshoz kapcsolódóan adminisztratív feladat emelkedést jelent.

VII. megalkotásának szükségessége:
A köztemető fenntartására kötelezett önkormányzat e feladatának teljesítésére a korábbitól eltérő üzemeltetővel köt közszolgáltatási szerződést.

VIII. a jogalkotás elmaradásának várható következményei:
A jogalkotás elmaradása esetén törvényességi intézkedésre kerülhet sor.

IX. alkalmazásához szükséges személyi, szervezeti, tárgyi és pénzügyi feltételek:
Az önkormányzat oldalán az eddigiekhez képest nem igényel többlet feltételt. A kizárólagos önkormányzati tulajdonú üzemeltetőnél a feladatellátás megszervezése szükséges.

Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének
/2017. (II. ) önkormányzati rendelete
a köztemetőkről és a temetkezésről szóló
6/2014. (II. 28.) önkormányzati rendelet
módosításáról

Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a temetőkről és a temetkezésről szóló 1999. évi XLIII. törvény 6.§ (4) bekezdésében és 41.§ (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) pontjában, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:



1.§


(1) Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének a a köztemetőkről és a temetkezésről szóló 6/2014. (II. 28.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: ÖR.) 1. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép :
„(2) A köztemetők fenntartásáról és üzemeltetéséről Kőszeg Város Önkormányzata kegyeleti közszolgáltatási szerződés alapján, gazdálkodó szervezet, - a Kőszegi Városüezemeltető és Kommunális Szolgáltató Kft (9730 Kőszeg, Kossuth L. u. 3., a továbbiakban: üzemeltető) - útján gondoskodik.”
(2) Az ÖR. 1. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) A köztemetők területe és az ott található létesítmények feletti rendelkezési jog az üzemeltetőn kívül harmadik személynek – az üzemeltető által megbízott alvállalkozói szerződéses jogviszony jogalanyain kívül - még ideiglenesen sem adható át, használatukra bérleti szerződés nem köthető.”



2.§

Az ÖR. 3. § (6) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(6) A köztemetőkben keletkezett hulladékok gyűjtéséről hulladékgyűjtő hely kijelölésével kell gondoskodni. A keletkezett szemét elszállításáról az üzemeltető a szilárd hulladék szállítását végző közszolgáltató útján gondoskodik.”


3. §

Az Ör. 2. melléklet A) pontjában foglalt táblázat helyébe jelen rendelet 1. melléklete lép.


4. §

Ez a rendelet 2017. április 01-én lép hatályba és az azt követő napon hatályát veszti.


Kőszeg, 2017. február …..


Huber László s. k. Dr. Zalán Gábor s. k.
polgármester jegyző




1. melléklet a …/2017. (……..) önkormányzati rendelethez

„ 2. melléklet a 6/2014. (II. 28.) önkormányzati rendelethez

A) A temetői létesítmények igénybevételéért - a ravatal és a hűtő használatának díja - a temetkezési szolgáltatók által fizetendő díj:

Nettó díj: 12.000,-Ft + Áfa (27%) , azaz bruttó: 15.240,-Ft”


TEMETŐÜZEMELTETÉSI ÉS KEGYELETI
KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS


amely létrejött egyrészről Kőszeg Város Önkormányzata (9730 Kőszeg, Jurisics tér 8., törzsszáma: 733623, adószáma: 15733627—18, képviseli Huber László polgármester) mint megrendelő (a továbbiakban: Megrendelő),

másrészről a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft (9703 Kőszeg, Kossuth L. u. 3., cégjegyzékszám 18-09-108846, adószáma: 22141882-2-18, képviseli Kovács István igazgató) mint Közszolgáltató (a továbbiakban: Közszolgáltató) között alulírott helyen és napon az alábbi feltételekkel:

1. A felek a szerződést a Megrendelő tulajdonában álló köztemetők fenntartására, üzemeltetésére és a kegyeleti közszolgáltatások, színvonalas, méltó végzésének betartása és betartatása érdekében 2017. április 01- től 2027. március 31- ig tartó 10 éves időtartamra kötik.

2. A felek közti pénzügyi feltételek

2.1.) Az üzemeltetés díja 2017.04.01 – 2017.12.31. között nettó ár: 2.925.000,- Ft.

2.2.) A felek megállapodnak abban, hogy a díjat minden évben jelen szerződés elválaszthatatlan mellékletét képező díjmegállapodásban rögzítik. A megállapodást naptári évre kötik meg, legkésőbb a megelőző év november 30. napján. Amennyiben a felek bármely okból nem kötnek megállapodást új üzemeltetési díjról, jelen szerződés 2.1.) pontjában meghatározott díj időarányosan számított összege az időszak üzemeltetési díja. A 2.1.) pont szerinti időarányosan számított üzemeltetési díj nettó 3.900.000,- - azaz hárommillió – kilencszázezer – Ft/év.


3. Megrendelő megbízza a Közszolgáltatót a város tulajdonában lévő temetők és a hozzátartozó épületek üzemeltetésével.
3525 hrsz. temető, ravatalozó / 34.654 m2 /
3524 hrsz. lakóház és udvar /202 m2/
169 hrsz. kőszegfalvi temető / 4389 m2 /

4. A Közszolgáltató a feladatainak ellátása során köteles maradéktalanul betartani a közegészségügyi, hatósági előírásokat.

5. A Közszolgáltató gondoskodik a temetőkről és a temetkezésről szóló 1999. évi XLIII. törvényben, (a továbbiakban: Ttv.), valamint annak végrehajtásáról szóló 145/1999.(X.1.) kormányrendeletben (a továbbiakban: Tvr.) megfogalmazott végtisztesség megadásáról. A Közszolgáltató a teljesítéshez alvállalkozó igénybevételére jogosult.

6. Közszolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa végzett munkák közben ügyel a környező sírhelyek rendjére, a temetési szertartást követően, saját költségén helyreállítja a sírhelyeket és azok környékét, valamint gondoskodik az általa, valamint harmadik személy által okozott esetleges sérülések és károk haladéktalan helyreállításáról.
A Közszolgáltató feladatai

7. A felek a kegyeleti közszolgáltatási tevékenység zavartalan, magas színvonalon való biztosítása érdekében a Közszolgáltató kötelezettségeit az alábbiakban határozzák meg:

7.1 Meghatározza a temetési szolgáltatás, illetve a temetőben végzett egyéb vállalkozási tevékenységek ellátásának temetői rendjét;
7.2 Biztosítja az eltemetés (urna elhelyezés) feltételeit;
7.3 Megállapítja a temetőlátogatók kegyelet-gyakorlásának feltételeit, nyitvatartási időt;
7.4 Biztosítja a ravatalozó technikai berendezések, tárolók és hűtők, valamint a temető egyéb közcélú létesítményei (infrastruktúra) karbantartását, és működteti azokat;
7.5 A temetések számához igazodó hűtőkapacitás biztosítása, annak folyamatos ellenőrzése, karbantartása;
7.6 Gondoskodik a temetőbe kiszállított elhunytak átvételéről, és biztosítja a temető nyitását, zárását;
7.7 Vezeti és megőrzi a Tvr. 10 - 11. §-a és 41. §- a, valamint a Tr. 6. § - a alapján a nyilvántartó könyveket; sírbolt- és táblakönyveket, látogatói könyvet, valamint temetőtérképet, különös tekintettel a sírhelyek, sírbolthelyek, urnafülkék értékesítése és annak dokumentálására, valamint a sírhelyek megváltására;
7.8 Gondoskodik a ravatalozó állagmegóvásáról;
7.9 A szerződés aláírásától számított 90 napon belül a sírhelyek megváltásával kapcsolatos kimutatást elkészíti, az esetleges fizetési késedelembe esőket soron kívül felszólítja, a lejárt sírhelyek listáját összeállítja, és helyszínrajzon feltünteti;
7.10 A temető bejárata mellett elhelyezett temetőtérképen a változásokat évente átvezeti;
7.11 Kijelöli a temetési helyeket;
7.12 Elvégzi a temető és létesítményeinek tisztántartását, az utak karbantartását, síkosság mentesítését és a hó-eltakarítást;
7.13 A temetők területén lévő elektromos- és vízhálózat javítási, karbantartási munkáinak elvégzése;
7.14 A temető területén lévő síremlékek állékonyságának évenkénti felülvizsgálatát elvégezteti, amennyiben szükséges a síremlék tulajdonosát felszólítja az instabil, balesetveszélyes állapot megszüntetésére;
7.15 Gondoskodik a hulladék összegyűjtéséről és elszállíttatásáról;
7.16 Gondoskodik a temető rendjének betartásáról és betartatásáról;
7.17 Összehangolja a temetéseket;
7.18 Gondoskodik az ügyfélfogadásról; hirdetőtábla útján tájékoztatja a temető látogatókat a temetési időpontokról, sírhelyárakról és felhívást tesz közzé a lejárt sírhelyek újraváltásáról;
7.19 Beszedi a temetési hely megváltási díjakat;
7.20 Beszedi a temetői létesítmények, illetve a Közszolgáltató által biztosított szolgáltatások igénybevételéért fizetendő díjakat;
7.21 Beszedi a temető-fenntartási hozzájárulást;
7.22 Előzetesen megállapodást köt a kápolna tulajdonosával, annak használatáról, valamint beszedi az azért fizetendő díjakat. Amennyiben a Közszolgáltató alvállalkozót vesz igénybe, úgy a megállapodás megkötésére az alvállalkozó köteles és jogosult;
7.23 A temetők évenként legalább 6- 7 alkalommal történő kaszálása, a növények, cserjék, örökzöldek folyamatos gondozása, továbbá az elszáradt fák kivágása és pótlása a Városüzemeltetési Osztállyal történt egyeztetés alapján;
7.24 Locsoló- és ivóvíz, valamint szociális helyiségek (WC) nyitva tartásának biztosítása a látogathatóság időszakában;
7.25 Halottak napjára a temetők általános rendbetétele, koszorúzások alkalmával az érintett környék rendezése;
7.26 A 3525 hrsz-ú temető esetében a temető kerítését övező zöldterület rendben tartása, nyírása;
7.27 A Közszolgáltató köteles együttműködni a temetkezésekben érintett más szolgáltatókkal, illetve hatóságokkal;
7.28 A Közszolgáltató köteles a temetkezési szolgáltató részére a temetési létesítmények igénybevételét biztosítani;
7.29 A Közszolgáltató köteles kötelezettségeinek teljesítése során az általa végzett feladatokat magas színvonalon, a lakosság és az önkormányzat megelégedésére ellátni;
7.30 A Közszolgáltató köteles együttműködni a temetőben temetkezési vállalkozási, vagy egyéb tevékenységet végző más egyéni és társas vállalkozókkal;
7.31 Közszolgáltató tudomásul veszi, hogy az átadott berendezések, közművek üzemeltetésével, illetve működtetésével járó közüzemi költségek teljes egészében őt terhelik;
7.32 A Közszolgáltató köteles a Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő – testülete 6/2014.(II.28.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: Tr.) betartásáról és betartatásáról gondoskodni;
7.33 A Közszolgáltató a szerződésben vállalt feladatok ellátása során köteles a Ttv., Tvr., Tr., a halottvizsgálatról és a halottakkal kapcsolatos eljárásról szóló 351/2013.(X.4.) Korm. rendelet, az egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. törvény halottakkal kapcsolatos rendelkezéseit megtartani.
Díjazás

8. A Közszolgáltató tudomásul veszi, hogy a helyi rendelet 1., 2., és 3. számú mellékletében felsorolt díjak /árak/ megállapítására az önkormányzat képviselő-testülete jogosult.
9. A felek megállapodnak abban, hogy a helyi rendelet 1., 2/A. és 3. számú mellékletében felsorolt díjtételekből származó bevétel a Tr. 8. § - ban foglaltak alapján a Megrendelőt illeti meg. A 2/B. számú mellékletben felsorolt díjtételek a Közszolgáltatót illetik, amennyiben saját maga vagy alvállalkozója végez temetkezési szolgáltatást és erre magánszemélytől, vagy más temetkezési szolgáltatótól megbízást kap. Az önkormányzati rendelet mellékleteit köteles a Közszolgáltató– a temetőben szokásos módon – kifüggeszteni.
10. A Közszolgáltató köteles a megrendelőt az őt megillető bevételekről a tárgyhót követő hó 15. napjáig tájékoztatni, ennek alapján a Megrendelő az őt megillető bevételekről számlát állít ki. A Közszolgáltató köteles évente, június 30-ig, a Megrendelőt az üzemeltetéssel összefüggő előző évi bevételeiről és kiadásairól tájékoztatni.
11. A Közszolgáltató a temetők üzemeltetésével és fenntartásával kapcsolatos bevételeket és kiadásokat köteles számvitelileg elkülöníteni a temetési szolgáltatások végzéséből eredő bevételektől és kiadásoktól.
12. A Közszolgáltató az üzemeltetési és fenntartási díjról a negyedévet követő hónap 15-ig számlát köteles kiállítani a Megrendelő felé.
Az önkormányzat kötelezettségei

13. A temetők zavartalan működésének biztosítása érdekében a felek az önkormányzat kötelezettségeit az alábbiak szerint határozzák meg:
a) az elhunytak iránti kegyeleti érzéseknek, igényeknek megfelelő létesítmények építése, felújítása,
b) a temetők és a ravatalozók, temetkezési helyek megközelítéséhez szükséges közlekedő utak építése, felújítása,
c) a temetők bekerítése, kapukkal történő ellátása, felújításuk elvégzése,
d) a temetőkben vízvételi lehetőség biztosítása, vízvételi helyek, kutak bővítése, tisztítása,
e) villanyvilágítás biztosítása,
f) a temetők bővítésével együtt járó feladatok megszervezése, lebonyolítása, üzemeltetésre történő átadása,
g) a temetőkről és a temetkezések rendjéről szóló rendeletben foglaltak ellenőrzése,
h) a temetők üzemeltetésének rendszeres és folyamatos ellenőrzése.

A szerződés megszűnése

14. A felek megállapodnak abban, hogy a szerződés bármely okból történő megszűnése esetén az egymással 30 napon belül egyeztető tárgyalást tartanak. Az egyeztető tárgyalás eredményét, a szükséges tennivalókat a két fél kölcsönös érdekeinek figyelembevételével jegyzőkönyvben rögzítik. Az egymással szemben álló, a másik fél által elfogadott pénzügyi kötelezettség teljesítéséről külön megállapodást kell kötni.
15. A közszolgáltatási szerződés megszűnik:
a) a határozott idő lejártával;
b) a közszolgáltató jogutód nélküli megszűnésével;
c) elállással, ha a teljesítés még nem kezdődött meg;
d) felmondással.
16. A Megrendelő a közszolgáltatási szerződést felmondhatja, ha
a) a közszolgáltató - közszolgáltatás ellátása során a vonatkozó jogszabályok vagy a rá vonatkozó hatósági határozat előírásait súlyosan megsérti,
b) a közszolgáltató a közszolgáltatási szerződésben megállapított kötelezettségét neki felróhatóan súlyosan megsértette.
17. A Közszolgáltató a közszolgáltatási szerződést felmondhatja, ha
a) a Megrendelő a közszolgáltatási szerződésben meghatározott kötelezettségét - a közszolgáltató felszólítása ellenére - súlyosan megsérti, és ezzel a Közszolgáltatónak kárt okoz, vagy akadályozza a közszolgáltatás teljesítését, vagy
b) a közszolgáltatási szerződés megkötését követően hatályba lépett jogszabály a közszolgáltatási szerződés tartalmi elemeit úgy változtatja meg, hogy az a Közszolgáltatónak a közszolgáltatás szerződésszerű teljesítése körébe tartozó lényeges és jogos érdekeit jelentős mértékben sérti.
18. A felek a közszolgáltatási szerződést 5 év után 6 hónapos felmondási határidővel, a naptári év végére mondhatják fel. Ellentétes tartalmú megállapodás hiányában a közszolgáltatást a felmondási határidő végéig a közszolgáltató változatlan feltételekkel biztosítani köteles.
19. A közszolgáltatási szerződés felmondásakor a Megrendelő haladéktalanul gondoskodik a közszolgáltatás biztosításáról.
20. A közszolgáltatási szerződés megszűnése esetén a közszolgáltatás ellátásával kapcsolatos valamennyi dokumentumot, nyilvántartást a folyamatban lévő ügyek irataival együtt a közszolgáltatási szerződés megszűnése napján Közszolgáltató a Megrendelőnek átadja.
21. A Megrendelő a birtokában lévő és a közszolgáltatással kapcsolatos valamennyi dokumentumot, nyilvántartást a folyamatban lévő ügyek irataival együtt a közszolgáltatási szerződés hatálybalépésének napján az új közszolgáltatónak átadja.
Záró rendelkezések

22. A felek az esetleges vitás kérdéseiket igyekeznek egyeztető tárgyalások útján, békésen rendezni és csak ezek eredménytelensége esetén fordulnak bírósághoz.
23. A felek megállapodnak abban, hogy a közöttük felmerülő vitás kérdések eldöntésére a Kőszegi Járási Bíróság illetékességét kötik ki.
24. A jelen megállapodásban nem szabályozott kérdésekben a hatályos jogszabályok előírásait kell alkalmazni.
25. A felek a megállapodást, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, jóváhagyólag aláírták.

Kőszeg, 2017. …………………
………………….…..…………… …………………………………
Huber László Kovács István
Polgármester ügyvezető igazgató
Kőszeg Város Önkormányzata Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális

Közszolgáltató


……………………………….
Pénzügyi ellenjegyző: Bognár- Varga Szilvia
pénzügyi és gazdálkodási
osztályvezető