Önkormányzati belépés | |
|
Képviselő-testületi ülések
2024. November 28., Csütörtök, 09:00
2016. Január 28., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
3. napirendi pont:
A Vas Megyei Kormányhivatallal kötött, a járási hivatalok kialakítására vonatkozó megállapodás módosítása.
Tisztelt Képviselő-testület!
2012. október 25-én megállapodás jött létre az Önkormányzat és a Vas Megyei Kormányhivatal között a járási hivatalok kialakítása érdekében ingatlanok, ingóságok és foglalkoztatottak átvétele tárgyában (a megállapodás az átadandó eszközállomány tekintetében 2014. július 1-jén módosításra került).
Ezen megállapodás keretében a Kormányhivatal üzemeltetésébe került a Városháza épületében található irodacsoport, amelyben az Okmányiroda működött. Az irodák időközben azonban megüresedtek, mivel a Kőszegi Kormányablak (amely magában foglalja a régi Okmányirodát) a Jurisics tér 6. szám alatt került kialakításra.
Az irodák újbóli önkormányzati kezelésbe kerülése érdekében tárgyalásokat folytattunk a Vas Megyei Kormányhivatallal, mivel a folyamatosan növekvő ügyiratmennyiségnek köszönhetően egyre nagyobb szükségünk van irattári helyiségekre, illetve a kollégák elhelyezése is indokolttá teszi.
A tárgyalások eredményeképpen a Kormányhivatal hozzájárul az irodacsoportra vonatkozó használati joguk törléséhez. A Kormányhivatal növekvő feladataira tekintettel ezzel egyidejűleg kérte a Jurisics tér 5. szám alatti volt gyermekorvosi rendelő átadását.
Az ingatlan központi fekvése, a Kormányablakhoz való közelsége biztosíthatja, hogy felújítását követően a Kormányhivatal korszerű helyen, az ügyfelek számára könnyen megközelíthetően tudja hivatali feladatait ( többek között hatósági, gyámügyi ügyek intézése) ellátni.
Az ingatlanok átadás-átvételéhez szükséges a 2012. október 25-i megállapodás módosítása.
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést megtárgyalni és a határozati javaslatot elfogadni szíveskedjen!
Az előterjesztést a Városfejlesztési, Idegenforgalmi, Környezetvédelmi és Vagyonügyi, valamint a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság megtárgyalta, és mindkét bizottság egyhangúlag elfogadásra ajánlja.
Kőszeg, 2016. január 21.
A polgármester nevében:
Rimányi Krisztina s.k.
városüzemeltetési osztályvezető
HATÁROZATI JAVASLAT
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Önkormányzat és a Vas Megyei Kormányhivatal között 2012. október 25-én a járási hivatalok kialakítása érdekében létrejött Megállapodás 2. sz. módosítását a melléklet szerinti tartalommal jóváhagyja és felhatalmazza a polgármestert annak aláírására.
Felelős: Huber László polgármester
Határidő: azonnal
(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)
A Vas Megyei Kormányhivatallal kötött, a járási hivatalok kialakítására vonatkozó megállapodás módosítása.
Tisztelt Képviselő-testület!
2012. október 25-én megállapodás jött létre az Önkormányzat és a Vas Megyei Kormányhivatal között a járási hivatalok kialakítása érdekében ingatlanok, ingóságok és foglalkoztatottak átvétele tárgyában (a megállapodás az átadandó eszközállomány tekintetében 2014. július 1-jén módosításra került).
Ezen megállapodás keretében a Kormányhivatal üzemeltetésébe került a Városháza épületében található irodacsoport, amelyben az Okmányiroda működött. Az irodák időközben azonban megüresedtek, mivel a Kőszegi Kormányablak (amely magában foglalja a régi Okmányirodát) a Jurisics tér 6. szám alatt került kialakításra.
Az irodák újbóli önkormányzati kezelésbe kerülése érdekében tárgyalásokat folytattunk a Vas Megyei Kormányhivatallal, mivel a folyamatosan növekvő ügyiratmennyiségnek köszönhetően egyre nagyobb szükségünk van irattári helyiségekre, illetve a kollégák elhelyezése is indokolttá teszi.
A tárgyalások eredményeképpen a Kormányhivatal hozzájárul az irodacsoportra vonatkozó használati joguk törléséhez. A Kormányhivatal növekvő feladataira tekintettel ezzel egyidejűleg kérte a Jurisics tér 5. szám alatti volt gyermekorvosi rendelő átadását.
Az ingatlan központi fekvése, a Kormányablakhoz való közelsége biztosíthatja, hogy felújítását követően a Kormányhivatal korszerű helyen, az ügyfelek számára könnyen megközelíthetően tudja hivatali feladatait ( többek között hatósági, gyámügyi ügyek intézése) ellátni.
Az ingatlanok átadás-átvételéhez szükséges a 2012. október 25-i megállapodás módosítása.
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést megtárgyalni és a határozati javaslatot elfogadni szíveskedjen!
Az előterjesztést a Városfejlesztési, Idegenforgalmi, Környezetvédelmi és Vagyonügyi, valamint a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság megtárgyalta, és mindkét bizottság egyhangúlag elfogadásra ajánlja.
Kőszeg, 2016. január 21.
A polgármester nevében:
Rimányi Krisztina s.k.
városüzemeltetési osztályvezető
HATÁROZATI JAVASLAT
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Önkormányzat és a Vas Megyei Kormányhivatal között 2012. október 25-én a járási hivatalok kialakítása érdekében létrejött Megállapodás 2. sz. módosítását a melléklet szerinti tartalommal jóváhagyja és felhatalmazza a polgármestert annak aláírására.
Felelős: Huber László polgármester
Határidő: azonnal
(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)