2019. Február 14., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal 2019. évi költségvetésének jóváhagyása.
2. - A 2019-2022. évekre vonatkozó középtávú tervezés keretszámainak jóváhagyása.
3. - Kőszeg Város Önkormányzata 2019. évi költségvetéséről szóló önkormányzati rendelet megalkotása.
4. - Döntés kiemelt fejlesztési területté nyilvánításról, a rendezési terv tárgyalásos eljárás keretében történő módosításának az elrendelése.
5. - A 2019. évi vagyonhasznosítási koncepció jóváhagyása.
6. - Új Közbeszerzési Szabályzat jóváhagyása.
7. - Mosdóhasználatra vonatkozó megállapodás.
8. - A Mediocritas Human Egészségügyi Szolgáltatót Kft. telephely bejegyzés iránti kérelme (rendkívüli előterjesztés, az előterjesztést később küldjük).
9. - Egy mappában a 2019. február 14-i képviselő-testületi ülés anyagai.
6. napirendi pont:
Új Közbeszerzési Szabályzat jóváhagyása.

Tisztelt Képviselő-testület!

A Képviselő-testület 51/2016. (III.31.) sz. határozatával fogadta el az Önkormányzat közbeszerzési szabályzatát, mely már a 2015. évben megalkotott új közbeszerzési törvény előírásai alapján készült.
A közbeszerzési eljárások lefolytatására, valamint a közbeszerzési jogorvoslati eljárás előírásaira vonatkozó jogszabályok 2018. január 1-től, illetve 2018. április 15-től történő jelentős változásai következtében, valamint az elmúlt két év tapasztalatai, a belső ellenőrzés által feltárt hiányosságok alapján szükségessé vált új önkormányzati közbeszerzési szabályzat létrehozása.
Az új szabályozási környezet alapjai közül a legfontosabbak:

- a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény,
- az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény,
- a közigazgatási perrendtartásról szóló 2017. évi I. törvény,
- a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény,
- az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet,
- az elektronikus közbeszerzési rendszer fenntartásával és működtetésével kapcsolatos szabályokról szóló 40/2017. (XII. 27.) MvM rendelet.

A fentiekben felsorolt új szabályozási keretek között az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) által bevezetett változások a legrelevánsabbak a Közbeszerzési Szabályzat módosításával kapcsolatban.
A Korm. rendelet által 2018. április 15-től bevezetett Elektronikus Közbeszerzési Rendszer (a továbbiakban: EKR) alapjaiban változtatta meg a közbeszerzési eljárások lefolytatásával kapcsolatban eddig kialakult gyakorlatot. Az EKR bevezetésének fő célja, hogy – összhangban az új uniós közbeszerzési irányelvekkel - kiemelt hangsúlyt kapjon az elektronikus kommunikáció és az elektronikus beszerzés.
Az EKR felállításának és alkalmazásának kiemelt célja a közbeszerzési eljárások átláthatóságának fokozása, az eljárások gyorsabb lefolytatása, az eljárási cselekmények egyszerűbb véghezvitele, az adminisztrációs terhek csökkentése, valamint a közbeszerzési eljárások ellenőrzésének támogatása.
Az irányelvi rendelkezések alapján kötelező biztosítani
- a hirdetmények elektronikus formában történő feladását,
- a közbeszerzési dokumentumok elektronikus formában való rendelkezésre bocsátását,
- az eljárás menetében a teljes körű elektronikus kommunikációt.

A fent kifejtettekkel összhangban új Közbeszerzési Szabályzat megalkotása elengedhetetlen annak érdekében, hogy a közbeszerzési eljárások EKR-en keresztül történő lefolytatása a jogszabályoknak megfelelően történjen.
Emellett az elmúlt évek közbeszerzési eljárásai kapcsán felmerült eljárásrendi problémák, nem kellő mértékben leszabályozott felelősségi körök is meghatározásra kerültek az új szabályzatban.

Az előterjesztést a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság megtárgyalta és a határozati javaslatot egyhangúlag elfogadásra ajánlja.
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést megtárgyalni és döntését meghozni szíveskedjen.

Kőszeg, 2019. február 7.

A polgármester nevében:

Németh Ildikó s.k.
városüzemeltetési osztályvezető




HATÁROZATI JAVASLAT


Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Kőszeg Város Önkormányzatának Közbeszerzési Szabályzatát - a melléklet szerinti tartalommal - elfogadja.





Felelős: Huber László polgármester
Határidő: azonnal



Kőszeg Város Önkormányzata

KÖZBESZERZÉSI
SZABÁLYZATA


Hatályos: 2019. március 1-től

Preambulum

Kőszeg Város Önkormányzata (9730 Kőszeg, Jurisics tér 8.) (a továbbiakban: Önkormányzat) a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 27. § alapján a közpénzek ésszerű felhasználása átláthatóságának és széles körű nyilvános ellenőrizhetőségének megteremtése, továbbá a verseny tisztaságának biztosítása érdekében az alábbi közbeszerzési szabályzatát alkotja.
Kőszeg Város Önkormányzata a Kbt. 5. § (1) c) pontja alapján ajánlatkérőként a közbeszerzési törvény hatálya alá tartozik.


ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
I.

E közbeszerzési szabályzat (továbbiakban: szabályzat) célja, hogy rögzítse az Önkormányzat közbeszerzési eljárásai előkészítésének, lefolytatásának, belső ellenőrzésének felelősségi rendjét, a nevében eljáró, illetőleg az eljárásba bevont személyek, illetőleg szervezetek felelősségi körét és a közbeszerzési eljárásai dokumentálási rendjét, ezen belül különösen az eljárás során hozott döntésekért felelős személy(eke)t, illetőleg testületeket.


II.

1. A szabályzat hatálya kiterjed minden olyan, a Kbt. hatálya alá tartozó, - a közbeszerzés tárgyát képező és kivételi körbe nem tartozó - árubeszerzés, építési beruházás, építési koncesszió, valamint szolgáltatás és szolgáltatási koncesszió megrendelésére (továbbiakban: közbeszerzés), ahol az Önkormányzat jár el ajánlatkérőként és a közbeszerzés értéke a közbeszerzés megkezdésekor eléri vagy meghaladja a mindenkori közbeszerzési értékhatárokat.
2. Ezeken felül a szabályzat hatálya kiterjed a fentiek körébe nem tartozó azon beszerzésekre, melyekre az Önkormányzat a közbeszerzés szabályait önkéntesen alkalmazza.
3. A közbeszerzési eljárás alapján megkötött szerződésekre az Kbt-ben foglalt eltérésekkel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.


A KÖZBESZERZÉSI ELJÁRÁS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK, LEFOLYTATÁSÁNAK, ELLENŐRZÉSÉNEK FELELŐSSÉGI RENDJE


Anyagi fedezet biztosítása

III.

Az ajánlatkérő a közbeszerzési eljárást csak akkor indíthatja meg - a szerződés megkötéséhez szükséges engedélyek megléte esetén - ha az Önkormányzat éves költségvetésében biztosította a szerződés megkötéséhez szükséges anyagi fedezetet, vagy megfelelő biztosíték van arra, hogy a teljesítés időpontjában az anyagi fedezet rendelkezésre áll. Feltételes közbeszerzés indítható akkor is, ha az Önkormányzat támogatásra irányuló igényt (pályázatot, támogatási szerződés-módosítást vagy változás bejelentést) nyújtott be, vagy fog benyújtani - függetlenül attól, hogy sor került-e már a támogatás pályázati felhívásának megjelenésére - és az ajánlatkérő a támogatásra irányuló igény el nem fogadását, vagy az igényeltnél kisebb összegben történő elfogadását olyan körülménynek tekinti, amely miatt az eljárást eredménytelenné nyilváníthatja (Kbt. 53.§ (6) bekezdése).


Az ajánlatkérő nevében eljáró, illetőleg az eljárásba bevont szervek és személyek

IV.

A közbeszerzési eljárások előkészítésében és lebonyolításában az alább felsorolt szervezetek és személyek vesznek részt:
- Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete,
- Kőszeg város polgármestere,
- Jegyző,
- Aljegyző,
- Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal közbeszerzési referensi feladatokat ellátó köztisztviselői,
- Bírálóbizottság,
- Szükség esetén felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó.

Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének hatásköre

1. A Képviselő-testület a Kbt. Második és Harmadik részében szabályozott eljárások során dönt az eljárások indításáról és a lefolytatandó eljárások fajtájáról, valamint meghozza az eljárást lezáró döntést.
2. A Képviselő-testület jóváhagyja az eljárást megindító felhívást, továbbá építési beruházás esetén a Kbt. 115. § szerinti eljárásban meghatározza azon személyek és szervezetek körét, akik/amelyek az eljárásban ajánlatot tehetnek.


A polgármester hatásköre

1. A polgármester a Kbt. Második és Harmadik részében szabályozott eljárások során képviseli az ajánlatkérőt, aláírja az eljáráshoz kapcsolódó dokumentumokat (pl. a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó megbízási szerződését, az ajánlattevők felkérését), figyelemmel kíséri a közbeszerzési eljárást, és aláírja – felhatalmazás alapján - a közbeszerzési eljárás befejezését követően kötendő szerződéseket.
2. Dönt eljárásba bevonandó felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó személyéről,
3. Felkéri és megbízza a Bírálóbizottság tagjait.
4. Dönt az elektronikus úton történő kommunikáció és az EKR alkalmazásának mellőzéséről a bírálóbizottság javaslata alapján.
5. Meghozza a közbeszerzési eljárás során az alábbi ún. közbenső eljárási döntéseket:
- ajánlati, ajánlattételi felhívás visszavonása,
- ajánlattételi határidő módosítása,
- előzetes vitarendezésre vonatkozó álláspont jóváhagyása, ezzel összefüggésben hiánypótlás elrendelése, eljárást megindító felhívás és dokumentáció módosítása,
- az eljárás felfüggesztése,
- ajánlatok érvénytelensége, ajánlattevők kizárása,
- ajánlatok elbírálásáról készített írásbeli összegezés módosítása.
6. Jogosultsággal rendelkezik az Önkormányzat, mint ajánlatkérő EKR-ben történő regisztrációjával, illetve az EKR ajánlatkérő nevében történő alkalmazásával, valamint EKR alkalmazásával kapcsolatos hozzáférési jogosultság - további személyeknek történő - adásával kapcsolatban.
7. Amennyiben bármely természetes személy – ügyintéző, külső szakértő, szaktanácsadó, stb. – kíván csatlakozni az EKR-ben az Önkormányzathoz, mint regisztrált szervezethez, a csatlakozást jóváhagyja.

A Jegyző feladatai

1. Gondoskodik a közbeszerzési eljárás szakszerű előkészítése és lebonyolításának megszervezéséről.
2. Gondoskodik róla, hogy a közbeszerzési eljárás előkészítése, az eljárást megindító felhívás és a dokumentáció elkészítése, az ajánlatok értékelése során és az eljárás más szakaszában az ajánlatkérő nevében eljáró, illetőleg az eljárásba bevont személyek, szervezetek megfelelő - a közbeszerzés tárgya szerinti, közbeszerzési, jogi és pénzügyi - szakértelemmel rendelkezzenek.
3. Dönt a közbeszerzésekkel kapcsolatos feladatok kiosztásáról, s azt a munkatársak munkaköri leírásában rögzíti.
4. Az eljárást megindító felhívás jogszerűségét ellenjegyzésével igazolja. Az eljárást megindító felhívást nem lehet ellenjegyezni, ha az sérti a közbeszerzési törvényt, illetőleg a közbeszerzési eljárásra vonatkozó egyéb jogszabályokat. Az eljárást megindító felhívás ellenjegyzése nélkül a közbeszerzési eljárás nem indítható meg.
5. Levezeti - a Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal közbeszerzési referensi feladatokat ellátó köztisztviselőinek közreműködésével - a bíráló bizottsági ülés(eke)t. Intézkedik továbbá a közbeszerzési eljárás eredményéről szóló tájékoztatásnak az ajánlattevők részére az EKR-en keresztül történő megküldéséről.
6. Az eljárást lezáró döntést követően figyelemmel kíséri a megkötött szerződések teljesítését. Ha a szerződés teljesítése nem megfelelő, tájékoztatja a Képviselő-testületet, és javaslatot tesz a lehetséges intézkedések megtételére.
7. Jogosultsággal rendelkezik az Önkormányzat, mint EKR ajánlatkérő nevében történő alkalmazásával kapcsolatban.
8. Amennyiben bármely természetes személy – ügyintéző, külső szakértő, szaktanácsadó, stb. – kíván csatlakozni az EKR-ben az Önkormányzathoz, mint regisztrált szervezethez, a csatlakozást a közbeszerzésekért felelős ügyintéző javaslata alapján jóváhagyja.


Az Aljegyző feladatai

1. Amennyiben a Jegyző tagja a Bírálóbizottságnak, úgy levezeti a bíráló bizottsági ülés(eke)t.
2. Jogosultsággal rendelkezik az Önkormányzat, mint EKR ajánlatkérő nevében történő alkalmazásával kapcsolatban.

A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatalnál a közbeszerzési referensi feladatokat ellátó köztisztviselők feladatai

1. Gondoskodnak a közbeszerzési eljárások megfelelő dokumentálási rendjéről - az előkészítéstől az eljárás alapján kötött szerződés teljesítéséig terjedően. Feladatuk valamennyi - az eljárás során szükséges - adminisztrációs intézkedés megtétele és az előírt adatszolgáltatások teljesítése, kiegészítő tájékoztatás nyújtása az ajánlattevők részére, valamint a közbeszerzési eljárás nyilvánosságának biztosítása.
2. Figyelemmel kísérik a közbeszerzésre vonatkozó jogszabályokat, változás esetén haladéktalanul értesítik a Jegyzőt.
3. Az eljárás előkészítése körében helyzet-és piacfelmérést végeznek, valamint megállapítják a becsült értéket.
4. A Jegyző felügyeletével és közreműködésével, valamint megbízott külső szakértővel elkészítik az eljárást megindító felhívást és ajánlatkérési dokumentációt.
5. Véleményezési és tanácsadói jogosultsággal rendelkeznek a közbeszerzési eljárás lefolytatása során.
6. Elkészítik a Kbt. 79. § -ban foglalt tájékoztatást - írásbeli összegezést -, melyet közzétesznek az EKR-ben.
7. Gondoskodnak az eljárás eredményéről szóló tájékoztató (hirdetmény) elkészítéséről, vagy a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó általi elkészíttetéséről és EKR-en keresztül történő közzétételre való feladásáról.
8. Gondoskodnak a közbeszerzési eljárás alapján megkötött szerződések és a szerződések teljesítésére vonatkozó Kbt.-ben meghatározott adatoknak az önkormányzat honlapján, a Közbeszerzési Hatóság által működtetett nyilvános elektronikus szerződéstárban (a továbbiakban: CoRe), illetve EKR-ben történő közzétételéről. Szükség szerint intézkednek a szerződés módosításának az előkészítéséről, illetve a kapcsolódó közbeszerzési hirdetménynek a közzétételre való feladásáról.
9. Az Önkormányzat adataiban bekövetkezett változásokról - 30 napon belül - értesítik a Közbeszerzési Hatóságot, illetve azokat az EKR-ben haladéktalanul, de legkésőbb olyan időpontban rögzítik, hogy a folyamatban lévő közbeszerzési eljárásban mindig aktuális adatok szerepeljenek.
10. Az Önkormányzat éves közbeszerzési tervét és szükség szerinti módosításait jóváhagyásra előkészítik és gondoskodnak annak az EKR-ben történő megjelentetéséről.
11. Az Önkormányzat éves közbeszerzéseiről külön jogszabályban meghatározott minta szerint éves statisztikai összegzést készítenek, melyet legkésőbb a tárgyévet követő év május 31. napjáig a Közbeszerzési Hatóság által működtetett Közbeszerzési Adatbázisban közzé tesznek, valamint gondoskodnak az éves statisztikai összegzés honlapon való közzétételéről.
12. Gondoskodnak az EKR-ben történő minden egyéb kötelező adatszolgáltatás, dokumentumfeltöltés teljesítéséért – különös tekintettel az elektronikus közbeszerzés részletes szabályairól szóló 424/2017. (XII.19.) Korm. rendelet előírásaira.
13. Az EKR-be történő adatszolgáltatást, dokumentumfeltöltést megelőzően a közbeszerzésekért felelős ügyintéző az adatszolgáltatás szükségességéről, módjáról és az adatok köréről tájékoztatja a Jegyzőt.
14. Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó bevonása esetén a kötelező adatszolgáltatást, dokumentumfeltöltést a bevont személy is elvégezheti.
15. Jogosultsággal rendelkeznek az Önkormányzat, mint EKR ajánlatkérő nevében történő alkalmazásával kapcsolatban.

A Bírálóbizottság feladatai

1. A Bírálóbizottság tagjait a Polgármester kéri fel és bízza meg, figyelembe véve a Kbt. azon rendelkezését, hogy a tagoknak a közbeszerzés tárgyának megfelelő műszaki, technológiai, pénzügyi, valamint jogi és közgazdasági szakértelemmel kell rendelkezniük. A Bírálóbizottság legalább három tagból áll.
2. A Bírálóbizottságba felkért és megbízott tagok maguk közül egyszerű szótöbbséggel elnököt választanak.
3. A Bírálóbizottság akkor határozatképes, ha az ülésen legalább három bizottsági tag jelen van. A Bírálóbizottság véleményét, döntési javaslatát egyszerű szótöbbséggel, nyílt szavazással hozza. Szavazategyenlőség esetén az elnök szavazata dönt.
4. A Bírálóbizottság bírálja el a beérkezett ajánlatokat. Ennek során meg kell vizsgálnia, hogy az ajánlatok megfelelnek-e az eljárást megindító felhívásban és a dokumentációban, valamint a jogszabályokban meghatározott feltételeknek (jogosultsági, formai és tartalmi ellenőrzés).
- A Bírálóbizottság az ajánlatok fenti ellenőrzése eredményeképpen szükség szerint a Kbt. előírásainak figyelembe vételével javasolja hiánypótlás elrendelését, a nyilvánvaló számítási hibát kijavíttatja, nem egyértelmű kijelentés, kirívóan alacsony ellenszolgáltatás, kirívó kötelezettségvállalás esetén írásban adatokat, indokolást kér az ajánlattevő(k)től.
5. A Bírálóbizottság munkájáról jegyzőkönyvet kell készíteni, melynek részét képezik a tagok indokolással ellátott bírálati lapjai. A jegyzőkönyvet fel kell tölteni az EKR-be.
6. A Bírálóbizottság a bírálat lezárásakor írásbeli szakvéleményt és döntési javaslatot készít, melyet a Képviselő-testület részére továbbít az eljárást lezáró döntés meghozatalához.
7. Amennyiben egy közbeszerzési eljárás során tárgyalásra kerül sor, a tárgyalást a Bírálóbizottság is lefolytathatja, illetve készítheti el a jegyzőkönyvet. Ahol a Kbt. tárgyalási jegyzőkönyv átadását vagy megküldését írja elő, a jegyzőkönyvet az EKR-ben kell az ajánlattevőknek megküldeni. Tárgyalást is magában foglaló eljárás esetén a Bíráló bizottsági feladatok ellátására való felkérésnek tartalmaznia kell, hogy az elvégzendő feladat kiterjed a tárgyalási eljárás lefolytatására is.


Felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó

1. Az ajánlatkérő a közbeszerzési eljárással kapcsolatban a felhívás és a dokumentáció előkészítésébe, illetőleg - választása szerint - a közbeszerzési eljárás további lefolytatásába felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadót jogosult, illetve a Kbt. vonatkozó előírásai alapján köteles bevonni.
2. A felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó bevonásának célja a közbeszerzési eljárás előkészítése és lefolytatása során a közbeszerzési szakértelem biztosítása; a hivatalos közbeszerzési tanácsadás körébe eső feladatok teljesítésében köteles személyesen részt venni.
3. A felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó feladatát képezi különösen:
- az eljárást megindító felhívás és a dokumentáció elkészítésében való közreműködés,
- kiegészítő tájékoztatás nyújtása,
- a határidők figyelemmel kísérése,
- az eljárás dokumentálásában való közreműködés,
- tárgyalás lefolytatása
- felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó elektronikusan hagyja jóvá - papír alapon lefolytatott eljárás esetén aláírásával köteles ellátni -
a) a közbeszerzési eljárást megindító felhívást és - a műszaki leírás, műszaki tervdokumentáció és az árazatlan költségvetés kivételével - a közbeszerzési dokumentumokat,
b) elektronikusan benyújtott és felbontott ajánlatok esetében - az EKR által generált bontási jegyzőkönyv kivételével - a bontási jegyzőkönyvet, a bírálóbizottsági munkáról készült jegyzőkönyvet és
c) az összegezést, összegezéseket.
- Jogosultsággal rendelkezik az EKR Önkormányzat, mint ajánlatkérő nevében történő alkalmazásával kapcsolatban.

Az eljárások belső ellenőrzése
V.

A közbeszerzési eljárások belső ellenőrzését a Jegyző által megbízott külső szakértő végzi. A közbeszerzési eljárásokra vonatkozó vizsgálatok az Önkormányzat tárgyévet követő évre vonatkozó éves ellenőrzési tervébe az Önkormányzat Képviselő-testületének döntése alapján kerülhetnek beépítésre. A közbeszerzési eljárások vonatkozásában a belső ellenőrzés keretében vizsgálható az eljárási mód kiválasztása, az előkészítés, az elbírálás szempontjainak kiválasztása, az eljárás lefolytatásának szabályszerűsége, a szerződéskötés, az eljárások nyilvánosságának biztosítása. Az éves ellenőrzési tervben szereplő ellenőrzési szempontok a kockázatelemzés alapján kerülnek meghatározásra.

A KÖZBESZERZÉSI ELJÁRÁSOK DOKUMENTÁLÁSI RENDJE
VI.


1. A közbeszerzési eljárást - annak előkészítésétől az eljárás alapján megkötött szerződés teljesítéséig - írásban, a Kbt. rendelkezéseinek megfelelően, a Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal Egyedi Iratkezelési Szabályzata szerint kell dokumentálni. A közbeszerzési eljárás dokumentálása teljes körű, annak minden elemére és részfolyamatára kiterjed.
2. A közbeszerzési eljáráshoz kapcsolódó iratokat az adott eljárással érintett ügyintéző vezeti. Amennyiben a közbeszerzési eljárásba szakértő kerül bevonásra, akkor a szakértőnél megőrzésre kerülő valamennyi eredeti iratról haladéktalanul másolati példányt kell az eljárás dokumentációjába helyezni, az eljárás befejezését követően pedig az eredeti dokumentumokat ajánlatkérő részére meg kell küldeni.
3. A Kbt.-ben meghatározott közbeszerzési eljárások dokumentálásával és az iratok megőrzésével kapcsolatos feladatok végrehajtásáért a Jegyző felelős.
4. Az eljárás előkészítésével, lefolytatásával és a szerződés teljesítésével kapcsolatban keletkezett összes iratot az eljárás lezárultától, illetőleg a szerződés teljesítésétől számított 5 évig meg kell őrizni. Ha a közbeszerzéssel kapcsolatban jogorvoslati eljárás indult, az iratokat annak jogerős befejezéséig, de legalább 5 évig meg kell őrizni.
5. A Kbt.-ben meghatározott adatokat, információkat, hirdetményeket közzé kell tenni az Önkormányzat honlapján közbeszerzési eljárásonként csoportosítva 5 munkanapon belül, továbbá közzé kell tenni az EKR-ben, illetve CoRe-ban. Erről a közbeszerzési referensi feladatokat ellátó köztisztviselők gondoskodnak.

ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
VII.

Jelen szabályzat a módosításokkal egységes szerkezetben 2019. március 1-jén lép hatályba.
Jelen szabályzat rendelkezéseit a 2014-2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet „Az európai uniós támogatásból finanszírozott közbeszerzési eljárások ellenőrzése” című fejezettel összhangban kell alkalmazni.
A szabályzatot Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a ……… / 2019. (II. ...) sz. határozatával jóváhagyta.
Egyidejűleg Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 51/2016. (III.31.) számú határozatával jóváhagyott közbeszerzési szabályzat hatályát veszti.

Kőszeg, 2019. február ….. . …..…………………….
Huber László polgármester