2010. Október 28., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Mi történt az ülésen:
Jegyzőkönyv olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - Az önkormányzat 2011-2015. évi belső ellenőrzési stratégiájának valamint a 2011. évi belső ellenőrzési tervének jóváhagyása.
2. - Bányaszolgalmi jog alapítása.
3. - A PR Telecom Zrt. közterület bontási kérelme.
4. - Néhai Kodolányi László lakbértartozásának rendezése.
5.a - Vagyonügy: a 1113/10 hrsz-ú ingatlan értékesítése.
6. - Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
7. - Egy mappában a 2010. október 28-i képviselő-testületi ülés anyagai.
8. - Sürgősségi előterjesztés: A többcélú kistérségi társulási megállapodás módosítása.
6. napirendi pont:
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.

Tisztelt Képviselő-testület!

Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 20. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:


A 147/2010. (VIII. 26.) határozatban a képviselő-testület a vagyonrendelet alapján elfogadta a Magyar Turizmus Zrt. felajánlását és kijelentette, hogy a 87. sz. főút 42+075J, és 48+745B számú szelvényénél található 2 db idegenforgalmi nevezetességet jelölő, ún. „barna tábla” tulajdonjogát ingyenesen meg kívánja szerezni.
A képviselő-testület felhatalmazta a polgármestert a tulajdonjog átruházásáról szóló megállapodás aláírására is.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a szerződés aláírása megtörtént.

A 148/2010. (VIII. 26.) képviselő-testületi határozatban a képviselő-testület 5 mellékletbe foglalta a hasznosításra váró ingatlanokat, a 2010. évi vagyongazdálkodási koncepció alapján.
Az 1. számú mellékletben felsorolt üres ingatlanok eddig kétszer voltak eredménytelenül liciten, ezért a képviselő-testület 25 % kedvezménnyel határozta meg az eladását 1 ingatlannak, illetve a többi lakóingatlan esetében további bérbeadásukat rendelte el.
A 2. mellékletben üres, liciten még nem szerepelt ingatlanok licitálás útján történő értékesítésről döntött a képviselő-testület (2 ingatlan), illetve további 2 lakóingatlan további bérbeadását rendelte el.
A 3. mellékletben bérlővel rendelkező lakóingatlanok szerepelnek, ezeket a képviselő-testület 2 esetben a bérlők részére javasolta elidegeníteni, illetve 1 lakóingatlan további bérbeadását rendelte el.
A 4. mellékletben felsorolt 6 helyiség (ezek mindegyike kétszeri liciten meghirdetett üresen álló helyiség) esetében a képviselő-testület a bérbeadásukról döntött.
Az 5. mellékletben szereplő a bérlővel rendelkező ingatlan esetében a licitálás útján történő értékesítésről döntött, vételárcsökkenés nélkül.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a 2010. október 21-én meghirdetett licitre sajnos nem volt jelentkező. A Városüzemeltető Kft-t a határozatról értesítették.


A 150/2010. (VIII. 26.) képviselő-testületi határozat sürgősségi előterjesztés alapján született és ebben a képviselő-testület elrendelte a Kőszeg, Puskapor utcai 100/100 kő- és téglaboltozatú csapadékcsatorna rekonstrukciójának elvégzését
10 500 e Ft értékben. (A fedezet biztosítása a Hegyalja utca felújítása (4 525 e Ft), a Malomárok híd felújítása (2 625 e Ft), a Rohonci utcai gyaloghíd és járda építése (3 038 e Ft), valamint az utcanév táblák (312 e Ft) előirányzat terhére történt.)
A határozatra jelenti Sőbér Aurélia pénzügyi osztályvezető, hogy a költségvetési átvezetés megtörtént, Rimányi Krisztina osztályvezető pedig jelenti, hogy a munkát készre jelentették, a műszaki átadás október 28-án 10.00 órákor kezdődik meg.

A 151/2010. (VIII. 26.) határozatában a képviselő-testület visszavonta egy korábbi határozatát és kinyilatkozta, hogy nem kívánja értékesíteni a Kőszeg, Jurisics tér 14. földszint 3. szám alatti, 1850/A/3 hrsz-ú, 110 m2 nagyságú önkormányzati tulajdonban lévő lakás megnevezésű ingatlant.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina, hogy a kérelmezőt a képviselő-testület döntéséről értesítették.

A 152/2010. (VIII. 26.) határozatában a képviselő-testület elfogadta Takács Lajos és Takács Lajosné Szombathely, Szinyei Merse Pál utca 13. szám alatti lakosok felajánlását, miszerint a tulajdonosok a Kőszeg, 7742 hrsz-ú ingatlant Kőszeg Város Önkormányzatának ajándékozzák.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina osztályvezető, hogy a határozatról az ingatlantulajdonosokat értesítették, az ajándékozási szerződés megkötése iránt meg fogják keresni a jogtanácsosunkat.

153/2010. (VIII. 26.) határozatában a képviselő-testület visszavonta az 51/2010. (III. 4.) határozatát, és hozzájárult a Rákóczi u. 79. társasház közös udvarából 56 m2 területű résznek, valamint az alapító okiratban XI. számmal jelölt 12,60 m2 faháznak és a XII. számmal jelölt 11,50 m kamrának az értékesítéséhez Kiricsi Balázs, Kőszeg, Rohonci u. 6. szám alatti lakos részére. (Tamits Józsefnét a XI. számmal jelölt faházra és a XII. számmal jelölt kamrára haszonélvezeti jog illeti meg). A telekhatár-rendezéssel és a társasházi alapító okirat módosításával kapcsolatos költségek a vevőt terhelik.
A határozatra jelenti Rimányi Krisztina, hogy a döntésről a kérelmezőt értesítették.



Tisztelt Képviselő-testület!

A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.

Rimányi Krisztina városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető jelentése alapján:

A Pénzügyi, Jogi és Vagyonügyi Bizottság a 2010. októberi ülésén 1 db 278 m2 nagyságú ingatlan értékesítéséről döntött.

Az előző testületi ülés óta 5 db közterület-használati engedély került kiadásra.


Dr. Tóthné Dolgos Zsanett gyámügyi és szociális osztályvezetője jelentése alapján:

A Kulturális, Oktatási, Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottság 2 db önkormányzati lakás bérbeadási módját döntötte el.

A polgármester nevében a Gyámügyi és Szociális Osztály az előző jelentés óta eltelt időszakban (2010.09.26.- 2010.10.25.) az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapításához 5 db hatósági bizonyítványt adott ki, 40 db átmeneti segélyt, 17 db eseti gyógyszersegélyt, 6 db helyi lakásfenntartási támogatást, 7 db rendkívüli gyermekvédelmi támogatást, 9 db gyermekintézményi étkezési térítési díjat, 3 db temetési segélyt és 1 db méltányos ápolási díjat állapított meg.



Kérem a tájékoztatásom szíves elfogadását!


Kőszeg, 2010. október 22.



Dr. Tóth László s. k.
jegyző