Önkormányzati belépés | |
|
Képviselő-testületi ülések
2024. December 9., Hétfő, 17:00
2018. Január 25., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
12. napirendi pont:
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
(A képviselő-testület 2018. január 25-i ülésére.)
Tisztelt Képviselő-testület!
Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 27/2013. (IX. 27.) önkormányzati rendelet 12. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 27/2013. (IX. 27.) önkormányzati rendelet 2. § (5) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
A 212/2017. (XI. 30.) határozatával a képviselő-testület – a társulásban részt vevő tagönkormányzatok képviselő-testületeivel minősített többséggel meghozott döntései alapján, azokkal egyetértésben – a Mötv. 88. § (2) bekezdése, valamint 91. § b) pontja alapján a Kőszeg Város és Térsége Társulást 2017. december 31. napjával közös megegyezéssel megszüntette, egyidejűleg a Kőszeg Város és Térsége Társulása megszüntetéséről szóló megállapodást jóváhagyta.
A határozatra jelenti Huber László polgármester úr, hogy a Magyar Államkincstár 2017. december 31-el a társulás megszüntetését a törzskönyvi nyilvántartásban átvezette.
A képviselő-testület a szilárd hulladékgazdálkodással kapcsolatban a november 30-i ülésen 3 határozatot is hozott:
A 215/2017. (XI. 30.) határozatában a képviselő-testület felkérte a polgármestert, hogy a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás ellátására vonatkozó beszerzési eljárást Kőszeg Város Önkormányzatának Beszerzési Szabályzata alapján 2018. január 01. napjától 2018. október 31. napjáig terjedő időszakra folytassa le.
A képviselő-testület felhatalmazta a polgármestert a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződés aláírására azzal, hogy a szerződések megkötését az alábbi együttes feltételek teljesülése esetén támogatja: Kőszeg Város Önkormányzata és a kiválasztott közszolgáltató között megkötésre kerülő hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződésben kerüljön rögzítésre, hogy amennyiben a közszolgáltató a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft.-vel kíván alvállalkozói szerződést kötni, úgy a közszolgáltatási és alvállalkozói szerződések aláírására a felek által együttesen és egyidejűleg kerüljön sor és e szerződések időbeli hatálya megegyezik.
A határozatra jelenti Németh Ildikó mb. városüzemeltetési osztályvezető, hogy a Beszerzési Szabályzat alapján az eljárás lefolytatásra került, amely során STKH Kft. nyújtott be egyedül az ajánlatát. A Közszolgáltatási Szerződés és az alvállalkozói szerződés mindegyik fél részéről egyidejűleg aláírásra került.
A 216/2017. (XI. 30.) határozatában a képviselő-testület kijelentette, hogy „amennyiben az STKH Kft. a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft. felé 2017. december 20-ig nem rendezi a hulladékgazdálkodási kintlévőségét, úgy Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Városüzemeltető Kft-nek 2018. január 1-jétől megtiltja a hulladékszállítási feladatainak elvégzését.”
Ezen határozatba foglalt határidőt a képviselő-testület a 2017. december 21-i ülésén, a 240/2017. (XII. 21.) határozatával 2017. december 31-re módosította.
Fenti határozatokra jelenti Kovács István igazgató, hogy a 2017. I-III. negyedév rendezve lett 2017. december 31-ig, az utolsó negyedév február közepére várható.
A 217/2017. (XI. 30.) határozatában a képviselő-testület egyetértett azzal, hogy a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft. hulladékgazdálkodási csoportja a feladatellátáshoz kapcsolódó személyi állománnyal, létesítményekkel és eszközökkel együtt a Sopron és Térsége Környezetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. részére átadásra kerüljön. Ezzel egyidejűleg a képviselő-testület felkérte a Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. igazgatóját, hogy a feladat-átadáshoz kapcsolódó részletes feltételeket dolgozza ki és felhatalmazta a polgármestert, hogy a Kft. igazgatójának közreműködésével folytassanak tárgyalásokat az STKH. Kft-vel.
A határozatra jelenti Kovács István, hogy az átadás feltételeit a Városüzemeltető Kft. ügyvezetője kidolgozta és az STKH Kft. részére megküldte, válasz még nem érkezett.
A képviselő-testület a 229/2017. (XI. 30.) és a 230/2017. (XI. 30.) határozataival jóváhagyta a Rohonci u. 46/B. III. 10. és a Pék u. 19. fsz. 2. alatti üres önkormányzati bérlakások liciteljárás keretében történő értékesítését az értékbecslésben szerepelő vételárakon.
A határozatra jelenti Németh Ildikó mb. városüzemeltetési osztályvezető, hogy a két lakásra a licit időpontja: 2018. február 2-a lesz.
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 27/2013. (IX. 27.) önkormányzati rendelet 2. § (5) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
Mezei Virág igazgatási és építéshatósági osztályvezető jelentése alapján:
A polgármester nevében az osztály 2017. december 20. és 2018. január 24. között összesen 221 települési támogatást, továbbá 4 lakásfenntartási támogatást állapított meg.
Kőszeg, 2018. január 24.
Dr. Zalán Gábor s. k.
jegyző
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
(A képviselő-testület 2018. január 25-i ülésére.)
Tisztelt Képviselő-testület!
Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 27/2013. (IX. 27.) önkormányzati rendelet 12. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 27/2013. (IX. 27.) önkormányzati rendelet 2. § (5) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
A 212/2017. (XI. 30.) határozatával a képviselő-testület – a társulásban részt vevő tagönkormányzatok képviselő-testületeivel minősített többséggel meghozott döntései alapján, azokkal egyetértésben – a Mötv. 88. § (2) bekezdése, valamint 91. § b) pontja alapján a Kőszeg Város és Térsége Társulást 2017. december 31. napjával közös megegyezéssel megszüntette, egyidejűleg a Kőszeg Város és Térsége Társulása megszüntetéséről szóló megállapodást jóváhagyta.
A határozatra jelenti Huber László polgármester úr, hogy a Magyar Államkincstár 2017. december 31-el a társulás megszüntetését a törzskönyvi nyilvántartásban átvezette.
A képviselő-testület a szilárd hulladékgazdálkodással kapcsolatban a november 30-i ülésen 3 határozatot is hozott:
A 215/2017. (XI. 30.) határozatában a képviselő-testület felkérte a polgármestert, hogy a hulladékgazdálkodási közszolgáltatás ellátására vonatkozó beszerzési eljárást Kőszeg Város Önkormányzatának Beszerzési Szabályzata alapján 2018. január 01. napjától 2018. október 31. napjáig terjedő időszakra folytassa le.
A képviselő-testület felhatalmazta a polgármestert a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződés aláírására azzal, hogy a szerződések megkötését az alábbi együttes feltételek teljesülése esetén támogatja: Kőszeg Város Önkormányzata és a kiválasztott közszolgáltató között megkötésre kerülő hulladékgazdálkodási közszolgáltatási szerződésben kerüljön rögzítésre, hogy amennyiben a közszolgáltató a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft.-vel kíván alvállalkozói szerződést kötni, úgy a közszolgáltatási és alvállalkozói szerződések aláírására a felek által együttesen és egyidejűleg kerüljön sor és e szerződések időbeli hatálya megegyezik.
A határozatra jelenti Németh Ildikó mb. városüzemeltetési osztályvezető, hogy a Beszerzési Szabályzat alapján az eljárás lefolytatásra került, amely során STKH Kft. nyújtott be egyedül az ajánlatát. A Közszolgáltatási Szerződés és az alvállalkozói szerződés mindegyik fél részéről egyidejűleg aláírásra került.
A 216/2017. (XI. 30.) határozatában a képviselő-testület kijelentette, hogy „amennyiben az STKH Kft. a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft. felé 2017. december 20-ig nem rendezi a hulladékgazdálkodási kintlévőségét, úgy Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Városüzemeltető Kft-nek 2018. január 1-jétől megtiltja a hulladékszállítási feladatainak elvégzését.”
Ezen határozatba foglalt határidőt a képviselő-testület a 2017. december 21-i ülésén, a 240/2017. (XII. 21.) határozatával 2017. december 31-re módosította.
Fenti határozatokra jelenti Kovács István igazgató, hogy a 2017. I-III. negyedév rendezve lett 2017. december 31-ig, az utolsó negyedév február közepére várható.
A 217/2017. (XI. 30.) határozatában a képviselő-testület egyetértett azzal, hogy a Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft. hulladékgazdálkodási csoportja a feladatellátáshoz kapcsolódó személyi állománnyal, létesítményekkel és eszközökkel együtt a Sopron és Térsége Környezetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. részére átadásra kerüljön. Ezzel egyidejűleg a képviselő-testület felkérte a Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. igazgatóját, hogy a feladat-átadáshoz kapcsolódó részletes feltételeket dolgozza ki és felhatalmazta a polgármestert, hogy a Kft. igazgatójának közreműködésével folytassanak tárgyalásokat az STKH. Kft-vel.
A határozatra jelenti Kovács István, hogy az átadás feltételeit a Városüzemeltető Kft. ügyvezetője kidolgozta és az STKH Kft. részére megküldte, válasz még nem érkezett.
A képviselő-testület a 229/2017. (XI. 30.) és a 230/2017. (XI. 30.) határozataival jóváhagyta a Rohonci u. 46/B. III. 10. és a Pék u. 19. fsz. 2. alatti üres önkormányzati bérlakások liciteljárás keretében történő értékesítését az értékbecslésben szerepelő vételárakon.
A határozatra jelenti Németh Ildikó mb. városüzemeltetési osztályvezető, hogy a két lakásra a licit időpontja: 2018. február 2-a lesz.
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 27/2013. (IX. 27.) önkormányzati rendelet 2. § (5) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
Mezei Virág igazgatási és építéshatósági osztályvezető jelentése alapján:
A polgármester nevében az osztály 2017. december 20. és 2018. január 24. között összesen 221 települési támogatást, továbbá 4 lakásfenntartási támogatást állapított meg.
Kőszeg, 2018. január 24.
Dr. Zalán Gábor s. k.
jegyző