Önkormányzati belépés | |
![]() | |
![]() | |
|
2025. Február 13., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
11. napirendi pont:
A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal működési rendjéről szóló szabályzat módosítása.
Tisztelt Képviselő-testület!
2013. január 1-től létrejött a Közös Önkormányzati Hivatal, elfogadásra került az ennek megalapításáról szóló Megállapodás, illetve a Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal működési rendjéről szóló szabályzat is jóváhagyásra került, mindkettő már több ízben módosult.
A Működési rend 1. melléklete tartalmazza a Kőszegi Közös Önkormányzati hivatal egyes szervezeti egységeinek feladatköri jegyzékét.
Az egyes szervezeti egységek feladatköreit áttekintve indokolt az egyes feladatok pontosítása, változások átvezetése, illetve követve az osztályok létszámának, szakmai összetételének változását, szükséges egyes feladatok osztályok közötti átcsoportosítása.
Aktualizáltuk a Működési rend 2. mellékletét képező szervezeti ábrát és a 4. mellékletben a vagyonnyilatkozatra kötelezett köztisztviselők körét.
Fentieknek megfelelően készült el a Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal működési rendjéről szóló szabályzat, valamint alapító okirata módosítása, melyet a bozsoki és a velemi képviselő-testületnek is el kell fogadnia ahhoz, hogy a változás hatályba léphessen.
Az előterjesztést a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság megtárgyalta és egyhangúlag elfogadásra ajánlja.
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést megtárgyalni, és a határozati javaslatokat elfogadni szíveskedjék.
Kőszeg, 2025. február 06.
A jegyző nevében:
Dr. Nagy Edina s.k.
aljegyző
HATÁROZATI JAVASLAT
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal működési rendjéről szóló szabályzat módosítását 2025. március 1-i hatállyal jóváhagyja a melléklet szerinti tartalommal.
Felelős: Básthy Béla polgármester és dr. Zalán Gábor jegyző.
Határidő: értelemszerűen
(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)
A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal működési rendjéről szóló szabályzat módosítása.
Tisztelt Képviselő-testület!
2013. január 1-től létrejött a Közös Önkormányzati Hivatal, elfogadásra került az ennek megalapításáról szóló Megállapodás, illetve a Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal működési rendjéről szóló szabályzat is jóváhagyásra került, mindkettő már több ízben módosult.
A Működési rend 1. melléklete tartalmazza a Kőszegi Közös Önkormányzati hivatal egyes szervezeti egységeinek feladatköri jegyzékét.
Az egyes szervezeti egységek feladatköreit áttekintve indokolt az egyes feladatok pontosítása, változások átvezetése, illetve követve az osztályok létszámának, szakmai összetételének változását, szükséges egyes feladatok osztályok közötti átcsoportosítása.
Aktualizáltuk a Működési rend 2. mellékletét képező szervezeti ábrát és a 4. mellékletben a vagyonnyilatkozatra kötelezett köztisztviselők körét.
Fentieknek megfelelően készült el a Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal működési rendjéről szóló szabályzat, valamint alapító okirata módosítása, melyet a bozsoki és a velemi képviselő-testületnek is el kell fogadnia ahhoz, hogy a változás hatályba léphessen.
Az előterjesztést a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság megtárgyalta és egyhangúlag elfogadásra ajánlja.
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést megtárgyalni, és a határozati javaslatokat elfogadni szíveskedjék.
Kőszeg, 2025. február 06.
A jegyző nevében:
Dr. Nagy Edina s.k.
aljegyző
HATÁROZATI JAVASLAT
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal működési rendjéről szóló szabályzat módosítását 2025. március 1-i hatállyal jóváhagyja a melléklet szerinti tartalommal.
Felelős: Básthy Béla polgármester és dr. Zalán Gábor jegyző.
Határidő: értelemszerűen
(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)