2017. December 21., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Mi történt az ülésen:
Jegyzőkönyv olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal köztisztviselői 2018. évi illetményalapjának és illetménykiegészítésének megállapításáról szóló önkormányzati rendelet megalkotása.
2. - Az Önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 27/2013. (IX. 27.) önkormányzati rendelet módosítása.
3. - A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvény végrehajtásáról szóló 31/2005. (IX. 30.) önkormányzati rendelet hatályon kívül helyezése.
4. - Kőszeg Város településkép védelméről szóló új önkormányzati rendelet megalkotása.
5. - Településrendezési eszközök VI. módosítása – végső elfogadás.
6. - Beszámoló Kőszeg Város külkapcsolatainak 2017. évi alakulásáról.
7. - A Nyugat-Dunántúli Regionális Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás kérelme.
8. - A „Kőszegi Városmajor környezettudatos megújítása” c. pályázathoz készített tanulmányterv elfogadása.
9. - A kőszegi Hősök Tornya külső felújításához pályázat benyújtása.
10. - A Cothec Energetikai Üzemeltető Kft. és az önkormányzat közötti közszolgáltatási szerződés felülvizsgálata.
11. - A Chernel Kálmán Városi Könyvtár létszámemelési kérelme.
12. - Az Újvárosi Óvoda létszámemelési kérelme.
13. - Horvátzsidány község Önkormányzatának a tagóvoda létszámemelésre vonatkozó kérelme.
14. - Többletmunka elvégzéséhez pénzügyi fedezet biztosítása a Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. részére.
15. - A 2018. évi rendezvénynaptár megtárgyalása.
16. - Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
17. - Egy mappában a 2017. december 21-i képviselő-testületi ülés anyagai.
18. - Rendkívüli előterjesztés: A Raaba Energy Kft.-vel kötendő ingatlan előszerződés.
19. - Rendkívüli előterjesztés: Az STKH Zrt. határidő módosítási kérelme.
20. - Rendkívüli előterjesztés: Az óvodák fejlesztésére vonatkozó TOP pályázatokhoz önerő biztosítása.
21. - Rendkívüli előterjesztés: A Sgrafittós Ház felújítására vonatkozó vállalkozói szerződés módosítása.
22. - Rendkívüli előterjesztés: A TOP-5.3.1-16 pályázat benyújtása.
12. napirendi pont:
Az Újvárosi Óvoda létszámemelési kérelme.

Tisztelt Képviselő-testület!


Az Újvárosi Óvoda székhely intézményének vezetője azzal a kéréssel kereste meg Kőszeg Város Önkormányzatát, mint az Újvárosi Óvoda fenntartóját, hogy az óvodában engedélyezett létszámot 0,25 fővel megemelni szíveskedjen. Kérelmében hivatkozott arra, hogy a jelenleg udvari munkásként foglalkoztatott munkavállalójuk munkaideje napi 2 óra, ami az 5 csoportos óvoda udvarának és környékének napi szinten történő rendbetételéhez már nem elegendő. Az udvar nagysága és a gyermekek biztonságos udvari tartózkodása miatt kéri, hogy egy 4 órában foglalkoztatott udvari munkás alkalmazottat engedélyezzenek a számukra.
2017. szeptember 01-től Kőszeg Város Önkormányzata lett a fenntartója az óvodának és az engedélyezett létszámában 11 fő pedagógus, 5 fő dajka, 1 fő Óvodatitkár, 1 fő pedagógiai asszisztens és 0,25 fő udvari munkás szerepel.

A Kulturális, Oktatási, Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottság az előterjesztést megtárgyalta és egyhangúlag támogatta.

A Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság az előterjesztést megtárgyalta és egyhangúlag támogatta.

Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet az előterjesztést megtárgyalni és a döntését meghozni szíveskedjen.

Kőszeg, 2017. november 30.

A polgármester nevében:


Cserkutiné Stipsics Edina s.k.
pénzügyi és gazdálkodási osztályvezető



HATÁROZATI JAVASLAT


Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Újvárosi Óvoda székhely intézmény létszámának 0,25 fővel - udvari munkás munkakörre – történő megemelését engedélyezi. Ezen létszám a tagóvoda 2018. évi költségvetésében engedélyezett létszámként tervezhető.


Felelős: Huber László polgármester
Határidő: 2018. január 1.