Önkormányzati belépés | |
|
2021. Április 30., Péntek, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: veszélyhelyzetben a képviselő-testület feladat- és hatáskörének gyakorlása
3. napirendi pont:
A közétkeztetés minőségellenőrzésére, az ügyfelek elégedettségének a mérésére alkalmas módszer kidolgozása.
INDOKOLÁS
A közétkeztetés minőségellenőrzésére,
az ügyfelek elégedettségének mérésére alkalmas módszer kidolgozásához
Tekintettel arra, hogy az elmúlt évben a közétkeztetés minőségére több panasz is érkezett, a képviselő-testület 2021. évi munkatervébe felvette a közétkeztetés minőségellenőrzésére, az ügyfelek elégedettségének mérésére alkalmas módszer kidolgozása elnevezésű napirendi pontot.
A közétkeztetésben a minőségi problémák megoldására irányuló első lépéseként az önkormányzat 2020. év végén megbeszélést folytatott a közétkeztetést biztosító JustFood Kft.-vel, melynek hatására, az azóta érkező visszajelzések alapján már érezhető a pozitív minőségi változás.
Kidolgozásra került egy három pontból álló minőségellenőrzési stratégia, mely az alkalmazandó ellenőrzési módszereket taglalja.
A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján veszélyhelyzetben a települési önkormányzat képviselő-testületének feladat- és hatáskörét a polgármester gyakorolja.
Kőszeg, 2021. április 22.
Básthy Béla polgármester nevében:
Kovács-Mezei Virág s.k.
igazgatási osztályvezető
HATÁROZATI JAVASLAT
Kőszeg Város Polgármestere a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján a közétkeztetés minőségellenőrzésére, az ügyfelek elégedettségének mérésére alkalmas módszerekről szóló stratégiát a melléklet szerinti tartalommal elfogadja.
Felelős: Básthy Béla
Határidő: értelemszerűen
(A mellékletet lsd. a letölthető formátumban.)
A közétkeztetés minőségellenőrzésére, az ügyfelek elégedettségének a mérésére alkalmas módszer kidolgozása.
INDOKOLÁS
A közétkeztetés minőségellenőrzésére,
az ügyfelek elégedettségének mérésére alkalmas módszer kidolgozásához
Tekintettel arra, hogy az elmúlt évben a közétkeztetés minőségére több panasz is érkezett, a képviselő-testület 2021. évi munkatervébe felvette a közétkeztetés minőségellenőrzésére, az ügyfelek elégedettségének mérésére alkalmas módszer kidolgozása elnevezésű napirendi pontot.
A közétkeztetésben a minőségi problémák megoldására irányuló első lépéseként az önkormányzat 2020. év végén megbeszélést folytatott a közétkeztetést biztosító JustFood Kft.-vel, melynek hatására, az azóta érkező visszajelzések alapján már érezhető a pozitív minőségi változás.
Kidolgozásra került egy három pontból álló minőségellenőrzési stratégia, mely az alkalmazandó ellenőrzési módszereket taglalja.
A katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján veszélyhelyzetben a települési önkormányzat képviselő-testületének feladat- és hatáskörét a polgármester gyakorolja.
Kőszeg, 2021. április 22.
Básthy Béla polgármester nevében:
Kovács-Mezei Virág s.k.
igazgatási osztályvezető
HATÁROZATI JAVASLAT
Kőszeg Város Polgármestere a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján a közétkeztetés minőségellenőrzésére, az ügyfelek elégedettségének mérésére alkalmas módszerekről szóló stratégiát a melléklet szerinti tartalommal elfogadja.
Felelős: Básthy Béla
Határidő: értelemszerűen
(A mellékletet lsd. a letölthető formátumban.)