Önkormányzati belépés | |
|
2012. November 29., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
17. napirendi pont:
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló átruházott jogkörben hozott döntésekről.
Tisztelt Képviselő-testület!
Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 20. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:
A 146/2012. (VIII. 30.) határozatában a képviselő-testület jóváhagyta az önkormányzat és Vecseiné dr. Kiss Gabriella, Parádiné dr. Ágoston Zsuzsanna, dr. Bakács Ákos, dr. Prugberger János, dr. Pusztai Szilveszter, és dr. Nedeczky Veronika között a háziorvosi feladatok egészségügyi vállalkozás formájában történő ellátásáról szóló szerződéseket és felhatalmazta a polgármestert annak aláírására.
A 147/2012. (VIII. 30.) képviselő-testületi határozatban a képviselő-testület pedig az önkormányzat és a Pusztai Eü. Bt. között a központi orvosi ügyelet helyiségei használatáról és azok fenntartási költségei viseléséről szóló megállapodást hagyta jóvá és felhatalmazta a polgármestert annak aláírására.
Mindkét határozatra jelenti dr. Tóthné Dolgos Zsanett, a gyámügyi és szociális osztály vezetője, hogy a felek aláírták valamennyi megállapodást.
A 169/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület eldöntötte, hogy a Kőszeg, 0183/2 hrsz-ú, szántó megnevezésű ingatlan esetében élni kíván elővásárlási jogával és az ingatlant meg kívánja vásárolni a vételi ajánlatban szereplő 175 000 Ft vételáron az egészségház építés pályázati saját erő (2012. évi költségvetésről szóló rendelet 5. sz. melléklet IV/11. pont) terhére.
A határozatra jelenti Ujvári Csaba mb. városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető, hogy az adásvételről szóló dokumentumokat a jogtanácsosnak átadták, a szerződéskötés folyamatban van.
A 172/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület a Kőszeg, 2191/A/1 hrsz-ú Várkör 8. fszt. alatti 64 m2 nagyságú üzlethelyiséget liciteljárás útján, 12 675 000 Ft induló vételáron történő értékesítését rendelte el.
A határozatra jelenti Ujvári Csaba mb. osztályvezető, hogy az első sikertelen liciteljárás után ismételten kiírásra került az ingatlan, a következő licitidőpontja: 2012. december 6.
A 173/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület eldöntötte, hogy a Kőszeg, 2250/A/1 hrsz-ú Rákóczi F. u. 1. fszt. 1. sz. alatti 133 m2 nagyságú üzlethelyiséget további bérbeadás formájában kívánja hasznosítani.
A határozatra jelenti szintén Ujvári Csaba mb. osztályvezető, hogy a döntésről az ingatlankezelőt (Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft.) értesítették.
A 174/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület a kőszegi, 3276/7 hrsz-ú (5663 m2), mintegy 55 m2 nagyságú területrész értékesítéséhez hozzájárulását adta következő feltételekkel: elsőként elrendelte a vagyonrendelet módosítását oly módon, hogy a kért terület a forgalomképtelen vagyoni körből kerüljön átemelésre a forgalomképes vagyoni körbe, majd ennek teljesülése után a képviselő-testület lehetővé tette az ingatlan vagyonrendelet szerinti értékesítését az értékbecslésben meghatározott forgalmi értéken, azzal, hogy a telekalakítással kapcsolatos valamennyi költség (különös tekintettel a földmérési munkadíj, hatósági engedélyezés díja) a kérelmezőt, Vető Gábor Kőszeg, Erdészház u. 11. sz. alatti lakost terheli.
A határozati javaslatra jelenti Ujvári Csaba mb. osztályvezető, hogy a rendezési terv módosítását követően kerülhet sor az értékesítésre.
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
A Kulturális, Oktatási, Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottság novemberi ülésén döntött a korábban megüresedett, Bezerédy Imre utca 3. fsz. 9. szám alatti, 47 m²-es, komfortos lakás új bérlője kijelöléséről. A lakás szociális alapon, határozatlan időtartamra lett bérbe adva.
Dr. Tóthné Dolgos Zsanett gyámügyi és szociális osztályvezetője jelentése alapján:
A polgármester nevében a Gyámügyi és Szociális Osztály az előző jelentés óta eltelt időszakban (2012.10.25 - 2012.11.28.) az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapításához 11 db hatósági bizonyítványt adott ki, 93 db átmeneti segélyt, 34 db eseti gyógyszersegélyt, 10 db rendkívüli gyermekvédelmi támogatást, 1 db temetési segélyt, 2 db gyermekintézményi étkezési térítési díjat, 4 db adósságcsökkentési támogatást állapított meg.
Kőszeg, 2012. november 28.
Dr. Tóth László s. k.
jegyző
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló átruházott jogkörben hozott döntésekről.
Tisztelt Képviselő-testület!
Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 20. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:
A 146/2012. (VIII. 30.) határozatában a képviselő-testület jóváhagyta az önkormányzat és Vecseiné dr. Kiss Gabriella, Parádiné dr. Ágoston Zsuzsanna, dr. Bakács Ákos, dr. Prugberger János, dr. Pusztai Szilveszter, és dr. Nedeczky Veronika között a háziorvosi feladatok egészségügyi vállalkozás formájában történő ellátásáról szóló szerződéseket és felhatalmazta a polgármestert annak aláírására.
A 147/2012. (VIII. 30.) képviselő-testületi határozatban a képviselő-testület pedig az önkormányzat és a Pusztai Eü. Bt. között a központi orvosi ügyelet helyiségei használatáról és azok fenntartási költségei viseléséről szóló megállapodást hagyta jóvá és felhatalmazta a polgármestert annak aláírására.
Mindkét határozatra jelenti dr. Tóthné Dolgos Zsanett, a gyámügyi és szociális osztály vezetője, hogy a felek aláírták valamennyi megállapodást.
A 169/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület eldöntötte, hogy a Kőszeg, 0183/2 hrsz-ú, szántó megnevezésű ingatlan esetében élni kíván elővásárlási jogával és az ingatlant meg kívánja vásárolni a vételi ajánlatban szereplő 175 000 Ft vételáron az egészségház építés pályázati saját erő (2012. évi költségvetésről szóló rendelet 5. sz. melléklet IV/11. pont) terhére.
A határozatra jelenti Ujvári Csaba mb. városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető, hogy az adásvételről szóló dokumentumokat a jogtanácsosnak átadták, a szerződéskötés folyamatban van.
A 172/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület a Kőszeg, 2191/A/1 hrsz-ú Várkör 8. fszt. alatti 64 m2 nagyságú üzlethelyiséget liciteljárás útján, 12 675 000 Ft induló vételáron történő értékesítését rendelte el.
A határozatra jelenti Ujvári Csaba mb. osztályvezető, hogy az első sikertelen liciteljárás után ismételten kiírásra került az ingatlan, a következő licitidőpontja: 2012. december 6.
A 173/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület eldöntötte, hogy a Kőszeg, 2250/A/1 hrsz-ú Rákóczi F. u. 1. fszt. 1. sz. alatti 133 m2 nagyságú üzlethelyiséget további bérbeadás formájában kívánja hasznosítani.
A határozatra jelenti szintén Ujvári Csaba mb. osztályvezető, hogy a döntésről az ingatlankezelőt (Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft.) értesítették.
A 174/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület a kőszegi, 3276/7 hrsz-ú (5663 m2), mintegy 55 m2 nagyságú területrész értékesítéséhez hozzájárulását adta következő feltételekkel: elsőként elrendelte a vagyonrendelet módosítását oly módon, hogy a kért terület a forgalomképtelen vagyoni körből kerüljön átemelésre a forgalomképes vagyoni körbe, majd ennek teljesülése után a képviselő-testület lehetővé tette az ingatlan vagyonrendelet szerinti értékesítését az értékbecslésben meghatározott forgalmi értéken, azzal, hogy a telekalakítással kapcsolatos valamennyi költség (különös tekintettel a földmérési munkadíj, hatósági engedélyezés díja) a kérelmezőt, Vető Gábor Kőszeg, Erdészház u. 11. sz. alatti lakost terheli.
A határozati javaslatra jelenti Ujvári Csaba mb. osztályvezető, hogy a rendezési terv módosítását követően kerülhet sor az értékesítésre.
Tisztelt Képviselő-testület!
A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
A Kulturális, Oktatási, Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottság novemberi ülésén döntött a korábban megüresedett, Bezerédy Imre utca 3. fsz. 9. szám alatti, 47 m²-es, komfortos lakás új bérlője kijelöléséről. A lakás szociális alapon, határozatlan időtartamra lett bérbe adva.
Dr. Tóthné Dolgos Zsanett gyámügyi és szociális osztályvezetője jelentése alapján:
A polgármester nevében a Gyámügyi és Szociális Osztály az előző jelentés óta eltelt időszakban (2012.10.25 - 2012.11.28.) az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapításához 11 db hatósági bizonyítványt adott ki, 93 db átmeneti segélyt, 34 db eseti gyógyszersegélyt, 10 db rendkívüli gyermekvédelmi támogatást, 1 db temetési segélyt, 2 db gyermekintézményi étkezési térítési díjat, 4 db adósságcsökkentési támogatást állapított meg.
Kőszeg, 2012. november 28.
Dr. Tóth László s. k.
jegyző