2012. November 29., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1.a - Az önkormányzat 2012. évi költségvetéséről szóló 4/2012. (III. 5.) önkormányzati rendelet módosítása.
1.b - Beszámoló a 2012. évi költségvetés III. negyedéves teljesítéséről.
2. - A helyi adókról szóló önkormányzati rendelet megalkotása.
3. - A szociális igazgatásról, az egyes szociális ellátási formák szabályairól és a gyermekek védelméről szóló 10/1993. (V. 27.) önkormányzati rendelet módosítása.
4. - A történelmi belváros gépjármű közlekedéséről szóló 35/2005. (XI. 1.), valamint a parkolási rendről szóló 5/2001. (IV. 1.) önkormányzati rendeletek módosítása.
5. - A települési szilárd hulladékkal kapcsolatos köztisztasági közszolgáltatás kötelező igénybevételének szabályairól szóló 21/2001. (XI. 1.) önkormányzati rendelet módosítása.
6. - Az „Egy-másért” Közhasznú Egyesület helyiséghasználata és tevékenysége.
7. - Beszámoló a Nyugat-Dunántúli Regionális Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás 2012. I. félévi munkájáról.
8. - A Kőszegi Városüzemeltető Kft. 2013. évi parkfenntartási, úttisztítási díjainak meghatározása.
9. - A Kőszegi Városüzemeltető Kft. 2013. évi szolgáltatási és gépi óradíjainak a megállapítása.
10. - A Béri Balog Ádám Általános Iskola távhőszolgáltatásra való visszakapcsolása.
11. - Jégkorong pálya létesítéséhez elvi hozzájárulás.
12. - 12. A Chernel utca – Várkör és az Európa-ház közötti szakasz kétirányúsítása és a Chernel utca rekonstrukciója.
13. - A helyi autóbusz közlekedés menetrend változtatása.
14. - A 2013. évben esedékes évfordulók, jubileumok.
15. - Talajszennyezési jelenség megoldására tett városfejlesztési bizottsági javaslatok.
16.a - Vagyonügyek: Az 1789 hrsz-ú ingatlan területrészének megvásárlása.
16.b - A Gyöngyös u. 16. fsz. 1. alatti önkormányzati lakás további hasznosítása.
16.c - Vagyonügyek: Horváth Lajos garázsügye.
17. - Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló átruházott jogkörben hozott döntésekről.
18. - Az önkormányzat 2013. évi költségvetési koncepciója. (közmeghallgatás keretében)
19. - Egy mappában a 2012. november 29-i képviselő-testületi ülés és közmeghallgatás anyagai
20. - Sürgősségi előterjesztés: a 2013. évre javasolt víz és csatornadíjak.
21. - Sürgősségi előterjesztés: A Központi Óvoda toldaléképülete beázásának megszüntetésére készült előterjesztés.
17. napirendi pont:
Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló átruházott jogkörben hozott döntésekről.

Tisztelt Képviselő-testület!

Szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 20. §-a értelmében a lejárt képviselő-testületi határozatokról az alábbi jelentést adom:

A 146/2012. (VIII. 30.) határozatában a képviselő-testület jóváhagyta az önkormányzat és Vecseiné dr. Kiss Gabriella, Parádiné dr. Ágoston Zsuzsanna, dr. Bakács Ákos, dr. Prugberger János, dr. Pusztai Szilveszter, és dr. Nedeczky Veronika között a háziorvosi feladatok egészségügyi vállalkozás formájában történő ellátásáról szóló szerződéseket és felhatalmazta a polgármestert annak aláírására.
A 147/2012. (VIII. 30.) képviselő-testületi határozatban a képviselő-testület pedig az önkormányzat és a Pusztai Eü. Bt. között a központi orvosi ügyelet helyiségei használatáról és azok fenntartási költségei viseléséről szóló megállapodást hagyta jóvá és felhatalmazta a polgármestert annak aláírására.
Mindkét határozatra jelenti dr. Tóthné Dolgos Zsanett, a gyámügyi és szociális osztály vezetője, hogy a felek aláírták valamennyi megállapodást.

A 169/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület eldöntötte, hogy a Kőszeg, 0183/2 hrsz-ú, szántó megnevezésű ingatlan esetében élni kíván elővásárlási jogával és az ingatlant meg kívánja vásárolni a vételi ajánlatban szereplő 175 000 Ft vételáron az egészségház építés pályázati saját erő (2012. évi költségvetésről szóló rendelet 5. sz. melléklet IV/11. pont) terhére.
A határozatra jelenti Ujvári Csaba mb. városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető, hogy az adásvételről szóló dokumentumokat a jogtanácsosnak átadták, a szerződéskötés folyamatban van.

A 172/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület a Kőszeg, 2191/A/1 hrsz-ú Várkör 8. fszt. alatti 64 m2 nagyságú üzlethelyiséget liciteljárás útján, 12 675 000 Ft induló vételáron történő értékesítését rendelte el.
A határozatra jelenti Ujvári Csaba mb. osztályvezető, hogy az első sikertelen liciteljárás után ismételten kiírásra került az ingatlan, a következő licitidőpontja: 2012. december 6.

A 173/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület eldöntötte, hogy a Kőszeg, 2250/A/1 hrsz-ú Rákóczi F. u. 1. fszt. 1. sz. alatti 133 m2 nagyságú üzlethelyiséget további bérbeadás formájában kívánja hasznosítani.
A határozatra jelenti szintén Ujvári Csaba mb. osztályvezető, hogy a döntésről az ingatlankezelőt (Kőszegi Városüzemeltető és Kommunális Szolgáltató Nonprofit Kft.) értesítették.

A 174/2012. (IX. 27.) határozatában a képviselő-testület a kőszegi, 3276/7 hrsz-ú (5663 m2), mintegy 55 m2 nagyságú területrész értékesítéséhez hozzájárulását adta következő feltételekkel: elsőként elrendelte a vagyonrendelet módosítását oly módon, hogy a kért terület a forgalomképtelen vagyoni körből kerüljön átemelésre a forgalomképes vagyoni körbe, majd ennek teljesülése után a képviselő-testület lehetővé tette az ingatlan vagyonrendelet szerinti értékesítését az értékbecslésben meghatározott forgalmi értéken, azzal, hogy a telekalakítással kapcsolatos valamennyi költség (különös tekintettel a földmérési munkadíj, hatósági engedélyezés díja) a kérelmezőt, Vető Gábor Kőszeg, Erdészház u. 11. sz. alatti lakost terheli.
A határozati javaslatra jelenti Ujvári Csaba mb. osztályvezető, hogy a rendezési terv módosítását követően kerülhet sor az értékesítésre.

Tisztelt Képviselő-testület!

A szervezeti és működési szabályzatunkról szóló 8/2007. (IV. 1.) önkormányzati rendelet 7. § (4) bekezdésében foglaltak értelmében az alábbiakban beszámolok az átruházott hatáskörben hozott döntésekről.
A Kulturális, Oktatási, Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottság novemberi ülésén döntött a korábban megüresedett, Bezerédy Imre utca 3. fsz. 9. szám alatti, 47 m²-es, komfortos lakás új bérlője kijelöléséről. A lakás szociális alapon, határozatlan időtartamra lett bérbe adva.

Dr. Tóthné Dolgos Zsanett gyámügyi és szociális osztályvezetője jelentése alapján:
A polgármester nevében a Gyámügyi és Szociális Osztály az előző jelentés óta eltelt időszakban (2012.10.25 - 2012.11.28.) az egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság megállapításához 11 db hatósági bizonyítványt adott ki, 93 db átmeneti segélyt, 34 db eseti gyógyszersegélyt, 10 db rendkívüli gyermekvédelmi támogatást, 1 db temetési segélyt, 2 db gyermekintézményi étkezési térítési díjat, 4 db adósságcsökkentési támogatást állapított meg.
Kőszeg, 2012. november 28.
Dr. Tóth László s. k.
jegyző