2011. Május 26., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Mi történt az ülésen:
Jegyzőkönyv olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - Kőszeg Város Önkormányzata 2011. évi költségvetéséről szóló 5/2011. (III. 4.) önkormányzati rendelet módosítása.
2. - Tájékoztató az SOS Gyermekfalu elmúlt 5 évi munkájáról.
3. - Beszámoló a Kőszeg városban végzett 2010. évi gyermekvédelmi munkáról.
4. - Beszámoló a Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. 2010. évi munkájáról.
5. - Beszámoló a Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. felügyelő bizottságának munkájáról.
6. - Beszámoló a hulladékszállítás kötelező igénybevételével kapcsolatos képviselő-testületi határozatra tett intézkedésekről.
7. - A Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. könyvvizsgálói szerződésének jóváhagyása.
8. - Tájékoztató az uszoda helyzetéről.
9. - Az egészségház szerződésének felbontása.
10. - Az Újvárosi Óvoda alapító okiratának módosítása.
11. - Szombathely Megyei Jogú Város szennyvízelvezetési és tisztítási rendszer fejleszté-sével („ISPA projekt”) kapcsolatos döntések.
12. - A gimnázium kollégiuma tetőfelújítására vonatkozó ajánlattételi felhívás jóváhagyása.
13. - A foglalkoztatási paktum pályázat konzorciumi tagjainak feladatellátási megállapodása.
14. - A Magyar Íjász Szövetséggel kötendő együttműködési megállapodás.
15.a - Vagyonügyek: A Tüskevár utcai úszótelkek értékesítése.
15.b - Vagyonügyek: A Velemi u. 34/B. fsz. 2. alatti lakás értékesítése
15.c - Vagyonügyek: Üres ingatlanok értékesítése.
15.d - Vagyonügyek: A Liszt Ferenc utca 3. alatti üzlethelyiség értékesítése.
18. - Jelentések lejárt határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
20. - Sürgősségi előterjesztés: helyi közösségi közlekedés támogatása
4. napirendi pont:
Beszámoló a Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. 2010. évi munkájáról.

Beszámoló
a Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. 2010. évi munkájáról

Tisztelt Képviselő-testület!

Törvényi kötelezettségünknek eleget téve, munkaprogramjuknak megfelelően tájékoztatom Önöket a Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. 2010 évi munkájáról, eredményeiről.
Rövid, általános értékelés keretében bemutatom azokat a történéseket, melyek a társaság és az önkormányzat életében is szerepet játszottak, egy részletes pénzügyi beszámoló és elemzés mellett a főbb városüzemeltetési tevékenységeket kívánom szakmailag értékelni.

I. Általános értékelés
A Kft. túlnyomó részt közszolgáltatást, kis részben vállalkozási tevékenységet végez. Az önkormányzat a társaság 100 %-os tulajdonrészével rendelkezik. Tevékenységünket az Alapító Okirat, a Társasági Közszolgáltatási Szerződés és az Önkormányzat Képviselő-testülete által elfogadott karbantartási, felújítási tervek és szolgáltatási díjak alapján végezzük.

Említést érdemlő nagyobb munkák, kiadások, beruházások:
Gépberuházások
Hatósági díjak, engedélyek
Homlokzat felújítások
Faültetés, parkgondozás
Ezek részletesebb bemutatása a szakmai értékelés fejezetben található.

A város és a kistérség szempontjából is fontos eredmény, hogy a Kőszeg-hegyaljai Regionális Hulladéklerakó Egységes Környezethasználati Engedélyét további 5 évre sikerült meghosszabbítani (jelentős tervezői és hatósági díjak vállalása mellett). Ez alapján a Nyugat-dunántúli Regionális Hulladékgazdálkodási Rendszer végleges megvalósulásáig a szolgáltatást el tudjuk látni.
Megkezdtük a dombépítést és támfalépítést. Ez megdrágítja a lerakó kezelését. A megfelelő technológia alkalmazásához 1 db újszerű állapotú forgó-kotró gépet vásároltunk.






II. Szakmai értékelés

Kertészet, parkfenntartás

Mivel a parkfenntartási munkákról minden évben részletes, munkafázisokra és havi ütemezésre lebontott költségvetési tervet nyújtunk be a mennyiségek pontos megjelölésével, ezért csak néhány, a feladat volumenét értékeltető mutatót szeretnék figyelmükbe ajánlani.
- nyírt füves terület 390000 m2
- utcai sorfák gondozása 1400 db
- közterületi lombos fa 3198 db
- elültetett virág 10-12.000 db
- külterületek gondozása 340.000 m2
- sövények nyírása 3.060 fm
- játszóterek gondozása 9 db
- parki sétányok karbantartása
- (permetezés, zúzalékolás) 14.000 m2
- Fő tér talajtakarók, örökzöldek gondozása ≈ 2000 db
- fakivágások, -ültetések (2010-ben a Gurisatti Kertészettől ajándékba kapott 90 db facsemetét ültettünk el.)
Létszám:
- 1 fő kertészmérnök csoportvezető (a köztisztasági feladatok irányítását és a közhasznú munkások foglalkoztatását is ellátja)
- 5 fő állandó fizikai dolgozó, és lehetőség szerint közcélú, közhasznú munkások, illetve közérdekű munkára ítéltek.
- Géppark: 1 db Multicar kistgk., 17 éves
1 db VW kistgk., 9 éves
1 db Pronár traktor adapterrel, 8 éves
1 db fűnyíró traktor (Kubota), 7 éves
1 db fűnyíró traktor (ETÉSIA), 1 éves
1 db önjáró szárzúzó, 11 éves
kézi kisgépek (sövényvágó, tuskómaró, láncfűrészek)

Mint a beszámoló általános részéből is kiderül, folyamatos gondot jelent az egyre inkább elöregedő eszközpark pótlása, frissítése. Mivel költségcsökkentés miatt a dolgozók létszámát
a minimálisan elegendőre csökkentettük, a működőképességet csak megfelelő színvonalú műszaki eszközök rendelkezésre állása mellett tudjuk fenntartani. Folyamatos gondot jelent a közterületek bontás utáni helyreállítása, illetve ennek hiánya.

Településtisztasági feladatok:

A munkát a közszolgáltatási szerződésnek megfelelően 4 fő állandó alkalmazottal és heti három alkalommal gépi sepréssel végezzük. A feladat magasabb színvonalú elvégzéséhez hozzájárul az önkormányzattal kialakult közhasznú foglalkoztatást elősegítő jó kapcsolat, melynek eredményeként a társaságnál változó létszámú közcélú munkást foglalkoztatunk.


A 4 órás közcélú foglalkoztatás senkinek nem jó.
A dolgozók az eligazítással, reggelivel, a munkahelyre való kimenetellel minimum 1 órát eltöltenek. Ezen felül biztosítani kellene számukra munkaidő végén karbantartási lehetőséget.
Szombat, vasárnap és ünnepnapokon 2 fő * 4 órás ügyeletet, takarítást tartunk. A városi rendezvények után a közszolgáltatási szerződésnek megfelelően térítésmentesen végezzük a takarítást és a szükség szerinti ügyeletet, illetve hulladékszállítást.


Problémát jelent az utcai hulladékgyűjtők állapota, melyeknek cseréjére már tettem javaslatot, melyet a Képviselő-testület el is fogadott, de költségvetési okok miatt nem valósult meg.
A víznyelőket tavasszal és ősszel tisztítjuk, a folyókákat folyamatosan takarítjuk. A szökőkutak karbantartását és takarítását szükség szerint folyamatosan végezzük.
A nyilvános WC-k takarítása szintén a Városüzemeltető feladata.
A Piac karbantartását és takarítását is a Városüzemeltető látja el. Mindezen feladatokat térítésmentesen, saját költségvetésünk terhére végezzük.





Ingatlankezelés

Lakások száma: 338 db
Nemlakás bérlemények: 45 db
Garázs+ terület: 62 db
Földterület (bérbe adva): 48 db

Bevételek: 2009. év 2010. év
Az ingatlankezelés árbevétele lakbérből: 51.817.396,- 49.825.766,-
Közüzemi díjakból: 22.411.152,- 23.320.784,-
Behajthatatlan követelés: - 1.096.807,- -161810,-
Összesen: 74.228.548,- 73.146.550,-
Nemlakáscélú bérlemények árbevétele: 41.220.909,- 34.168.910,-
Garázs + terület: 2.408.887,- 2.157.360,-
Haszonbérleti díj: 575.323,- 580.913,-
Összesen: 44.205.119,- 36.907.183,-
Mindösszesen: 118.433.667. 110.053.733,-




Kiadások 2009. évi Kiadások 2010. évi
Közüzemi díjak:
25.490.026,-
Közüzemi díjak:
23.465.668,-
Üzemelési ktg: (dugulás elhárítás, rágcsáló irtás stb.) 459.180,- Üzemelési ktg: (dugulás elhárítás, rágcsáló irtás stb.) 482.139,-
Iroda működési ktg.+ bér. + közterhek 6.728.831,- Iroda működési ktg.+ bér. + közterhek 7.132.561,-
Intézmény karbantartás ktg: 10.094.192,- Intézmény karbantartás ktg: 5.715.000,-
Ügyvédi ktg. Szakértői díjak, végrehajt. Ktg. 3.966.698,- Ügyvédi ktg. Szakértői díjak, végrehajt. Ktg. 3.418.720,-
Homlokzat felújítások, Gyöngyös u. 27., Árpád tér 25., Jurisics tér 14. Velemi u. 34. 7.973.159,- Homlokzat felújítás, Gyöngyös u. 27.,
Szellőző berendezés kiépítése Bezerédy u. 3. 2.596.000,-


5.106.250,-
Társasházi kiadások 6.625.950,- Társasházi kiadások 8.643.715,-
Közösségi ház kialakítása 10.021.584,- Lakás leadás: 240.000,-
Üres lakások helyreállítása (Űrhajósok .u.17. 2db, Kossuth u .3. 2 db, Gyöngyös u. 27. 5.621.163,- Üres lakások helyreállítása Árpád tér 13, Árpád tér 25., Rákóczi F. u. 78.,Sigray u.1 Űrhajósok u. 13.Liszt F. u. 26. 2db, Hunyadi u. 11. Temető u. 6. 2 db, Űrhajósok u. 19. 13.656.250,-
Karbantartás 31.342.692,- Karbantartás 29.869.412,-
Összesen: 108.323.475,- Összesen: 100.325.715,-



2010. évben a Városüzemeltető Nonprofit Kft. javaslatára lakbéremelés nem történt.

A hátralékok behajtása ügyében a vizsgált évben a következő intézkedések történtek:
A lakbér és közüzemi díj hátralék miatt 104 alkalommal küldtünk ki felszólított, 54 esetben – mivel a felszólítóra nem reagáltak – éltünk a bérleti szerződés felmondásával. Az adósságkezelő program segítségével 18 család hátraléka rendezésére 1.713.700,-Ft-ot utalt át a Hivatal. A letiltásokból 2.14.760,-Ft folyt be, ez 12 bérlő jövedelméből történt. Jelenleg bíróság előtt 7 bérlő ügye van. 2010. évben 4 bérlőt kilakoltattunk, jelenleg 14 bérlő kilakoltatása van folyamatban.
A Polgármesteri Hivatal Szociális Osztálya 19 lakást utalt ki, 7 lakáscsere történt és 4 bérlő adta le az önkormányzati lakást.
Sajnos sok bérlőnek nincs jövedelme, illetve rendszeres szociálissegélyt kap, így nem tudjuk a tartozást behajtani, ilyen esetben a szerződést felmondjuk.
Kintlévőségeink a lakbér és közüzemi díj területén a legmagasabbak annak ellenére, hogy az intézkedések száma éves szinten meghaladja a háromszázat.
2010. évben több esetben is előfordult, hogy a lakásokra kijelölt új l bérlők már az első hónaptól nem fizették a lakbért vagy befizettek egy hónapot és utána már nem fizettek.
A 13/2006. (IV.20.) önkormányzati rendelet 7.§.-a alapján lakbérkedvezmény adható a bérlőnek. 2010. évben 118 bérlő volt jogosult a kedvezményre. Lakásfenntartási támogatást 105 bérlő esetében utalt át a Polgármesteri Hivatal.
Az önkormányzati lakások privatizációjának következtében kialakult vegyes (magán ill. önk.) tulajdonú társasházakkal kapcsolatosan a feladatunk kettős.
Abban az esetben, amikor a közös képviselő látja el a társasház kezelői feladatait, a vele való kapcsolattartás, a közüzemi díjak ill az elvégzett karbantartás önkormányzati tulajdoni hányadára eső költség kifizetése, átutalása, közgyűléseken a tulajdonos önkormányzat képviselete a feladatunk.
A másik esetben a kezelői feladatkör továbbra is irodánkra hárul, ebben az esetben az adminisztrációs munka sokkal több, tekintettel arra, hogy minden tulajdonossal külön kell egyeztetni a szükséges javítási, karbantartási munkák felmerülése esetén.
A megüresedő lakások (kilakoltatás, elhalt bérlő) lakhatóvá tétele a lakások jelenlegi állapota miatt nagy terhet ró a bérbeadó Ingatlankezelőre, a lakások teljes felújítást igényelnek. 2010-ben 11 lakás felújítása történt, ebből az egyik lakás komfortfokozatát is növeltük.





A Kőszeg, Gyöngyös u. 27. szám alatti Társasházban a Kulturális Örökségvédelmi Hivatal által engedélyezett homlokzat és tetőfelújítást fejeztük be, melynek a 2010. évre jutó költsége 2.596.111,-Ft.
A Bezerédy u. 3. szám alatti 40 lakásos önkormányzati tulajdonú lakásoknál a szellőzés szerelés átalakítási munkáit a lakások penészesedésének megszüntetése érdekében 5.106.250,-Ft értékben elvégeztettük.
Az előző évekhez hasonlóan az intézményhálózat műszaki fenntartását az Ingatlankezelés saját kivitelezésben elvégezte.



Hulladékgyűjtés, -kezelés

Szolgáltatási területünk nem változott. Két település kivételével (Gyöngyösfalu, Lukácsháza) a teljes Kőszegi Kistérséget ellátjuk.
+ PARKOM Kft. szolgáltatási területéről is befogadjuk a települési hulladékot.

Ellátott lakosság szám kb.: 16000 fő

Kommunális csoport létszáma: 17 fő
1 fő csoportvezető
1 fő ügyfélszolgálati előadó
6 fő tehergépkocsi-vezető
6 fő rakodómunkás (hulladékgyűjtő gépkocsin, ill. hulladékudvarban)
2 fő portás hulladéklerakón
1 fő gépkezelő
(+ 1 fő autószerelő és gépszerelő a teljes Városüzemeltető Kft-re)


Pénzügyi adatok:
A hulladékgyűjtés, -kezelés 2010. évi árbevétele: 109.229.788,-
Ebből szelektív hull.gyűjtés: 2.891.274,-
A hulladékgyűjtés, -kezelés 2010. évi ktg + ráf.: 100.377.708,-




Az összegyűjtött és kezelt hulladék mennyisége 2010 évben:

A hulladéklerakóban lerakott hulladék mennyisége és fajtái:

EWC kódszám
Megnevezés
Mennyiség (t)

20 03 07
Lom hulladék
311,27

20 03 01
Egyéb települési hulladék, ideértve a kevert települési hulladékot is
6233,235

20 03 03
Úttisztításból származó hulladék
69,95

17 09 04
Kevert építkezési és bontási hulladékok
251,74

20 02 02
Talaj és kövek
2481,66


A hulladékudvarban 2010 évben begyűjtött, előkezelt és hulladékkezelőnek átadott nem veszélyes hulladékok:

EWC kódszám
Megnevezés
Mennyiség (t)

15 01 02
Műanyag csomagolási hulladékok
18,58

15 01 01
Papír és karton
61,06

15 01 07
Üveg
65,08

16 01 03
Termékként tovább nem használható gumiabroncsok
23,64

02 02 02
Hulladékká vált állati szövetek
1,48


Begyűjtött inert hulladékok, melyek feldolgozásra kerültek, és a Városüzemeltető Kft. saját célra hasznosította:

EWC kódszám
Megnevezés
Mennyiség (t)

17 01 01
Beton
1281,97

17 01 02
Téglák
613,46

17 01 03
Cserép és kerámiák
64,1

17 03 02
Bitumen keverékek
438,02

17 05 04
Föld és kövek
570,74

Beszállított és komposztált zöldhulladék mennyisége, mely a városi parkfenntartásban részben felhasználásra került.

EWC kódszám
Megnevezés
Mennyiség (t)

20 02 01
Biológiailag lebomló hulladékok
102,1



Begyűjtött veszélyes hulladékok:


EWC kódszám

Megnevezés

Mennyiség (kg)

20 01 33
Elemek és akkumulátorok
100 kg

20 01 27
Festékek, tinták, ragasztók
554 kg

20 01 19
Növényvédő szerek
58 kg

Rendszeres hatósági ellenőrzéseket végeztek:

- ÁNTSZ
- Nyugat-dunántúli Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelőség
- A szelektív hulladékgyűjtést koordináló ÖKO-PACK Nonprofit Kft.

Az ellenőrzések alkalmával jelentős hibát nem találtak a hatóságok 2010 évben.



Hatósági kötelezettségek:

A Környezetvédelmi Felügyelőség az általa kiadott 854-1/12/2009. számú egységes környezethasználati engedélyben előírta a hulladéklerakón gázkezelő rendszer kialakítását.
A határidő 2010. március 31. volt. Ez a határidő a Városüzemeltető kérelmére meghosszabbításra került. (Új időpont: 2011. május 31., amely időpontot ismét meg kell hosszabbítani pénzügyi fedezet hiányára hivatkozva.)
A gázkezelő rendszer kialakításának költsége megközelíti a 40 millió Ft-ot. Pályázati lehetőség erre nincs, csak akkor, ha a lerakón képződő gáz megújuló energiaként hasznosításra kerülne. Azonban 2009-ben készült egy vizsgálat, miszerint a termelődő gáz hasznosítása nem lenne gazdaságos, így csak a fáklyázással történő biztonságos ártalmatlanítás lehetséges a kiépítendő gázkezelő rendszerrel.










Fizető parkoló

A Kőszegi fizető parkoló Kőszeg Város Önkormányzata többször módosított és kiegészített, egységes szerkezetbe foglalt 5/2001. (IV. 1.) számú önkormányzati rendelete alapján működik.

A fizető parkolóhelyek száma: 395 db személygépkocsik részére, 6 db buszok részére, 13 db automata látta el a jegyek kiadást.
A parkoló helyek 4 zónára vannak felosztva ebből egy zóna csak speciális bérlettel, illetve behajtási engedéllyel vehető igénybe (Irottkő Hotel mögött- Tömbbelső).

Parkolójegyek árai az egyes zónákban:

I. zóna II. zóna III. zóna
1 órai várakozási díj (alapegység) 160 Ft 125 Ft 240 Ft
Napijegy 800 Ft 625 Ft 1200 Ft
Autóbuszok 1 órai várakozási díja 640 Ft 500 Ft ----
Pótdíjak 1600 Ft 1200 Ft 2400 Ft


Nagyobb változás, új parkoló helyek kialakítása – megszüntetése 2010. évben nem történt.
A parkolójegyek- bérletek áraiban sem történt változás a korábbi évhez hasonlóan.

A november 25-i képviselő- testületi ülés elé előterjesztettük többszöri lakossági kérésre a Gyöngyös,- Pék utcai parkolók visszahelyezését a fizető zónába a Zrínyi Miklós utcával kibővítve. Mindhárom utcában egységes zöld I.- es zónás parkoló kialakítását javasoltuk. Javaslatunk azonban a bizottság döntése alapján elutasításra került.

A fizető parkoló éves árbevétele: 13. 937. 756 Ft.
Ebből:
-parkolóbérlet eladásából származó bevétel: 3. 503. 229 Ft.


2010. es évi adatok: 2009. es évi adatok:

összes bérleteladás: 387 db. 324 db.
kedvezményes lakossági bérlet 107 db. 72 db.
kedvezményes éves bérlet 156 db. 120 db.
összevont bérletek 36 db. 42 db.
nem kedvezményes egyéb bérletek: 88 db. 90 db.

Sajnos ebben az évben is akadtak olyanok, akik a parkoló helyeket fizetés nélkül használták:
Befizetett pótdíjak összesen: 1. 591. 011 Ft.
Kihelyezett büntetések:

2010. es évi adatok 2009. es évi adatok:

890 db. magyar ebből behajtott 810 db. magyar: 1042 db. ebből behajtott 829 db.
472 db. külföldi ebből behajtott190 db. külföldi: 372 db. ebből behajtott 220 db.

Tapasztalataink szerint egyre többen vásárolják meg a parkolójegyeket és bérleteket. A legtöbb nem fizető ügyfél a más városokból, falvakból idelátogató turisták, és a külföldi állampolgárok közül kerül ki. A 2009- es évhez hasonlóan még mindig fenn álló problémát jelent az Ausztriából érkező autósok díj nem fizetése, mivel az Osztrák állam nem ad felénk semmilyen információt az autó tulajdonosáról, így a behajtások 60 %-a sikertelen.

Mindezek mellett a fizető parkolási rendszer gazdaságosságát nagymértékben rontja a 2010. év legnagyobb problémája, a parkoló automaták állapota.
Javításuknak költsége megközelítette a 3. 870. 000 Ft-ot. Napi szintű karbantartásra szorulnak.
Az üzemen kívüli automaták jelentős bevétel kiesést okoznak.

Az automaták cseréje meghaladja a Városüzemeltető Kft. pénzügyi lehetőségeit. Megoldásként szóba jöhet máshol leszerelt azonos típusú automaták alkatrész céljára történő megvásárlása.





Kiadások:
-munkabér és járulékai, igénybevett szolgáltatások, javítások- karbantartás, program felügyelet, egyéb költségek: 10. 306. 991 ft.

Mindezek a problémák mellett a fizető parkolási rendszer pozitív eredménnyel üzemel.
Eredmény: 3. 630. 765 ft.

Összességében a felmerülő problémák ellenére a fizető parkolási rendszer további üzemeltetését javaslom, hiszen a rendszer célja nem csak nyereség termelése, hanem egyfajta közlekedési rend, kultúra kialakítása is, melyet a kőszegi polgárok a nyújtott kedvezményekkel elfogadtak.



Munkaügy


2010. évi bér és létszám adatok

Béradatok /ezer Ft/

2010. év
Összes járandóság 116.483,-
Ebből : közcélú+támop 20.514,-
Saját dolgozó 95.969,-
Összes járandóságból:
Alapbér 84.178,-
Túlóra pótlék /uttiszt, hóeltak./ 704,-
Készenlét /hóügyelet/ 1.548,-
Jutalék /piac, fizető parkoló/ 567,-
Kiegészítő fizetés/fiz.ünnep, szabadság/ 13.057,-
Jutalom 2.955,-
Betegszabadság 1.114,-
Megbízási díj 2.387,-
Tiszteletdíj 1.080,-
Étkezési hozzájárulás 6.031,-


2010. évi Tb. járulék összesen: 27.291.000,-Ft volt.





Létszám alakulása 2010. évben:

Költséghely Kinevezett dolgozó
Központi irányítás+Házkezelés 5 fő /ebből 1 fő takarító/ + 1 fő Gyes
Parkoló 3 fő + 1 fő Gyed
Műszaki csoport 13 fő
Szemétszállítás 17 fő
Kertészet 7 fő
Uttisztítás 4 fő
Piac 1 fő
Összesen: 50 fő + 1 fő Gyes + l fő Gyes


2010. évben összesen 52 fő közcélú munkást alkalmaztunk rövidebb-hosszabb ideig.
Ezek közül a műszaki csoportnál elsősorban szakembereket /festő, kőműves/, szeméttelepen szemét válogatásra segédmunkásokat, kertészet- úttisztítóknál szintén segédmunkásokat alkalmaztunk.
Ezen kívül Munkaügyi Központ által közvetített 2 főt 6-6 hónapi időtartamra foglalkoztattunk. /TÁMOP /
Egy főt a műszaki csoportnál bádogos-tetőfedő szakembert, szemétszállításnál pedig egy fő nehézgépkezelőt.




III. Pénzügyi értékelés-elemzés

Az egyszerűsített éves beszámoló és a független könyvvizsgálói jelentés teljes és részletes beszámolót ad a társaság gazdasági helyzetével kapcsolatban. Mindkét dokumentumot teljes terjedelmében mellékelem a beszámolóhoz.





Tisztelt Képviselő-testület!
A Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. 2010 évi munkájának értékelését röviden az alábbiak szerint foglalom össze.
A társaság az Önkormányzattal kötött Közszolgáltatási Szerződés keretében rábízott feladatokat teljesítette.
Biztosította az önkormányzati intézményhálózat és a város technikai működésének feltételeit. Megőrizte a társaság működőképességét, növelte eszközértékét.
További munkánkhoz kérjük támogatásukat, és kérjük a beszámolót elfogadni szíveskedjenek.

A beszámolót megtárgyalta a városfejlesztési és a pénzügyi bizottság, mindkét bizottság elfogadásra ajánlotta a képviselő-testületnek.

Kőszeg, 2011. május 20.

Tisztelettel:
Kovács István s. k.
igazgató







HATÁROZATI JAVASLAT:


Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kőszegi Városüzemeltető Nonprofit Kft. 2010 évi munkájáról szóló beszámolót elfogadja.




(A teljes anyagot lsd. a letölthető formátumban.)