2016. Április 28., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - Az önkormányzat 2015. évi költségvetéséről szóló 3/2015. (II. 13.) önkormányzati rendelet módosítása.
2. - A 2015. évi költségvetés teljesítéséről szóló önkormányzati rendelet (zárszámadás) megalkotása.
3. - Az önkormányzati adóhatóság anyagi érdekeltségi rendszeréről szóló új önkormányzati rendelet megalkotása.
4. - A lakbértámogatásról szóló 34/2005. (X. 1.) önkormányzati rendelet hatályon kívül helyezése.
5. - Beszámoló az Írottkő Natúrparkért Egyesület és Tourinform 2015. évi tevékenységéről, az egyesület 2016. évi munkaterve.
6. - Beszámoló a Kőszegi Sporthorgász Egyesület 2015. évi tevékenységéről.
7. - Beszámoló a 2015-ben végzett gyermekvédelmi munkáról.
8. - A Területfejlesztési Operatív Program pályázatairól döntés.
9. - A Kőszegi Városüzemeltető Kft. támogatása hulladékgyűjtő gép vásárlásához.
10. - A 2015. évi ellenőrzési terv végrehajtásáról szóló jelentés.
11. - A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal létrehozásáról szóló megállapodás módosítása.
12. - A Kőszegi Futball Club kérelmére tulajdonosi hozzájárulás megadása.
13. - A Kőszegfalvi SE kérelmére tulajdonosi hozzájárulás megadása.
14. - A 0203/4 és 0199/4 hrsz-ú ingatlanok belterületbe vonása, szolgalmi jog bejegyzés kezdeményezése valamint a 0199/5 hrsz-ú út ingyenes önkormányzati tulajdonba kérése.
15. - Önkormányzat tulajdonú ingatlanok rekreációs célra történő kijelölése.
16. - A Jurisics Ipari Park területének rendezése.
17. - A Kőszegi Városüzemeltető Kft. Felügyelő Bizottságának megválasztása.
18.a - Vagyonügy: A Velemi u. 17/A. III/13. önkormányzati lakás értékesítése.
19. - Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
20. - Egy mappában a 2016. április 28-i képviselő-testületi ülés anyagai.
2. napirendi pont:
A 2015. évi költségvetés teljesítéséről szóló önkormányzati rendelet (zárszámadás) megalkotása.

BESZÁMOLÓ
Kőszeg Város Önkormányzata 2015. évi gazdálkodásának teljesítéséről



Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 3/2015. (II. 13.) számú önkormányzati rendeletében fogadta el az önkormányzat 2015. évi költségvetését. A hiány mértékét 250 411 E Ft-ban határozta meg, amelyre a pénzmaradvány nyújtott fedezetet. A maradvány főként a 2014. év végén kapott rendkívüli támogatásból (80 000 E Ft), valamint a pályázatokra folyósított támogatá-sok 2014-ben fel nem használt részéből származott.
A költségvetésben 77 170 E Ft kiegészítő támogatás került tervezésre. A támogatási döntés alapján az önkormányzat 60 000 E Ft kiegészítő támogatásban részesült.

A működés területén a feladatellátást az önkormányzaton kívül egy gazdasági szervezettel rendelkező intézmény (Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal), valamint három gazdasági szervezettel nem rendelkező intézmény (Chernel Kálmán Városi Könyvtár, Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház, Kőszegi Városi Múzeum) biztosította.
Az alapfokú nevelési, oktatási, valamint az egészségügyi és szociális intézmények fenntartását a Kőszeg Város és Térsége Társulása látja el.

A bevételek önkormányzati szinten 102,92%-ban teljesültek. A 100 % feletti teljesítés az év végén megkapott államháztartáson belüli megelőlegezések miatt adódik, hiszen ehhez előirányzatot nem kellett tervezni. Az intézményi működési bevételek nagy része az alaptevékenységhez, illetve az azzal összefüggő szolgáltatásokhoz kapcsolódnak.
Az önkormányzat bevételeinek jelentős része származik a közhatalmi bevételekből (helyi adó és adójellegű bevételek), teljesítésük 2015-ben 450 642 E Ft. Az adóbevételek között legnagyobb volumenű az iparűzési adó, amely az előző évhez képest magasabb szinten teljesült (2014-ben 265 096 E Ft, 297 049 E Ft). Ez a bevételi többlet nyújtott fedezetet a vagyonhasznosítás kieső bevételének kompenzálására, illetve az év elején tervezett és a ténylegesen megkapott kiegészítő támogatás közötti különbség rendezésére.
A bevételen belül ingatlanértékesítésből 26 544 E Ft, egyéb tárgyi eszközök értékesítéséből 32 E Ft bevétel folyt be 2015-ben.
A fejlesztési célú támogatások, és átvett pénz-eszközök közül Európai Uniós forrásból a Jurisics vár turisztikai megújításához 70 194 E Ft, az egészségház építéséhez és eszközbeszerzéshez 39 591 E Ft támogatást vettünk át, mindkét projekt lezárult a 2015. év folyamán.
A felhalmozási célú támogatások között jelentős összegű még a Központi Óvoda felújítására átvett 30 000 E Ft, a kivitelezés áthúzódik 2016. évre.
A Nepomuki Szt. János kápolna felújítása 2014. évben történt meg, de az önkormányzat 2015-ben kapta meg a támogatás egy részét 2 545 E Ft-ot.

Pályázati források bevonásával így lehetővé vált jelentős műemléki épületek és területek megújítása, illetve az egészségügyi alapellátás és szakellátás új épületbe költöztetése.

Az önkormányzat működési célú átvett pénz-eszközeinek, és támogatásértékű bevételeinek teljesülése szintén kedvezően alakult. Az intéz-mények a pályázati lehetőségek maximális ki-használására törekedtek. A Chernel K. Városi Könyvtár 787 E Ft, a Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház 37 994 E Ft, a Kőszegi Városi Múzeum pedig 2 386E Ft pályázati és egyéb támogatásban részesült, amelyek a várszínházi és a városi rendezvények, kiállítások, intézményi programok színvonalas megvalósítását szolgálták, valamint tartalmazzák közfoglalkoztatásra kapott támogatások összegeit is.

A Foglalkoztatási paktum pályázathoz 4 691 E Ft, az ÁROP szervezetfejlesztési pályázathoz 9 113 E Ft, az ÁROP II. Esélyteremtési akció-program a Kőszegi Járásban pályázathoz 13 951 E Ft, az ostromnapok megszervezéséhez 1 000 E Ft, az ERASMUS+ pályázathoz pedig 9787 E Ft támogatásban részesült az önkormányzat.

Önkormányzati szinten a kiadások teljesítése 93,81%-os.
Működési kiadásaink legnagyobb részét az önkormányzat és a társulás által fenntartott intézményeink működtetésére fordítottuk. A működési kiadások közül jelentős összegű tétel a köznevelési intézmények működtetésére utalt 113 976 E Ft.
2015. évben a Városüzemeltető Kft. a folyó-számla hitelének visszafizetésére, illetve a Bezerédy u. lakások munkálataira összesen 31 338 E Ft összegű támogatásban részesült. A civil szervezetek támogatása (beleértve a polgármesteri keretből nyújtott támogatásokat is), valamint a turisztikai feladatok támogatása összesen 30 771 E Ft kiadást jelentett az önkormányzatnak.
A 2015. évben megvalósított felújítások, beruházások, és támogatás értékű kiadások, pénzeszköz átadások közül a legjelentősebbek:
A Jurisics-vár turisztikai hasznosításához 52 091 E Ft kiadást teljesítettünk, az új egészségház építésére, valamint a hozzá kapcsolódó eszközbeszerzésre pedig 58 066 E Ft-ot fordítottunk. Az Írottkő u. parkolók kialakításának költsége 2015-ben 11 798 E Ft volt. A Liszt F. u. 30 sz. alatti épület bontása 5 025 E Ft kiadást jelentett. A KRAFT programhoz kapcsolódóan 3 456 E Ft összegű eszközbeszerzés volt. Vízkár-elhárítási terv elkészítése 4 089 E Ft felhalmozási kiadást jelentett az önkormányzat részére. Az intézmé-nyek költségvetésében a működésükhöz szükséges, illetve pályázati forrásból megvalósított kisértékű tárgyi eszköz beszerzések szerepelnek.
A felújítások között a legjelentősebb tétel a KRAFT projekt megvalósítása volt, ehhez kap-csolódóan 126 978 E Ft kiadás teljesült, ennek fedezete a 2014. évről áthúzódó pályázati pénzösszeg maradványából, illetve a rendkívüli támogatásból erre a célra kapott 25 000 E Ft-ból rendelkezésre állt.
A vizi-közmű hálózaton végzett felújítási munkák 14 793 E Ft összegben teljesültek. Megvalósult a Jurisich Miklós Gimnázium kollégiumi fürdőszobáinak felújítása 3 920 E Ft-ból, illetve a Balog iskola lábazatának szigetelése 906 E Ft-ból. 2014. évről áthúzódó kifizetés volt a Bezerédy u. lakások tűzesete miatti tetőfelújítás 9 768 E Ft összegben.

A hulladékgazdálkodási önkormányzati társulás részére 1 160 E Ft működési, és 5 802 E Ft beruházási célú támogatást adtunk át. Ezen felül a társulásban fenntartott intézmények felhalmozási kiadásainak fedezetére 7 532 E Ft kiadást teljesített az önkormányzat.
Az önkormányzat a KSE részre a nézőtér felújításához 1 000 E Ft összeggel járult hozzá.


Értékpapír- és hitelműveletek alakulása:

A tartós részesedések állománya (121 225 E Ft) az év folyamán nem változott, hitel felvételére nem került sor. A kötvénykibocsátásból és a hitelfelvételből származó kötelezettségek állománya a 2014. február 28-i adósságkonszolidáció követ-keztében 0 E Ft-ra csökkent, azaz jelenleg ilyen kötelezettsége az önkormányzatnak nincsen.


A vagyon alakulása:

A mérleg főösszege, ezzel összességében az önkormányzat vagyona 7 828 917 E Ft-ról 7 639 507 Ft-ra csökkent (ez 189 410 E Ft-os csökkenést jelent).
A nemzeti vagyonba tartozó befektetett eszközöknél 56 104 E Ft csökkenés következett be, ugyan a jelentős összegű befejezetlen beruházások aktiválása megtörtént 2015. évben, azonban ez eddig is a vagyon részét képezte, a csökkenés az elszámolt értékcsökkenés miatt következett be.
A befektetett pénzügyi eszközök értéke állománya nem változott (121 225 E Ft).
A pénzeszközök állománya 94 109 E Ft-tal csökkent. A 2014. év végi pénzeszköz több pályázat és rendkívüli támogatás maradványát is tartalmazta, ezek felhasználásra 2015. év folyamán megtörtént. A 2015. év végi záró pénzkészlet pályázathoz kapcsolódó maradványként egyedül a Központi Óvodára megkapott 30 000 E Ft-ot tartalmazza.
A követelések állománya jelentősen csökkent (38 732 E Ft), ennek oka egyrészt a bérlakás értékesítésekhez, illetve a lakástámogatásokhoz kapcsolódó követelések csökkenése.
A követelés jellegű sajátos elszámolások között az adott előlegek is szerepelnek, legjelentősebb összegű része az IGEN pályázat támogatási előlege volt 24 687 E Ft-os összeggel, mely 2015. év folyamán rendezésre került.
Az egyéb sajátos eszközoldali elszámolások összege 29 079 E Ft-tal csökkent.

A kötelezettségek állománya 57 749 E Ft-tal csökkent. A költségvetési évet követően esedékes kötelezettségek állománya a 2015. év végén fennálló, de 2016-re áthúzódó számlákból adódik.
A kapott előlegek között a helyi adó és egyéb sajátos bevételek túlfizetésével kapcsolatos kötelezettségek 19 315 E Ft-tal, az ÁROP II. pályázathoz kapcsolódó előleg 5 499 E Ft-tal szerepel.
A passzív időbeli elhatárolások összege 25 995 E Ft az év végén, ez a 2015. december havi bérek elhatárolását tartalmazza.
Fentiekből adódóan a mérleg szerinti eredmény önkormányzati szinten – 130 920 E Ft, így a saját tőke állománya összességében ugyanennyivel emelkedett.

Maradvány változása, alakulása:

Önkormányzati szinten a tárgyévi képződött maradvány 195 902 E Ft, a maradvány tartalmazza a Központ óvoda felújítására megkapott 30 000 E Ft-ot, illetve az államháztartáson belüli megelőlegezés összegét is (29 478 E Ft). A maradvány intézményenkénti alakulását a 6. melléklet, a maradványt terhelő kötelezettségeket és a felhasználást a 7. melléklet részletezi.

A Chernel Kálmán Városi Könyvtár 2015.évi maradványa 1 308 E Ft. Ez a megtakarítás szoros gazdálkodás mellett elsősorban a bérmaradványból keletkezett, mivel több munkavállaló is huzamosabb idejű táppénzen volt. A maradványt az intézmény könyvbeszerzésre, épület karbantartására, illetve fénymásoló beszerzésre fordítaná.
A Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház 2015. évi maradványa 219 E Ft. A kisösszegű megtakarítás abból adódik, hogy a 2015. év végén fennálló szállító tartozásokat nem tudta az intézmény teljesíteni anyagi források hiánya miatt, így ezek a 2016. évi költségvetésbe beépítésre kerültek. Ezáltal maradt az intézménynek 219 E Ft maradványa, melyet a kiállítóterekben kiégett izzók cseréjé szeretnének fordítani.
A Kőszegi Városi Múzeum 2015. évi képződött maradványa 8 228 E Ft E Ft, amely abból adódott, hogy 2 álláshely szinte egész évben betöltetlen volt, illetve év végén átutalásra került a járásszékhelyi múzeumok szakmai támogatására elnyert 1 000 E Ft is, mely felhasználása teljes egészében áthúzódik a következő évre. Ezen felül még egy áthúzódó szerződés szerepel az intézmény kötelezettségei között 1 524 E Ft összegben. Az intézmény a szabad maradványt a Kubinyik Ágoston programra, a épületek karbantartására, illetve elszívó berendezésre, kiállítás megrendezésére fordítaná.
A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal képződött maradványa 14 025 E Ft, amely főként a két betöltetlen álláshely, több kolléga huzamosabb idejű táppénze, illetve a hivatalban jelentkező fluktuáció miatt keletkezett. A maradványt 49 E Ft összegű kötelezettség terheli, a szabad maradvány a finanszírozó önkormányzatok között felosztásra kerül. A Kőszeget illető 13 178 E Ft-ból felhasználásra kerülne 4 700 E Ft a hivatal épületének (volt okmányiroda) karbantartására, illetve berendezési eszközökre, valamint az ingatlan vagyonkataszteri rendszer karbantartására. Az ezen felüli rész (8 478 E Ft) visszavonásra kerülne, mely az önkormányzat tartalékát növelné.
Az önkormányzat keletkezett maradványa 172 123 E Ft volt. A 2016. évi költségvetésbe a maradvány egy jelentős része már beépült (163 814 E Ft) működési és fejlesztési feladatokra. A kötelezettségvállalással terhelt maradvány összege 69 482 E Ft, amelyből 64 959 E Ft-ot már tartalmaz a 2016. évi költségvetés. Ezen felül az önkormányzatot 4 523 E Ft kötelezettség terheli, ezek fennálló szállítói tartozásokból és az állami támogatások év végi elszámolásából adódnak. A szabad pénzmaradványból 98 855 E Ft a 2016. évi kiadások fedezeteként beépítésre került a költségvetésbe. A kötelezettséggel nem terhelt többi maradvány 3 786 E Ft összegben az általános tartalékot növelné.

Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet a rendelettervezet megtárgyalására, és elfogadására.

Az előterjesztést a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság, a Városfejlesztési, Idegenforgalmi, Környezetvédelmi és Vagyonügyi Bizottság, valamint a Kulturális, Oktatási, Szociális, Egészségügyi és Sport Bizottság megtárgyalta, és mindhárom bizottság a rendelet tervezetet a képviselő-testületnek elfogadásra ajánlotta.




Kőszeg, 2016. április 21.

Huber László s.k. polgármester







Előzetes hatásvizsgálat

a 2015. évi költségvetés teljesítéséről szóló Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete
../2016.(IV. 29.) önkormányzati rendeletéhez


A jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 17.§ (1) bekezdése alapján az előzetes hatásvizsgálattal a jogszabály előkészítője felméri a jogszabály változás előzetes következményeit.
A törvény 17. § (2) bekezdése alapján az előzetes hatásvizsgálat keretében az alábbi tényezők vizsgálata szükséges:

Társadalmi-gazdasági hatása:
A jelen költségvetési rendelet-tervezet összeállításakor értékelésre kerültek mindazon feladatok, amelyek az önkormányzat 2015. évi költségvetésének végrehajtását befolyásolták, teljesítését megalapozták.
A zárszámadási adatok alapján megállapítható, hogy a 2015. évi költségvetésben kitűzött célok, feladatok teljesültek. Az önkormányzat 2015. évben is hitel felvétele nélkül gazdálkodhatott.

Környezeti, egészségi körülmények:
A rendeletben foglaltak végrehajtásának közvetlen egészségügyi, környezetre gyakorolt hatásai nincsenek, a jogszabályok által az önkormányzatok kötelezettségeként meghatározott ágazati feladatokat nem veszélyeztette.

Adminisztratív terheket befolyásoló hatása:
A zárszámadási rendelet-tervezet annak mellékletei és szöveges indoklása átfogóan határozták meg a 2015. évi feladatellátásokat, a feladatellátások során felmerülő adminisztratív terheket. Az adminisztráció erősítése abból a szempontból is indokolt, hogy a közpénzek felhasználása még fokozottabban átláthatóbb legyen, illetve, hogy a törvényességi előírásoknak eleget tegyen az önkormányzat.

Egyéb hatása: Nincs.

A jogszabály megalkotásának szükségessége, a jogalkotás elmaradásának várható következményei: Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 91. § (1) bekezdése értelmében a helyi önkormányzat költségvetésének végrehajtására vonatkozó zárszámadási rendelet tervezetét a jegyző készíti elő és a polgármester terjeszti a képviselő-testület elé úgy, hogy az a képviselő-testület elé terjesztését követő harminc napon belül, de legkésőbb a költségvetési évet követő ötödik hónap utolsó napjáig hatályba lépjen. A rendelet megalkotásának elmaradása a Kormányhivatal törvényességi intézkedését vonja maga után.

A rendelet alkalmazásához szükséges feltételek:
A rendelet-tervezet összeállításának tárgyi, személyi, szervezeti feltételei a Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatalánál rendelkezésre álltak.

Kőszeg, 2016. április 14.



Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete
../2016.(IV. 29.) önkormányzati rendelete a 2015. évi költségvetés teljesítéséről


Kőszeg Város Önkormányzatának képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében eljárva, az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) és f) pontjaiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:


1. A 2015. ÉVI KÖLTSÉGVETÉS BEVÉTELEINEK TELJESÍTÉSE
1. §

Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete a 2015. évi költségvetési bevételeit az alábbiak szerint határozza meg:
Eredeti előirányzat 1 642 246 E Ft
Módosított előirányzat 1 827 997 E Ft
Teljesítés 1 861 337 E Ft


2. A 2015. ÉVI FINANSZÍROZÁSI BEVÉTELEK TELJESÍTÉSE
2. §

Finanszírozás bevételei

Eredeti előirányzat 250 411 E Ft
Módosított előirányzat 320 487 E Ft
Teljesítés 349 965 E Ft



A bevételek jogcímenkénti részletezését az 1. melléklet, intézményenkénti és kiemelt előirányzatonkénti részletezését a 2. melléklet, a fejlesztési bevételek feladatonkénti részletezését a 4. melléklet tartalmazza.


3. A 2015. ÉVI KÖLTSÉGVETÉS KIADÁSAINAK TELJESÍTÉSE
3. §

Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testülete a 2015. évi költségvetési kiadásait az alábbiak szerint határozza meg:
Eredeti előirányzat 1 892 657 E Ft
Módosított előirányzat 2 123 345 E Ft
Teljesítés 1 990 261 E Ft



4. A 2015. ÉVI FINANSZÍROZÁSI KIADÁSOK TELJESÍTÉSE
4. §

Eredeti előirányzat 0 E Ft
Módosított előirányzat 25 139 E Ft
Teljesítés 25 139 E Ft


A kiadások intézményenkénti és kiemelt előirányzatonkénti részletezését a 3. melléklet, a fejlesztési kiadások feladatonkénti részletezését az 5. melléklet tartalmazza.


5. A 2015. ÉVI KÖLTSÉGVETÉS BEVÉTELEINEK ÉS KIADÁSAINAK TELJESÍTÉSE
5. §

A képviselő-testület a 2015. évi bevételi és kiadási előirányzatok teljesítését a következők szerint hagyja jóvá:
Működési célú bevételek:
 működési célú önkormányzati támogatások 913 001 E Ft
 működési célú támogatások áht-n belül 106 550 E Ft
 működési célú saját bevételek 172 480 E Ft
 közhatalmi bevételek 450 642 E Ft
 működési célú átvett pénzeszköz 22 529 E Ft
Működési bevételek összesen: 1 665 202 E Ft

Felhalmozási célú bevételek:
 felhalmozási és tőkejellegű bevételek 26 576 E Ft
 felhalmozási célú önkormányzati támogatások 33 850 E Ft
 felhalmozási célú támogatások áht-n belül 112 330 E Ft
 felhalmozási célú egyéb átvett pénzeszközök 150 E Ft
 felhalmozási kölcsön visszatérülés 23 229 E Ft

Felhalmozási bevételek összesen: 196 135 E Ft

Költségvetési bevételek összesen: 1 861 337 E Ft
Működési célú kiadások:
 a személyi jellegű kiadások 287 568 E Ft
 a munkaadókat terhelő járulékok 81 963 E Ft
 a dologi jellegű kiadások 599 610 E Ft
 műk c. egyéb tám áht-n belülre, kívülre,
elvonások, befizetések 662 555 E Ft
 ellátottak pénzbeli juttatásai 28 703 E Ft
 fejlesztési célú áfabefizetés és kamat 0 E Ft
Működési kiadások összesen: 1 660 399 E Ft
Felhalmozási célú kiadások:
 beruházások 153 418 E Ft
 felújítások 161 010 E Ft
 felhalmozási c tám áht-n belülre, kívülre 14 434 E Ft
 kölcsönnyújtás, értékpapír vásárlás 1 000 E Ft
 áfabefizetés, kamatfizetés 0 E Ft
Felhalmozási kiadások összesen: 329 862 E Ft
Költségvetési kiadások összesen: 1 990 261 E Ft

A 8. melléklet az önkormányzat vagyonmérlegét, a 9. melléklet az európai uniós támogatással megvalósuló projektek bevételeit és kiadásait tartalmazza.



6. A 2015. ÉVI MARADVÁNY MEGÁLLAPÍTÁSA
6. §

(1) A képviselő-testület a 2015. évben képződött maradványt költségvetési szervenként a következők szerint hagyja jóvá:

Chernel K. Városi Könyvtár 1 308 E Ft
Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház 219 E Ft
Kőszegi Városi Múzeum 8 227 E Ft
Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal 14 025 E Ft
Kőszeg Város Önkormányzata 172 123 E Ft
2015. évi maradvány összesen: 195 902 E Ft


A pénzmaradvány elszámolását, levezetését és felhasználását a 6. és a 7. mellékletek tartalmazzák.

(2) A képviselő-testület az intézmények 2015. évi maradványa tekintetében a következőket rendeli el:
A Chernel Kálmán Városi Könyvtár képződött 1 308 E Ft maradványából 1 308 E Ft, felhasználását a 7. melléklet szerint engedélyezi.
A Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház képződött 219 E Ft, felhasználását a 7. melléklet szerint engedélyezi.
A Kőszegi Városi Múzeum képződött 8 227 E Ft maradványából 2 524 E Ft felhasználását a fennálló kötelezettségekre, a fennmaradó 5 703 E Ft felhasználását a 7. melléklet szerint engedélyezi.
A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal képződött 14 025 E Ft pénzmaradványából 49 E Ft felhasználását a fennálló kötelezettségekre engedélyezi, a fennmaradó 13 976 E Ft szabad maradvány felosztását a finanszírozó önkormányzatok között elrendeli. A szabad maradványból Velem községi Önkormányzatot 455 E Ft, Bozsok községi Önkormányzatot 343 E Ft illeti meg az eredeti finanszírozási arányban felosztva, amelynek visszautalását elrendeli. A Kőszeg Város Önkormányzatát megillető 13 178 E Ft-ból 8 478 E Ft visszavonásra kerül, további 4700 E Ft felhasználását a 7. melléklet szerint engedélyezi
Az önkormányzat 172 123 E Ft maradványából 163 814 E Ft az önkormányzat 2016. évi költségvetéséről szóló 2/2016. (II.12.) számú rendeletében szerepel, a rendelet szerinti működési és fejlesztési célokra. A fennmaradó 8 309 E Ft felhasználását a fennálló kötelezettségekre, illetve feladatokra a 7. melléklet szerint engedélyezi.
(3) Az önkormányzatnak a tulajdonában álló gazdálkodó szervezetek működéséből származó kötelezettsége nincsen.

7. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

7. §

Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.


Kőszeg, 2016. április 28.






Huber László s. k. Dr. Zalán Gábor s. k.
polgármester jegyző


(A mellékleteket és az információs táblákat lsd. a letölthető formátumban.)