Önkormányzati belépés | |
|
Képviselő-testületi ülések
2024. November 28., Csütörtök, 09:00
2019. November 28., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
1.a napirendi pont:
A 2019. évi költségvetésről szóló 2/2018. (II. 15.) önkormányzati rendelet módosítása.
Tisztelt Képviselő-testület!
A költségvetési rendelet módosítására az 1. információs táblában kimutatott javaslatok alapján került sor az alábbiak szerint:
Indokolás
Módosító tételek:
I. Központi előirányzatok változásai:
A központi előirányzatok változásai az önkormányzat bevételi és kiadási főösszegét 51 256 626 Ft-tal növelik, ebből a működési célú támogatások 51 256 626 Ft-tal növekedtek.
A működési célú központi bevételek közül a legjelentősebb a bérpolitikai intézkedések támogatása, a bérkompenzáció biztosításához 2019.évre 634 230 Ft, a szociális ágazati pótlék biztosításához 6 040 892 Ft, kulturális pótlék biztosításához 1 889 188 Ft összegű támogatásban részesült az önkormányzat.
A működési célú központi bevételek közül a legjelentősebb a Minimálbér és garantált bérminimum miatti támogatás 33 756 000 Ft.
A központi előirányzatok változásának jogcímek szerinti összegeit a 2. melléklet tartalmazza.
II. Intézményi előirányzatok változása:
A Chernel Kálmán Városi Könyvtár kiadási és bevételi előirányzatai a bérkompenzáció és a kulturális pótlék támogatása miatt 640 893 Ft-tal növekedtek.
A Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház kiadási és bevételi előirányzatai a bérkompenzáció, a kulturális pótlék támogatása és TOP támogatások miatt 17 753 819 Ft-tal növekedtek.
A Kőszegi Városi Múzeum kiadási és bevételi előirányzatai a bérkompenzáció, a kulturális pótlék és a TOP támogatások miatt 8 234 067 Ft-tal növekedtek.
A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatalnál szintén a bérkompenzáció miatt emelkedett 48 921 Ft-tal.
A választások lebonyolítására 4 556 617 Ft-ot kapott a Hivatal. Összességében a hivatal előirányzatai 4 605 538 Ft-tal növekedtek.
A Kőszegi Szociális Gondozási Központ költségvetése a bérkompenzáció és a szociális ágazati pótlék átvezetés miatt 5 619 557 Ft-tal emelkedett.
A Központi Óvoda és Bölcsőde költségvetése a bérkompenzáció, a bölcsődei pótlék átvezetése miatt 60 973 Ft-tal emelkedett.
Az Újvárosi Óvoda és tagintézményeinek költségvetése a bérkompenzáció és közfoglalkoztatás támogatásának átvezetése miatt 760 065 Ft-tal emelkedett.
III. Kőszeg Város Önkormányzata előirányzat változásai az alábbiak:
A központi támogatások változásának nagy része, 7 678 550 Ft az önkormányzat által fenntartott intézményeknél került felhasználásra.
Projekt támogatások miatt (TOP Csapakékvíz KRAFT forrása 26 597 285 Ft, TOP Déli Városrész KRAFT forrása 135 842 481 Ft, Kőszeg városkörnyéki közösségi közlekedés fejlesztésére 340 550 000 Ft) a támogatás értékű bevételek emelkedtek.
Az önkormányzat előirányzat változásai az előző módosításokat figyelembe véve 539 828 031 Ft-tal növelik a bevételi és a kiadási főösszeget.
Összességében az előirányzat változások (I-III. pontok) irányító szervi támogatások nettósítása után 569 824 393 Ft-tal növelik a bevételek és a kiadások összegét, a költségvetési hiány 1 335 573 307 Ft – amelynek fedezete a maradványból biztosított.
Fenti módosító tételek értelmében az önkormányzat költségvetésének fő számai ( Ft-ban):
3 152 984 303 Ft költségvetési bevétel
4 488 557 610 Ft költségvetési kiadás
1 335 573 307 Ft hiány
29 943 218 Ft finanszírozási kiadás
1 310 516 525 Ft belső finanszírozási
bevétel
55 000 000 Ft külső finanszírozási
bevétel
A 3. melléklet a fenti módosításokat intézményenkénti bontásban, kiemelt előirányzatonkénti részletezettséggel tartalmazza.
A 4. melléklet Kőszeg Város Önkormányzata fejlesztési bevételeinek, az 5. melléklet fejlesztési kiadásainak előirányzatait mutatja be.
A rendelet módosítását a pénzügyi bizottság megtárgyalta és a képviselő-testületnek elfogadásra ajánlotta.
Kőszeg, 2019. november 22
A polgármester nevében:
Cserkutiné Stipsics Edina s.k.
pénzügyi és gazdálkodás osztályvezető
Előzetes hatásvizsgálat
Kőszeg Város Önkormányzat Képviselő-testületének a 2019. évi költségvetésről szóló 2/2019. (II.15.) önkormányzati rendelet módosításáról szóló …./2019.(XI. ) önkormányzati rendelethez.
A jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 17.§-a szerint a jogszabályok előkészítése során előzetes hatásvizsgálat elvégzésével kell felmérni a tervezett jogszabály valamennyi jelentősnek ítélt hatását, a szabályozás várható következményeit. Az előzetes hatásvizsgálat megállapításai a rendelettervezet esetében az alábbiak:
1. Társadalmi hatások
A költségvetési rendelet alapján végrehajtott gazdálkodás az állampolgárok számára nyomon követhető, átfogó képet ad az önkormányzat pénzügyi helyzetéről, a végrehajtandó feladatokról, a tervezett fejlesztésekről, lehetőséget teremt az önkormányzati gazdálkodás ellenőrzésére. A rendeletben foglaltak végrehajtása hatással van a társadalomra.
2. Gazdasági hatás
A rendelettervezet gazdasági hatással bír, mivel a 2019. évi költségvetés eredeti előirányzatainak növekedését tartalmazza, mely további célok, esetleges problémák, vagy megoldásra váró feladatok forrását biztosítja.
3. Költségvetési hatás
A rendelettervezet az önkormányzat és a fenntartása alá tartozó költségvetési szervek költségvetésének a rendeletmódosítást követően hozott központi és önkormányzati döntések, valamint saját hatáskörű módosítások miatti korrekcióját tartalmazza.
4. Környezeti, egészségi következményei
A rendeletnek környezeti és egészségügyi következményei nincsenek.
5. Adminisztratív terheket befolyásoló hatások
A rendelet megalkotásának adminisztratív terhet befolyásoló hatása nincs, a költségvetés módosításához szükséges adminisztratív állomány önkormányzatra összesítve rendelkezésre áll.
6. A jogszabály megalkotásának szükségessége, a jogalkotás elmaradásának várható következményei. Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 34. § (4) bekezdése értelmében a Képviselő-testület az első negyedév kivételével negyedévente, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítés határidejéig – 2019. december 31-ei hatállyal – módosítja a költségvetési rendeletét. A rendelet megalkotásának elmaradása a Kormányhivatal törvényességi intézkedését vonja maga után.
7. A jogszabály alkalmazásához szükséges személyi, szervezeti, tárgyi és pénzügyi feltételek:
A jogszabály alkalmazásához szükséges személyi, szervezeti, tárgyi feltételek rendelkezésre állnak.
Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének
…/2019. (XI…..) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2019. évi költségvetéséről szóló
2/2019. (II. 15.) önkormányzati rendelet módosításáról
Kőszeg Város Önkormányzatának képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, valamint az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) és f) pontjaiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. §
Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének az önkormányzat 2019. évi költségvetéséről szóló 2/2019. (II. 15.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: Rendelet) 2. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„2.§
A képviselő-testület az önkormányzat és az irányított intézmények együttes 2019. évi költségvetését
3 152 984 303 Ft költségvetési bevétellel
4 488 557 610 Ft költségvetési kiadással
1 335 573 307 Ft hiánnyal
29 943 218 Ft finanszírozási kiadással
1 310 516 525 Ft belső finanszírozási bevétellel
55 000 000 Ft külső finanszírozási bevétellel
állapítja meg.”
2 . §
A Rendelet 3. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„3. §
Működési célú költségvetési bevételek:
működési célú támogatások áht-n belülről 1 227 326 642 Ft
közhatalmi bevételek 502 088 723 Ft
működési bevételek 295 614 513 Ft
működési célú átvett pénzeszköz 500 000 Ft
Működési célú költségvetési bevételek összesen: 2 025 529 878 Ft
Felhalmozási célú költségvetési bevételek:
Felhalmozási célú támogatások áht-n belülről 1 002 727 898 Ft
Felhalmozási bevételek 110 432 418 Ft
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök 14 294 109 Ft
Felhalmozási célú költségvetési bevételek összesen: 1 127 454 425 Ft
Költségvetési bevételek összesen: 3 152 984 303 Ft
Működési célú költségvetési kiadások:
a személyi jellegű kiadások 839 946 266 Ft
a munkaadókat terhelő járulékok 175 538 312 Ft
a dologi jellegű kiadások 1 314 399 930 Ft
ellátottak pénzbeli juttatásai 24 675 000 Ft
egyéb működési célú kiadások 154 026 871 Ft
Működési költségvetési kiadások összesen: 2 508 586 379 Ft
Felhalmozási célú kiadások:
beruházások 1 867 518 883 Ft
felújítások 94 029 532 Ft
egyéb felhalmozási célú kiadások 18 422 816 Ft
Felhalmozási kiadások összesen: 1 979 971 231 Ft
Költségvetési kiadások összesen: 4 488 557 610 Ft
Költségvetési egyenleg (bevételek és kiadások különbözete)
működési bevételek és kiadások egyenlege - 483 056 501 Ft
felhalmozási bevételek és kiadások egyenlege - 852 516 806 Ft
Költségvetési egyenleg: - 1 335 573 307 Ft
Belső finanszírozás bevételei
működési célú 2018. évi maradvány 452 697 140 Ft
fejlesztési célú 2018. évi maradvány 857 819 385 Ft
Külső finanszírozás bevételei
működési célú hitelfelvétel 0 Ft
fejlesztési célú hitelfelvétel 55 000 000 Ft
Finanszírozási bevételek összesen: 1 365 516 525 Ft
Külső finanszírozás kiadásai
Államháztartáson belüli megelőlegezések elszámolása 29 943 218 Ft
Finanszírozási kiadások összesen: - 29 943 218 Ft
Finanszírozási célú műveletek egyenlege
(bevételek és kiadások különbözete): 1 335 573 307 Ft
Az 1. melléklet az önkormányzat bevételeit és kiadásait tartalmazza kiemelt előirányzatonkénti bontásban.
A 3. §-ban megállapított bevételek jogcímenkénti és intézményenkénti, valamint a kiadások intézményenkénti részletezését a 2. és a 3. melléklet, a felhalmozási bevételek célonkénti részletezését a 4. melléklet, a felhalmozási kiadások célonkénti részletezését az 5. melléklet tartalmazza.
A 6. melléklet az önkormányzat - a Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény 3.§ (1) bekezdése szerinti - adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségeit, illetve a 45.§ (1) bekezdés a) pontja felhatalmazása alapján kiadott jogszabályban meghatározottak szerinti saját bevételeit, a 7. melléklet az európai uniós forrásból finanszírozott projektek bevételeit és kiadásait, valamint az önkormányzat ilyen projektekhez történő hozzájárulásait tartalmazza. A 8. melléklet az Önkormányzat engedélyezett létszámkeretét tartalmazza.”
3. §
(1) A Rendelet 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.
(2) A Rendelet 2. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
(3) A Rendelet 3. melléklete helyébe a 3. melléklet lép.
(4) A Rendelet 4. melléklete helyébe a 4. melléklet lép.
(5) A Rendelet 5. melléklete helyébe az 5. melléklet lép
(6) A Rendelet 8. melléklete helyébe a 6.melléklet lép.
4. §
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és az azt követő napon hatályát veszti.
Básthy Béla s. k. Dr. Zalán Gábor s. k.
polgármester jegyző
(Valamennyi mellékletet lsd. a letölthető formátumban.)
A 2019. évi költségvetésről szóló 2/2018. (II. 15.) önkormányzati rendelet módosítása.
Tisztelt Képviselő-testület!
A költségvetési rendelet módosítására az 1. információs táblában kimutatott javaslatok alapján került sor az alábbiak szerint:
Indokolás
Módosító tételek:
I. Központi előirányzatok változásai:
A központi előirányzatok változásai az önkormányzat bevételi és kiadási főösszegét 51 256 626 Ft-tal növelik, ebből a működési célú támogatások 51 256 626 Ft-tal növekedtek.
A működési célú központi bevételek közül a legjelentősebb a bérpolitikai intézkedések támogatása, a bérkompenzáció biztosításához 2019.évre 634 230 Ft, a szociális ágazati pótlék biztosításához 6 040 892 Ft, kulturális pótlék biztosításához 1 889 188 Ft összegű támogatásban részesült az önkormányzat.
A működési célú központi bevételek közül a legjelentősebb a Minimálbér és garantált bérminimum miatti támogatás 33 756 000 Ft.
A központi előirányzatok változásának jogcímek szerinti összegeit a 2. melléklet tartalmazza.
II. Intézményi előirányzatok változása:
A Chernel Kálmán Városi Könyvtár kiadási és bevételi előirányzatai a bérkompenzáció és a kulturális pótlék támogatása miatt 640 893 Ft-tal növekedtek.
A Jurisics-vár Művelődési Központ és Várszínház kiadási és bevételi előirányzatai a bérkompenzáció, a kulturális pótlék támogatása és TOP támogatások miatt 17 753 819 Ft-tal növekedtek.
A Kőszegi Városi Múzeum kiadási és bevételi előirányzatai a bérkompenzáció, a kulturális pótlék és a TOP támogatások miatt 8 234 067 Ft-tal növekedtek.
A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatalnál szintén a bérkompenzáció miatt emelkedett 48 921 Ft-tal.
A választások lebonyolítására 4 556 617 Ft-ot kapott a Hivatal. Összességében a hivatal előirányzatai 4 605 538 Ft-tal növekedtek.
A Kőszegi Szociális Gondozási Központ költségvetése a bérkompenzáció és a szociális ágazati pótlék átvezetés miatt 5 619 557 Ft-tal emelkedett.
A Központi Óvoda és Bölcsőde költségvetése a bérkompenzáció, a bölcsődei pótlék átvezetése miatt 60 973 Ft-tal emelkedett.
Az Újvárosi Óvoda és tagintézményeinek költségvetése a bérkompenzáció és közfoglalkoztatás támogatásának átvezetése miatt 760 065 Ft-tal emelkedett.
III. Kőszeg Város Önkormányzata előirányzat változásai az alábbiak:
A központi támogatások változásának nagy része, 7 678 550 Ft az önkormányzat által fenntartott intézményeknél került felhasználásra.
Projekt támogatások miatt (TOP Csapakékvíz KRAFT forrása 26 597 285 Ft, TOP Déli Városrész KRAFT forrása 135 842 481 Ft, Kőszeg városkörnyéki közösségi közlekedés fejlesztésére 340 550 000 Ft) a támogatás értékű bevételek emelkedtek.
Az önkormányzat előirányzat változásai az előző módosításokat figyelembe véve 539 828 031 Ft-tal növelik a bevételi és a kiadási főösszeget.
Összességében az előirányzat változások (I-III. pontok) irányító szervi támogatások nettósítása után 569 824 393 Ft-tal növelik a bevételek és a kiadások összegét, a költségvetési hiány 1 335 573 307 Ft – amelynek fedezete a maradványból biztosított.
Fenti módosító tételek értelmében az önkormányzat költségvetésének fő számai ( Ft-ban):
3 152 984 303 Ft költségvetési bevétel
4 488 557 610 Ft költségvetési kiadás
1 335 573 307 Ft hiány
29 943 218 Ft finanszírozási kiadás
1 310 516 525 Ft belső finanszírozási
bevétel
55 000 000 Ft külső finanszírozási
bevétel
A 3. melléklet a fenti módosításokat intézményenkénti bontásban, kiemelt előirányzatonkénti részletezettséggel tartalmazza.
A 4. melléklet Kőszeg Város Önkormányzata fejlesztési bevételeinek, az 5. melléklet fejlesztési kiadásainak előirányzatait mutatja be.
A rendelet módosítását a pénzügyi bizottság megtárgyalta és a képviselő-testületnek elfogadásra ajánlotta.
Kőszeg, 2019. november 22
A polgármester nevében:
Cserkutiné Stipsics Edina s.k.
pénzügyi és gazdálkodás osztályvezető
Előzetes hatásvizsgálat
Kőszeg Város Önkormányzat Képviselő-testületének a 2019. évi költségvetésről szóló 2/2019. (II.15.) önkormányzati rendelet módosításáról szóló …./2019.(XI. ) önkormányzati rendelethez.
A jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 17.§-a szerint a jogszabályok előkészítése során előzetes hatásvizsgálat elvégzésével kell felmérni a tervezett jogszabály valamennyi jelentősnek ítélt hatását, a szabályozás várható következményeit. Az előzetes hatásvizsgálat megállapításai a rendelettervezet esetében az alábbiak:
1. Társadalmi hatások
A költségvetési rendelet alapján végrehajtott gazdálkodás az állampolgárok számára nyomon követhető, átfogó képet ad az önkormányzat pénzügyi helyzetéről, a végrehajtandó feladatokról, a tervezett fejlesztésekről, lehetőséget teremt az önkormányzati gazdálkodás ellenőrzésére. A rendeletben foglaltak végrehajtása hatással van a társadalomra.
2. Gazdasági hatás
A rendelettervezet gazdasági hatással bír, mivel a 2019. évi költségvetés eredeti előirányzatainak növekedését tartalmazza, mely további célok, esetleges problémák, vagy megoldásra váró feladatok forrását biztosítja.
3. Költségvetési hatás
A rendelettervezet az önkormányzat és a fenntartása alá tartozó költségvetési szervek költségvetésének a rendeletmódosítást követően hozott központi és önkormányzati döntések, valamint saját hatáskörű módosítások miatti korrekcióját tartalmazza.
4. Környezeti, egészségi következményei
A rendeletnek környezeti és egészségügyi következményei nincsenek.
5. Adminisztratív terheket befolyásoló hatások
A rendelet megalkotásának adminisztratív terhet befolyásoló hatása nincs, a költségvetés módosításához szükséges adminisztratív állomány önkormányzatra összesítve rendelkezésre áll.
6. A jogszabály megalkotásának szükségessége, a jogalkotás elmaradásának várható következményei. Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 34. § (4) bekezdése értelmében a Képviselő-testület az első negyedév kivételével negyedévente, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítés határidejéig – 2019. december 31-ei hatállyal – módosítja a költségvetési rendeletét. A rendelet megalkotásának elmaradása a Kormányhivatal törvényességi intézkedését vonja maga után.
7. A jogszabály alkalmazásához szükséges személyi, szervezeti, tárgyi és pénzügyi feltételek:
A jogszabály alkalmazásához szükséges személyi, szervezeti, tárgyi feltételek rendelkezésre állnak.
Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének
…/2019. (XI…..) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2019. évi költségvetéséről szóló
2/2019. (II. 15.) önkormányzati rendelet módosításáról
Kőszeg Város Önkormányzatának képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, valamint az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) és f) pontjaiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. §
Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének az önkormányzat 2019. évi költségvetéséről szóló 2/2019. (II. 15.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: Rendelet) 2. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„2.§
A képviselő-testület az önkormányzat és az irányított intézmények együttes 2019. évi költségvetését
3 152 984 303 Ft költségvetési bevétellel
4 488 557 610 Ft költségvetési kiadással
1 335 573 307 Ft hiánnyal
29 943 218 Ft finanszírozási kiadással
1 310 516 525 Ft belső finanszírozási bevétellel
55 000 000 Ft külső finanszírozási bevétellel
állapítja meg.”
2 . §
A Rendelet 3. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„3. §
Működési célú költségvetési bevételek:
működési célú támogatások áht-n belülről 1 227 326 642 Ft
közhatalmi bevételek 502 088 723 Ft
működési bevételek 295 614 513 Ft
működési célú átvett pénzeszköz 500 000 Ft
Működési célú költségvetési bevételek összesen: 2 025 529 878 Ft
Felhalmozási célú költségvetési bevételek:
Felhalmozási célú támogatások áht-n belülről 1 002 727 898 Ft
Felhalmozási bevételek 110 432 418 Ft
Felhalmozási célú átvett pénzeszközök 14 294 109 Ft
Felhalmozási célú költségvetési bevételek összesen: 1 127 454 425 Ft
Költségvetési bevételek összesen: 3 152 984 303 Ft
Működési célú költségvetési kiadások:
a személyi jellegű kiadások 839 946 266 Ft
a munkaadókat terhelő járulékok 175 538 312 Ft
a dologi jellegű kiadások 1 314 399 930 Ft
ellátottak pénzbeli juttatásai 24 675 000 Ft
egyéb működési célú kiadások 154 026 871 Ft
Működési költségvetési kiadások összesen: 2 508 586 379 Ft
Felhalmozási célú kiadások:
beruházások 1 867 518 883 Ft
felújítások 94 029 532 Ft
egyéb felhalmozási célú kiadások 18 422 816 Ft
Felhalmozási kiadások összesen: 1 979 971 231 Ft
Költségvetési kiadások összesen: 4 488 557 610 Ft
Költségvetési egyenleg (bevételek és kiadások különbözete)
működési bevételek és kiadások egyenlege - 483 056 501 Ft
felhalmozási bevételek és kiadások egyenlege - 852 516 806 Ft
Költségvetési egyenleg: - 1 335 573 307 Ft
Belső finanszírozás bevételei
működési célú 2018. évi maradvány 452 697 140 Ft
fejlesztési célú 2018. évi maradvány 857 819 385 Ft
Külső finanszírozás bevételei
működési célú hitelfelvétel 0 Ft
fejlesztési célú hitelfelvétel 55 000 000 Ft
Finanszírozási bevételek összesen: 1 365 516 525 Ft
Külső finanszírozás kiadásai
Államháztartáson belüli megelőlegezések elszámolása 29 943 218 Ft
Finanszírozási kiadások összesen: - 29 943 218 Ft
Finanszírozási célú műveletek egyenlege
(bevételek és kiadások különbözete): 1 335 573 307 Ft
Az 1. melléklet az önkormányzat bevételeit és kiadásait tartalmazza kiemelt előirányzatonkénti bontásban.
A 3. §-ban megállapított bevételek jogcímenkénti és intézményenkénti, valamint a kiadások intézményenkénti részletezését a 2. és a 3. melléklet, a felhalmozási bevételek célonkénti részletezését a 4. melléklet, a felhalmozási kiadások célonkénti részletezését az 5. melléklet tartalmazza.
A 6. melléklet az önkormányzat - a Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény 3.§ (1) bekezdése szerinti - adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségeit, illetve a 45.§ (1) bekezdés a) pontja felhatalmazása alapján kiadott jogszabályban meghatározottak szerinti saját bevételeit, a 7. melléklet az európai uniós forrásból finanszírozott projektek bevételeit és kiadásait, valamint az önkormányzat ilyen projektekhez történő hozzájárulásait tartalmazza. A 8. melléklet az Önkormányzat engedélyezett létszámkeretét tartalmazza.”
3. §
(1) A Rendelet 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.
(2) A Rendelet 2. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
(3) A Rendelet 3. melléklete helyébe a 3. melléklet lép.
(4) A Rendelet 4. melléklete helyébe a 4. melléklet lép.
(5) A Rendelet 5. melléklete helyébe az 5. melléklet lép
(6) A Rendelet 8. melléklete helyébe a 6.melléklet lép.
4. §
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és az azt követő napon hatályát veszti.
Básthy Béla s. k. Dr. Zalán Gábor s. k.
polgármester jegyző
(Valamennyi mellékletet lsd. a letölthető formátumban.)