Önkormányzati belépés | |
|
2014. November 27., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
2.a napirendi pont:
A 2014. évi költségvetésről szóló 5/2014. (II. 7.) rendelet módosítása.
Tisztelt Képviselő-testület!
A költségvetési rendelet módosítására az 1. információs táblában kimutatott javaslatok alapján került sor az alábbiak szerint:
Módosító tételek:
I. Központi előirányzatok változásai:
A központi előirányzatok változásai az önkormányzat bevételi és kiadási főösszegét 20 693 E Ft-tal növelik, a működési hiány nem változik.
A központi bevételek közül a legjelentősebb a gyermekétkeztetés jogszabály változás miatti felülvizsgálata nyomán kapott kiegészítő támogatás, amelynek a kőszegi intézményekre vonatkozó része az általános tartalékot növeli. A további előirányzatok célhoz kötöttek, illetve az előirányzatot a ténylegesen megkapott támogatáshoz kellett igazítani. A központi előirányzatok változásának jogcímek szerinti összegeit a 2. információs tábla tartalmazza.
II. Intézményi előirányzatok változása felügyeleti hatáskörben:
A bérkompenzáció támogatása következtében a könyvtár kiadási előirányzatai 63 E Ft-tal, a művelődési központ kiadásai 53 E Ft-tal, a múzeum kiadásai 41 E Ft-tal, a hivatal kiadásai pedig 251 E Ft-tal növekedtek.
III. Intézményi előirányzatok változása saját hatáskörben:
Közfoglalkoztatás megvalósítására a könyvtár 400 E Ft, a művelődési központ 1807 E Ft, a múzeum 968 E Ft, és a hivatal 1 961 E Ft támogatásban részesült.
A művelődési központ a várszínházi rendezvényekhez és az ostromopera színreviteléhez 26 900 E Ft, illetve a városi rendezvényekhez 8 400 E Ft pályázati támogatást nyert. A múzeum kiállítás rendezésére 1 500 E Ft pályázati támogatást kapott, illetve 1 E Ft kamatbevétele volt.
IV. Kőszeg Város Önkormányzata előirányzat változásai az alábbiak:
A biztosító előzetes kalkuláció alapján a Bezerédy u. 3. számú épület tetőszerkezetének tűzesetével kapcsolatos kártérítés összegét 10 894 E Ft-ra becsüli (a pontos összeg még jelenleg sem ismert), amely az általános tartalékot növeli.
Az ostromnapok rendezvénnyel kapcsolatos többletbevételből a résztvevő szervezetek támogatásban részesültek.
A társulás 2012. évi beszámolójának felülvizsgálata nyomán 3 489 E Ft visszafizetési kötelezettség keletkezett, amely a társulás forrásaiból biztosítható.
A számviteli változások miatt a bevételeken és a kiadásokon belül is történtek átcsoportosítások.
A fejlesztési tartalék terhére a helyi autóbusz közlekedés biztosításához 430 E Ft-ot, a városüzemeltetési keret emeléséhez (főként az utak karbantartásához) 3 617 E Ft-ot biztosított a képviselő-testület
Az átmenetileg fel nem használt pénzeszközök lekötése történt 140 000 E Ft összegben.
Az önkormányzat előirányzat változásai 35 568 E Ft-tal növelik a bevételi és a kiadási főösszeget, a hiány pedig változatlan.
Továbbra sem biztosított külső források nélkül a Városüzemeltető Kft. - hulladékgazdálkodás problémái miatt keletkező - várható hiányának fedezete.
Összességében az előirányzat változások (I-IV. pontok) 80 413 E Ft-tal növelik a bevételek és a kiadások összegét, a költségvetési hiány – amelynek fedezete a maradványból biztosított- változatlan.
Fenti módosító tételek értelmében az önkormányzat költségvetésének fő számai (E Ft-ban):
Költségvetési bevétel: 2 188 484
Költségvetési kiadás: 2 578 749
Hiány: 390 265
Finanszírozási kiadás: 4 398
Belső fin. bevétel: 394 663
Külső fin. bevétel: 0
A 3. melléklet a fenti módosításokat intézményenkénti bontásban, kiemelt előirányzatonkénti részletezettséggel tartalmazza.
A 4. melléklet Kőszeg Város Önkormányzata fejlesztési bevételeinek, az 5. melléklet fejlesztési kiadásainak előirányzatait mutatja be.
A rendelettervezetet megtárgyalta a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság és a képviselő-testületnek elfogadásra ajánlja.
Kőszeg, 2014. november 21.
A polgármester nevében:
Sőbér Aurélia s.k.
pénzügyi és gazdálkodás osztályvezető
Előzetes hatásvizsgálat
Kőszeg Város Önkormányzat Képviselő-testületének a 2014. évi költségvetésről szóló 5/2014 (II.7.) önkormányzati rendelet módosításáról szóló …./2014.(XI.28.) önkormányzati rendelethez.
A jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 17.§-a szerint a jogszabályok előkészítése során előzetes hatásvizsgálat elvégzésével kell felmérni a tervezett jogszabály valamennyi jelentősnek ítélt hatását, a szabályozás várható következményeit. Az előzetes hatásvizsgálat megállapításai a rendelettervezet esetében az alábbiak:
1. Társadalmi hatások
A költségvetési rendelet alapján végrehajtott gazdálkodás az állampolgárok számára nyomon követhető, átfogó képet ad az önkormányzat pénzügyi helyzetéről, a végrehajtandó feladatokról, a tervezett fejlesztésekről, lehetőséget teremt az önkormányzati gazdálkodás ellenőrzésére. A rendeletben foglaltak végrehajtása hatással van a társadalomra.
2. Gazdasági hatás
A rendelettervezetnek gazdasági hatással bír, mivel a 2014. évi költségvetés eredeti előirányzatainak növekedését tartalmazza, mely további célok, esetleges problémák, vagy megoldásra váró feladatok forrását biztosítja.
3. Költségvetési hatás
A rendelet-tervezet az önkormányzat és a fenntartása alá tartozó költségvetési szervek költségvetésének a rendeletmódosítást követően hozott központi és önkormányzati döntések, valamint saját hatáskörű módosítások miatti korrekcióját tartalmazza.
4. Környezeti, egészségi következményei
A rendeletnek környezeti és egészségügyi következményei nincsenek.
5. Adminisztratív terheket befolyásoló hatások
A rendelet megalkotásának adminisztratív terhet befolyásoló hatása nincs, a költségvetés módosításához szükséges adminisztratív állomány önkormányzatra összesítve rendelkezésre áll.
6. A jogszabály megalkotásának szükségessége, a jogalkotás elmaradásának várható következményei. Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 34. § (5) bekezdése értelmében a Képviselő-testület negyedévente, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítés határidejéig -2014.december 31-ei hatállyal –módosítja a költségvetési rendeletét. A rendelet megalkotásának elmaradása a Kormányhivatal törvényességi intézkedését vonja maga után.
7. A jogszabály alkalmazásához szükséges személyi, szervezeti, tárgyi és pénzügyi feltételek:
A jogszabály alkalmazásához szükséges személyi, szervezeti, tárgyi feltételek rendelkezésre állnak.
Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének
…/2014. (XI.28.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2014. évi költségvetéséről szóló
5/2014. (II. 7.) önkormányzati rendelet módosításáról
Kőszeg Város Önkormányzatának képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, valamint az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) és f) pontjaiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. §
Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének az önkormányzat 2014. évi költségvetéséről szóló 5/2014. (II. 7.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: Rendelet) 2. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„2.§ A költségvetés bevételeinek és kiadásainak főösszege, és finanszírozásának módja
A képviselő-testület az önkormányzat és az irányított intézmények együttes 2014. évi költségvetését
2 188 484 E Ft költségvetési bevétellel
2 578 749 E Ft költségvetési kiadással
390 265 E Ft hiánnyal
4 398 E Ft finanszírozási kiadással
394 663 E Ft belső finanszírozási bevétellel
0 E Ft külső finanszírozási bevétellel
állapítja meg.
A működési kiadások teljes körű finanszírozásának biztosítására kiegészítő támogatás igénylését rendeli el.
Az önkormányzat 2014. évi költségvetési előirányzatainak részletezését a rendelet 3. melléklete szerint állapítja meg.”
2 . §
A Rendelet 3. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„3.§ Az önkormányzat bevételi és kiadási főösszegének megoszlása
Működési célú bevételek:
működési célú saját bevételek 521 751 E Ft
működési célú központi bevételek 774 114 E Ft
átengedett központi bevételek 29 671 E Ft
működési célú átvett pénzeszköz, tám. ért. bevétel 131 745 E Ft
Működési bevételek összesen: 1 457 281 E Ft
Felhalmozási célú bevételek:
felhalmozási és tőkejellegű bevételek 112 489 E Ft
felhalmozási célú átvett pénzeszköz, tám. ért. bevétel 366 620 E Ft
felhalmozási célú központi bevételek 234 744 E Ft
felhalmozási kölcsön visszatérülés 17 350 E Ft
áfa bevételek
Felhalmozási bevételek összesen: 731 203 E Ft
Költségvetési bevételek összesen: 2 188 484 E Ft
Működési célú kiadások:
a személyi jellegű kiadások 299 096 E Ft
a munkaadókat terhelő járulékok 79 717 E Ft
a dologi jellegű kiadások 745 293 E Ft
pénzeszköz átadás, támogatás ért. kiadás 589 574 E Ft
ellátottak pénzbeli juttatásai 70 180 E Ft
céltartalék 26 316 E Ft
fejlesztési célú áfabefizetés és kamat - 35 E Ft
Működési kiadások összesen: 1 810 141 E Ft
Felhalmozási célú kiadások:
felújítási kiadások 76 279 E Ft
fejlesztési kiadások 667 054 E Ft
pénzeszközátadás, támogatás ért. kiadás 15 470 E Ft
kölcsönnyújtás, értékpapír vásárlás 2 450 E Ft
áfabefizetés, kamatfizetés 35 E Ft
céltartalék 7 320 E Ft.
Felhalmozási kiadások összesen: 768 608 E Ft
Költségvetési kiadások összesen: 2 578 749 E Ft
Költségvetési bevételek és kiadások különbözete
működési költségvetés hiánya - 352 860 E Ft
fejlesztési költségvetés hiánya - 37 405 E Ft
Költségvetési bevételek és kiadások különbözete összesen: - 390 265 E Ft
Belső finanszírozás bevételei
működési célú 2013. évi pénzmaradvány 275 977 E Ft
fejlesztési célú 2013. évi pénzmaradvány 118 686 E Ft
Külső finanszírozás bevételei
működési célú hitelfelvétel 0 E Ft
fejlesztési célú hitelfelvétel 0 E Ft
Külső finanszírozás kiadásai
fejlesztési hitelek törlesztése 4 398 E Ft
Külső finanszírozás egyenlege(bevétel-kiadás): - 4 398 E Ft
Finanszírozási célú műveletek egyenlege: 390 265 E Ft
Az 1. melléklet az önkormányzat bevételeit és kiadásait tartalmazza kiemelt előirányzatonkénti bontásban.
A 3. §-ban megállapított bevételek jogcímenkénti és intézményenkénti, valamint a kiadások intézményenkénti részletezését a 2. és a 3. melléklet, a felhalmozási bevételek célonkénti részletezését a 4. melléklet, a felhalmozási kiadások célonkénti részletezését az 5. melléklet tartalmazza.
A 6. melléklet az önkormányzat – a Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény 3.§ (1) bekezdése szerinti – adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségeit, illetve a 45.§ (1) bekezdés a) pontja felhatalmazása alapján kiadott jogszabályban meghatározottak szerinti saját bevételeit, a 7. melléklet az európai uniós forrásból finanszírozott projektek bevételeit és kiadásait, valamint az önkormányzat ilyen projektekhez történő hozzájárulásait tartalmazza.”
3. §
(1) A Rendelet 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.
(2) A Rendelet 2. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
(3) A Rendelet 3. melléklete helyébe a 3. melléklet lép.
(4) A Rendelet 4. melléklete helyébe a 4. melléklet lép.
(5) A Rendelet 5. melléklete helyébe az 5. melléklet lép.
4. §
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és az azt követő napon hatályát veszti.
Kőszeg, 2014. november 12.
Huber László s. k. Dr. Zalán Gábor s. k.
polgármester jegyző
(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)
A 2014. évi költségvetésről szóló 5/2014. (II. 7.) rendelet módosítása.
Tisztelt Képviselő-testület!
A költségvetési rendelet módosítására az 1. információs táblában kimutatott javaslatok alapján került sor az alábbiak szerint:
Módosító tételek:
I. Központi előirányzatok változásai:
A központi előirányzatok változásai az önkormányzat bevételi és kiadási főösszegét 20 693 E Ft-tal növelik, a működési hiány nem változik.
A központi bevételek közül a legjelentősebb a gyermekétkeztetés jogszabály változás miatti felülvizsgálata nyomán kapott kiegészítő támogatás, amelynek a kőszegi intézményekre vonatkozó része az általános tartalékot növeli. A további előirányzatok célhoz kötöttek, illetve az előirányzatot a ténylegesen megkapott támogatáshoz kellett igazítani. A központi előirányzatok változásának jogcímek szerinti összegeit a 2. információs tábla tartalmazza.
II. Intézményi előirányzatok változása felügyeleti hatáskörben:
A bérkompenzáció támogatása következtében a könyvtár kiadási előirányzatai 63 E Ft-tal, a művelődési központ kiadásai 53 E Ft-tal, a múzeum kiadásai 41 E Ft-tal, a hivatal kiadásai pedig 251 E Ft-tal növekedtek.
III. Intézményi előirányzatok változása saját hatáskörben:
Közfoglalkoztatás megvalósítására a könyvtár 400 E Ft, a művelődési központ 1807 E Ft, a múzeum 968 E Ft, és a hivatal 1 961 E Ft támogatásban részesült.
A művelődési központ a várszínházi rendezvényekhez és az ostromopera színreviteléhez 26 900 E Ft, illetve a városi rendezvényekhez 8 400 E Ft pályázati támogatást nyert. A múzeum kiállítás rendezésére 1 500 E Ft pályázati támogatást kapott, illetve 1 E Ft kamatbevétele volt.
IV. Kőszeg Város Önkormányzata előirányzat változásai az alábbiak:
A biztosító előzetes kalkuláció alapján a Bezerédy u. 3. számú épület tetőszerkezetének tűzesetével kapcsolatos kártérítés összegét 10 894 E Ft-ra becsüli (a pontos összeg még jelenleg sem ismert), amely az általános tartalékot növeli.
Az ostromnapok rendezvénnyel kapcsolatos többletbevételből a résztvevő szervezetek támogatásban részesültek.
A társulás 2012. évi beszámolójának felülvizsgálata nyomán 3 489 E Ft visszafizetési kötelezettség keletkezett, amely a társulás forrásaiból biztosítható.
A számviteli változások miatt a bevételeken és a kiadásokon belül is történtek átcsoportosítások.
A fejlesztési tartalék terhére a helyi autóbusz közlekedés biztosításához 430 E Ft-ot, a városüzemeltetési keret emeléséhez (főként az utak karbantartásához) 3 617 E Ft-ot biztosított a képviselő-testület
Az átmenetileg fel nem használt pénzeszközök lekötése történt 140 000 E Ft összegben.
Az önkormányzat előirányzat változásai 35 568 E Ft-tal növelik a bevételi és a kiadási főösszeget, a hiány pedig változatlan.
Továbbra sem biztosított külső források nélkül a Városüzemeltető Kft. - hulladékgazdálkodás problémái miatt keletkező - várható hiányának fedezete.
Összességében az előirányzat változások (I-IV. pontok) 80 413 E Ft-tal növelik a bevételek és a kiadások összegét, a költségvetési hiány – amelynek fedezete a maradványból biztosított- változatlan.
Fenti módosító tételek értelmében az önkormányzat költségvetésének fő számai (E Ft-ban):
Költségvetési bevétel: 2 188 484
Költségvetési kiadás: 2 578 749
Hiány: 390 265
Finanszírozási kiadás: 4 398
Belső fin. bevétel: 394 663
Külső fin. bevétel: 0
A 3. melléklet a fenti módosításokat intézményenkénti bontásban, kiemelt előirányzatonkénti részletezettséggel tartalmazza.
A 4. melléklet Kőszeg Város Önkormányzata fejlesztési bevételeinek, az 5. melléklet fejlesztési kiadásainak előirányzatait mutatja be.
A rendelettervezetet megtárgyalta a Pénzügyi, Jogi és Rendészeti Bizottság és a képviselő-testületnek elfogadásra ajánlja.
Kőszeg, 2014. november 21.
A polgármester nevében:
Sőbér Aurélia s.k.
pénzügyi és gazdálkodás osztályvezető
Előzetes hatásvizsgálat
Kőszeg Város Önkormányzat Képviselő-testületének a 2014. évi költségvetésről szóló 5/2014 (II.7.) önkormányzati rendelet módosításáról szóló …./2014.(XI.28.) önkormányzati rendelethez.
A jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 17.§-a szerint a jogszabályok előkészítése során előzetes hatásvizsgálat elvégzésével kell felmérni a tervezett jogszabály valamennyi jelentősnek ítélt hatását, a szabályozás várható következményeit. Az előzetes hatásvizsgálat megállapításai a rendelettervezet esetében az alábbiak:
1. Társadalmi hatások
A költségvetési rendelet alapján végrehajtott gazdálkodás az állampolgárok számára nyomon követhető, átfogó képet ad az önkormányzat pénzügyi helyzetéről, a végrehajtandó feladatokról, a tervezett fejlesztésekről, lehetőséget teremt az önkormányzati gazdálkodás ellenőrzésére. A rendeletben foglaltak végrehajtása hatással van a társadalomra.
2. Gazdasági hatás
A rendelettervezetnek gazdasági hatással bír, mivel a 2014. évi költségvetés eredeti előirányzatainak növekedését tartalmazza, mely további célok, esetleges problémák, vagy megoldásra váró feladatok forrását biztosítja.
3. Költségvetési hatás
A rendelet-tervezet az önkormányzat és a fenntartása alá tartozó költségvetési szervek költségvetésének a rendeletmódosítást követően hozott központi és önkormányzati döntések, valamint saját hatáskörű módosítások miatti korrekcióját tartalmazza.
4. Környezeti, egészségi következményei
A rendeletnek környezeti és egészségügyi következményei nincsenek.
5. Adminisztratív terheket befolyásoló hatások
A rendelet megalkotásának adminisztratív terhet befolyásoló hatása nincs, a költségvetés módosításához szükséges adminisztratív állomány önkormányzatra összesítve rendelkezésre áll.
6. A jogszabály megalkotásának szükségessége, a jogalkotás elmaradásának várható következményei. Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 34. § (5) bekezdése értelmében a Képviselő-testület negyedévente, de legkésőbb az éves költségvetési beszámoló elkészítés határidejéig -2014.december 31-ei hatállyal –módosítja a költségvetési rendeletét. A rendelet megalkotásának elmaradása a Kormányhivatal törvényességi intézkedését vonja maga után.
7. A jogszabály alkalmazásához szükséges személyi, szervezeti, tárgyi és pénzügyi feltételek:
A jogszabály alkalmazásához szükséges személyi, szervezeti, tárgyi feltételek rendelkezésre állnak.
Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének
…/2014. (XI.28.) önkormányzati rendelete
az önkormányzat 2014. évi költségvetéséről szóló
5/2014. (II. 7.) önkormányzati rendelet módosításáról
Kőszeg Város Önkormányzatának képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, valamint az Alaptörvény 32. cikk (1) bekezdés a) és f) pontjaiban meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. §
Kőszeg Város Önkormányzata Képviselő-testületének az önkormányzat 2014. évi költségvetéséről szóló 5/2014. (II. 7.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: Rendelet) 2. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„2.§ A költségvetés bevételeinek és kiadásainak főösszege, és finanszírozásának módja
A képviselő-testület az önkormányzat és az irányított intézmények együttes 2014. évi költségvetését
2 188 484 E Ft költségvetési bevétellel
2 578 749 E Ft költségvetési kiadással
390 265 E Ft hiánnyal
4 398 E Ft finanszírozási kiadással
394 663 E Ft belső finanszírozási bevétellel
0 E Ft külső finanszírozási bevétellel
állapítja meg.
A működési kiadások teljes körű finanszírozásának biztosítására kiegészítő támogatás igénylését rendeli el.
Az önkormányzat 2014. évi költségvetési előirányzatainak részletezését a rendelet 3. melléklete szerint állapítja meg.”
2 . §
A Rendelet 3. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„3.§ Az önkormányzat bevételi és kiadási főösszegének megoszlása
Működési célú bevételek:
működési célú saját bevételek 521 751 E Ft
működési célú központi bevételek 774 114 E Ft
átengedett központi bevételek 29 671 E Ft
működési célú átvett pénzeszköz, tám. ért. bevétel 131 745 E Ft
Működési bevételek összesen: 1 457 281 E Ft
Felhalmozási célú bevételek:
felhalmozási és tőkejellegű bevételek 112 489 E Ft
felhalmozási célú átvett pénzeszköz, tám. ért. bevétel 366 620 E Ft
felhalmozási célú központi bevételek 234 744 E Ft
felhalmozási kölcsön visszatérülés 17 350 E Ft
áfa bevételek
Felhalmozási bevételek összesen: 731 203 E Ft
Költségvetési bevételek összesen: 2 188 484 E Ft
Működési célú kiadások:
a személyi jellegű kiadások 299 096 E Ft
a munkaadókat terhelő járulékok 79 717 E Ft
a dologi jellegű kiadások 745 293 E Ft
pénzeszköz átadás, támogatás ért. kiadás 589 574 E Ft
ellátottak pénzbeli juttatásai 70 180 E Ft
céltartalék 26 316 E Ft
fejlesztési célú áfabefizetés és kamat - 35 E Ft
Működési kiadások összesen: 1 810 141 E Ft
Felhalmozási célú kiadások:
felújítási kiadások 76 279 E Ft
fejlesztési kiadások 667 054 E Ft
pénzeszközátadás, támogatás ért. kiadás 15 470 E Ft
kölcsönnyújtás, értékpapír vásárlás 2 450 E Ft
áfabefizetés, kamatfizetés 35 E Ft
céltartalék 7 320 E Ft.
Felhalmozási kiadások összesen: 768 608 E Ft
Költségvetési kiadások összesen: 2 578 749 E Ft
Költségvetési bevételek és kiadások különbözete
működési költségvetés hiánya - 352 860 E Ft
fejlesztési költségvetés hiánya - 37 405 E Ft
Költségvetési bevételek és kiadások különbözete összesen: - 390 265 E Ft
Belső finanszírozás bevételei
működési célú 2013. évi pénzmaradvány 275 977 E Ft
fejlesztési célú 2013. évi pénzmaradvány 118 686 E Ft
Külső finanszírozás bevételei
működési célú hitelfelvétel 0 E Ft
fejlesztési célú hitelfelvétel 0 E Ft
Külső finanszírozás kiadásai
fejlesztési hitelek törlesztése 4 398 E Ft
Külső finanszírozás egyenlege(bevétel-kiadás): - 4 398 E Ft
Finanszírozási célú műveletek egyenlege: 390 265 E Ft
Az 1. melléklet az önkormányzat bevételeit és kiadásait tartalmazza kiemelt előirányzatonkénti bontásban.
A 3. §-ban megállapított bevételek jogcímenkénti és intézményenkénti, valamint a kiadások intézményenkénti részletezését a 2. és a 3. melléklet, a felhalmozási bevételek célonkénti részletezését a 4. melléklet, a felhalmozási kiadások célonkénti részletezését az 5. melléklet tartalmazza.
A 6. melléklet az önkormányzat – a Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló 2011. évi CXCIV. törvény 3.§ (1) bekezdése szerinti – adósságot keletkeztető ügyletekből és kezességvállalásokból fennálló kötelezettségeit, illetve a 45.§ (1) bekezdés a) pontja felhatalmazása alapján kiadott jogszabályban meghatározottak szerinti saját bevételeit, a 7. melléklet az európai uniós forrásból finanszírozott projektek bevételeit és kiadásait, valamint az önkormányzat ilyen projektekhez történő hozzájárulásait tartalmazza.”
3. §
(1) A Rendelet 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.
(2) A Rendelet 2. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.
(3) A Rendelet 3. melléklete helyébe a 3. melléklet lép.
(4) A Rendelet 4. melléklete helyébe a 4. melléklet lép.
(5) A Rendelet 5. melléklete helyébe az 5. melléklet lép.
4. §
Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és az azt követő napon hatályát veszti.
Kőszeg, 2014. november 12.
Huber László s. k. Dr. Zalán Gábor s. k.
polgármester jegyző
(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)