Önkormányzati belépés | |
|
2014. November 27., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
21. napirendi pont:
Rendkívüli előterjesztés: A Vasi Volán Zrt.-vel kötött vállalkozási szerződés módosítása.
Tisztelt Képviselő-testület!
A Képviselő-testület 164/2014. (X. 2.) határozatával jóváhagyta az Önkormányzat és a Vasi Volán Zrt. között az Egészségház megközelítését biztosító szerződéses járat indítására vonatkozó vállalkozási szerződést. November 1. és március 31. között napi 4 járatpár közlekedik a csatolt szerződés mellékletében meghatározott menetrend szerint, amely a lakosság számára ingyenes, az önkormányzat számára pedig havi 430e Ft kiadást jelent.
Már a szerződés előkészítése során megkerestük a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt-t, hogy részt kívánnak-e venni a járat fenntartásában azzal, hogy ily módon a buszjárat a TESCO áruház előtt kiépített megállót is érintené. A cég előzetesen pozitívan nyilatkozott az együttműködésről.
A részletes egyeztetésre 2014. november 24-én került sor az Önkormányzat, a Vasi Volán Zrt. és a TESCO között, melynek során a TESCO képviselője nyilatkozott arról, hogy szeretnének részt venni a járat fenntartásában az alábbi feltételekkel:
- az eddigi 4 helyett napi 6 járatpár induljon 2 órás időközökben,
- a járat finanszírozását fele-fele arányban az önkormányzat és a TESCO vállalja.
Mindhárom fél együttes érdeke, hogy a módosítás december 1-jétől lépjen hatályba, mivel így az önkormányzat költsége csökkenne a járat fenntartásában, illetve a karácsonyi bevásárlás időszakában a vásárlók már meg tudnák busszal közelíteni a TESCO-t.
A járat fenntartásának költsége az önkormányzat számára ily módon csökken az alábbiak szerint:
- eddigi költség: 13,6 km x 300 Ft + áfa/km x 4 járatpár = 20.726 Ft/nap x 20 munkanap (november) = 414.528 Ft.
- módosítás utáni költség: 14,6 km x 300 Ft + áfa/km x 6 járatpár = 33.376 Ft/nap x 21 munkanap (december) = 700.888 Ft - ebből önkormányzatra eső: 350.444 Ft.
A felek közös érdekében szükséges ezért a Vasi Volán Zrt. és az Önkormányzat között kötött 2014. október 20-án kötött vállalkozási szerződés módosítása különösen a szerződő felek, a fizetési feltételek, valamint az 1. sz. melléklet (menetrend) tekintetében.
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az fentiekben részletezett indokok alapján az előterjesztést napirendre felvenni, megtárgyalni, és a határozati javaslatot elfogadni szíveskedjen!
Kőszeg, 2014. november 26.
A polgármester nevében:
Rimányi Krisztina s.k.
városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető
HATÁROZATI JAVASLAT
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Önkormányzat és a Vasi Volán Zrt. között 2014. október 20-án kötött Vállalkozási szerződés módosítását szerződő felek TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt-vel történő kiegészítése, a fizetési feltételek, valamint a szerződés 1. sz. melléklete tekintetében az előterjesztés szerinti tartalommal jóváhagyja, és felhatalmazza a polgármestert annak aláírására.
Felelős: Huber László polgármester
Határidő: 2014. december 1.
(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)
Rendkívüli előterjesztés: A Vasi Volán Zrt.-vel kötött vállalkozási szerződés módosítása.
Tisztelt Képviselő-testület!
A Képviselő-testület 164/2014. (X. 2.) határozatával jóváhagyta az Önkormányzat és a Vasi Volán Zrt. között az Egészségház megközelítését biztosító szerződéses járat indítására vonatkozó vállalkozási szerződést. November 1. és március 31. között napi 4 járatpár közlekedik a csatolt szerződés mellékletében meghatározott menetrend szerint, amely a lakosság számára ingyenes, az önkormányzat számára pedig havi 430e Ft kiadást jelent.
Már a szerződés előkészítése során megkerestük a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt-t, hogy részt kívánnak-e venni a járat fenntartásában azzal, hogy ily módon a buszjárat a TESCO áruház előtt kiépített megállót is érintené. A cég előzetesen pozitívan nyilatkozott az együttműködésről.
A részletes egyeztetésre 2014. november 24-én került sor az Önkormányzat, a Vasi Volán Zrt. és a TESCO között, melynek során a TESCO képviselője nyilatkozott arról, hogy szeretnének részt venni a járat fenntartásában az alábbi feltételekkel:
- az eddigi 4 helyett napi 6 járatpár induljon 2 órás időközökben,
- a járat finanszírozását fele-fele arányban az önkormányzat és a TESCO vállalja.
Mindhárom fél együttes érdeke, hogy a módosítás december 1-jétől lépjen hatályba, mivel így az önkormányzat költsége csökkenne a járat fenntartásában, illetve a karácsonyi bevásárlás időszakában a vásárlók már meg tudnák busszal közelíteni a TESCO-t.
A járat fenntartásának költsége az önkormányzat számára ily módon csökken az alábbiak szerint:
- eddigi költség: 13,6 km x 300 Ft + áfa/km x 4 járatpár = 20.726 Ft/nap x 20 munkanap (november) = 414.528 Ft.
- módosítás utáni költség: 14,6 km x 300 Ft + áfa/km x 6 járatpár = 33.376 Ft/nap x 21 munkanap (december) = 700.888 Ft - ebből önkormányzatra eső: 350.444 Ft.
A felek közös érdekében szükséges ezért a Vasi Volán Zrt. és az Önkormányzat között kötött 2014. október 20-án kötött vállalkozási szerződés módosítása különösen a szerződő felek, a fizetési feltételek, valamint az 1. sz. melléklet (menetrend) tekintetében.
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az fentiekben részletezett indokok alapján az előterjesztést napirendre felvenni, megtárgyalni, és a határozati javaslatot elfogadni szíveskedjen!
Kőszeg, 2014. november 26.
A polgármester nevében:
Rimányi Krisztina s.k.
városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető
HATÁROZATI JAVASLAT
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Önkormányzat és a Vasi Volán Zrt. között 2014. október 20-án kötött Vállalkozási szerződés módosítását szerződő felek TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt-vel történő kiegészítése, a fizetési feltételek, valamint a szerződés 1. sz. melléklete tekintetében az előterjesztés szerinti tartalommal jóváhagyja, és felhatalmazza a polgármestert annak aláírására.
Felelős: Huber László polgármester
Határidő: 2014. december 1.
(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)