2014. November 27., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés

Lehetőségek
Mentés saját gépre:
Előterjesztés letöltése
Az eredeti dokumentumot - a gyorsabb letölthetőség érdekében - zip formátumba tömörítve tettük letölthetővé.
A zip formátumú állományok megnyitásához használja a WinZip programot, amit közvetlenül letölthet innen.
Off-line olvasás:
Előterjesztés nyomtatása
Kapcsolódó anyagok
Az ülés beharangozója:
Meghívó olvasása
Mi történt az ülésen:
Jegyzőkönyv olvasása
Miről volt szó az ülésen:
Előterjesztések olvasása
1. - Tájékoztató Kőszeg és a térség foglalkoztatási helyzetéről.
2.a - A 2014. évi költségvetésről szóló 5/2014. (II. 7.) rendelet módosítása.
2.b - Beszámoló a 2014. évi költségvetés III. negyedévi teljesítéséről.
3. - A 2015. évi lakbérek mértékének a meghatározása: az önkormányzati tulajdonú lakások bérleti díjáról szóló 13/2006. (IV. 20.) önkormányzati rendelet módosítása.
4. - A Kőszegi Közös Önkormányzati Hivatal köztisztviselői 2015. évi illetménykiegé-szítésének megállapításáról szóló rendelet megalkotása.
5.a - Belső ellenőrzési stratégiai terv a 2015-2019. évekre.
5.b - A 2015. évi belső ellenőrzési terv jóváhagyása.
6. - Jelentés a város környezeti állapotáról.
7. - A nemzetiségi önkormányzatokkal új együttműködési megállapodások megkötése, támogatási szerződés-tervezet jóváhagyása.
8. - A Sgrafittós ház hasznosításáról szóló 140/2014. (VIII. 28.) képviselő-testületi határozat módosítása.
9. - Tájékoztatás a vagyonhasznosítás időarányos teljesítéséről.
10. - Belterületbe vonási kérelem a 0186/174 hrsz-ú ingatlanra.
11. - Belterületbe vonási kérelem a 0186/201 hrsz-ú ingatlanra.
12. - Tájékoztató a 2015. évi hulladékszállítási díjak megállapításáról.
13. - A kőszegfalvi városrészen kiépítendő tájékoztató- és hirdetőtábla elhelyezése.
14. - Sportrendezvényre utazási támogatásról szóló kérelem elbírálása.
15. - A Kőszegi Városüzemeltető Kft. ügyvezető igazgatójának kinevezése.
16. - A bizottságok külső tagjainak megválasztása.
17. - A Markusovszky kórház kőszegi rendelőintézetre vonatkozó, 2014. I. félévi elszámolása (rendkívüli előterjesztés).
18.a - Vagyonügyek: Az Abért-tó önkormányzati tulajdonba vétele.
18.b - Vagyonügyek: A Kossuth L. u. 15. alatti helyiség ingyenes használatba adása.
18.c - Vagyonügyek: A 2683 hrsz-ú ingatlan tulajdoni hányadának ingyenes felajánlása.
19. - Jelentések lejárt határidejű határozatokra, beszámoló az átruházott jogkörben hozott döntésekről.
20. - Egy mappában a 2014. november 27-i képviselő-testületi ülés anyagai.
21. - Rendkívüli előterjesztés: A Vasi Volán Zrt.-vel kötött vállalkozási szerződés módosítása.
21. napirendi pont:
Rendkívüli előterjesztés: A Vasi Volán Zrt.-vel kötött vállalkozási szerződés módosítása.

Tisztelt Képviselő-testület!



A Képviselő-testület 164/2014. (X. 2.) határozatával jóváhagyta az Önkormányzat és a Vasi Volán Zrt. között az Egészségház megközelítését biztosító szerződéses járat indítására vonatkozó vállalkozási szerződést. November 1. és március 31. között napi 4 járatpár közlekedik a csatolt szerződés mellékletében meghatározott menetrend szerint, amely a lakosság számára ingyenes, az önkormányzat számára pedig havi 430e Ft kiadást jelent.

Már a szerződés előkészítése során megkerestük a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt-t, hogy részt kívánnak-e venni a járat fenntartásában azzal, hogy ily módon a buszjárat a TESCO áruház előtt kiépített megállót is érintené. A cég előzetesen pozitívan nyilatkozott az együttműködésről.

A részletes egyeztetésre 2014. november 24-én került sor az Önkormányzat, a Vasi Volán Zrt. és a TESCO között, melynek során a TESCO képviselője nyilatkozott arról, hogy szeretnének részt venni a járat fenntartásában az alábbi feltételekkel:

- az eddigi 4 helyett napi 6 járatpár induljon 2 órás időközökben,
- a járat finanszírozását fele-fele arányban az önkormányzat és a TESCO vállalja.

Mindhárom fél együttes érdeke, hogy a módosítás december 1-jétől lépjen hatályba, mivel így az önkormányzat költsége csökkenne a járat fenntartásában, illetve a karácsonyi bevásárlás időszakában a vásárlók már meg tudnák busszal közelíteni a TESCO-t.

A járat fenntartásának költsége az önkormányzat számára ily módon csökken az alábbiak szerint:

- eddigi költség: 13,6 km x 300 Ft + áfa/km x 4 járatpár = 20.726 Ft/nap x 20 munkanap (november) = 414.528 Ft.

- módosítás utáni költség: 14,6 km x 300 Ft + áfa/km x 6 járatpár = 33.376 Ft/nap x 21 munkanap (december) = 700.888 Ft - ebből önkormányzatra eső: 350.444 Ft.

A felek közös érdekében szükséges ezért a Vasi Volán Zrt. és az Önkormányzat között kötött 2014. október 20-án kötött vállalkozási szerződés módosítása különösen a szerződő felek, a fizetési feltételek, valamint az 1. sz. melléklet (menetrend) tekintetében.

Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az fentiekben részletezett indokok alapján az előterjesztést napirendre felvenni, megtárgyalni, és a határozati javaslatot elfogadni szíveskedjen!

Kőszeg, 2014. november 26.

A polgármester nevében:

Rimányi Krisztina s.k.
városfejlesztési és üzemeltetési osztályvezető




HATÁROZATI JAVASLAT

Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Önkormányzat és a Vasi Volán Zrt. között 2014. október 20-án kötött Vállalkozási szerződés módosítását szerződő felek TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt-vel történő kiegészítése, a fizetési feltételek, valamint a szerződés 1. sz. melléklete tekintetében az előterjesztés szerinti tartalommal jóváhagyja, és felhatalmazza a polgármestert annak aláírására.

Felelős: Huber László polgármester
Határidő: 2014. december 1.


(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)