Önkormányzati belépés | |
|
2015. Február 26., Csütörtök, 09:00 óra, Városháza tanácskozó terme: nyilvános ülés
11. napirendi pont:
A „Kőszeg, Egészségház eszközbeszerzése II.” tárgyában lefolytatandó nyílt közbeszerzési eljárást megindító felhívás jóváhagyása.
Tisztelt Képviselő-testület!
A kőszegi egészségház használatba vételi eljárása befejeződött. A gyermek, illetve háziorvosi rendelők eszközbeszerzése megvalósult, az épületbe való költözés folyamatos, így 2015. március 2-án a rendelés ezekben a helyiségekben megkezdődhet.
A szakrendelő eszközeinek beszerzését eddig az önkormányzat pénzügyi lehetőségei nem engedték, azonban most rendelkezésre áll ez az összeg, így a közbeszerzési eljárást le lehet folytatni. A kórház, valamint a kőszegi szakrendelő szakorvosaival, asszisztenseivel egyeztetésre került a beszerezni kívánt műszerek, mobiliák listája.
A tervezett közbeszerzés értéke nettó: 18.525.260,-Ft (bruttó: 23.527.081,-Ft).
A „Kőszeg, Egészségház eszközbeszerzése II.” tárgyában a közbeszerzési eljárást a Kbt. 121.§(1) bekezdése b pontja szerint kell lefolytatnunk.
Az eljárást az alábbiak szerint javasoljuk lefolytatni:
Az eljárás fajtája: nyílt eljárás, a Kbt. Második Részében meghatározott szabályok szerint.
Az értékelés szempontja: a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás alapján történik.
A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Kötbér
A megállapított szállítási határidőhöz képest történő késedelmes teljesítés kötbérfizetési
kötelezettséget von maga után.
Eladó késedelmes teljesítése esetén Vevő jogosult a késedelemmel érintett termék értékére vetítve annak nettó ellenértéke 1%-a/nap összegű késedelmi kötbért érvényesíteni, a termék leszállításáig és beszereléséig. A késedelmi kötbér összege maximum a nettó szerződéses ár 20 %-a.
Szerződő felek megegyeznek abban, hogy az esetleges kötbér elszámolásának módja
elsődlegesen: nettó végösszegből kerül levonásra.
Ajánlattevő teljesítési biztosíték adására köteles, melynek mértéke megegyezik az ajánlati biztosítékkal. A teljesítési biztosíték a végszámlában kerül jóváírásra.
Jótállás: 24 hónap
A pénzügyi és gazdasági alkalmasság minimumkövetelménye:
P.1. akinek bármely pénzügyi intézményének nyilatkozata szerint a számláján az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 24 hónapban 30 napot meghaladó sorban állás volt vagy fizetési kötelezettségeinek nem határidőben tett eleget.
P.2. a felhívás feladásától visszafelé számított három üzleti évre vonatkozóan a közbeszerzés tárgya szerinti (bútorok/ orvosi eszközök) Áfa nélkül számított árbevétele a 3 év összesen nem éri el a nettó 30.000.000 forintot. attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
Amennyiben ajánlattevő az időszak kezdete után kezdte meg működését, abban az esetben az elvárt, közbeszerzés tárgyából származó nettó árbevétele 10.000.000,- Forintot.
Az alkalmassági követelmények az első és második közbeszerzési részre is egyaránt irányadók.
M.1. amennyiben a felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben összességében nem rendelkezik legalább 1 db nettó 10 millió Ft értékű, egészségügyi intézmény részére szállított bútorok, illetve orvosi eszközök, szerződésszerűen teljesített referenciával. A referencia a szerződés teljesítésének egészére vonatkozó alkalmasságot igazol.
Az alkalmassági követelmények az első és második közbeszerzési részre is egyaránt irányadók.
Az ajánlatkérő a felhívásban rész ajánlattételi lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:
1) Bútorok orvosi rendelőkbe;
2) Orvosi bútorok és gyógyászati berendezések
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést megtárgyalni, és az eljárást megindító felhívást elfogadni szíveskedjen.
Kőszeg, 2015. február 20.
A polgármester nevében:
Németh Ildikó sk.
Az előkészítési munkacsoport tagja
HATÁROZATI JAVASLAT
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a „Kőszeg, Egészségház eszközbeszerzése II.” tárgyában lefolytatandó nyílt közbeszerzési eljárást megindító felhívását elfogadja és egyben elrendeli annak megjelentetését a Közbeszerzési Értesítőben.
Felelős : Huber László polgármester
Határidő: Azonnal
(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)
A „Kőszeg, Egészségház eszközbeszerzése II.” tárgyában lefolytatandó nyílt közbeszerzési eljárást megindító felhívás jóváhagyása.
Tisztelt Képviselő-testület!
A kőszegi egészségház használatba vételi eljárása befejeződött. A gyermek, illetve háziorvosi rendelők eszközbeszerzése megvalósult, az épületbe való költözés folyamatos, így 2015. március 2-án a rendelés ezekben a helyiségekben megkezdődhet.
A szakrendelő eszközeinek beszerzését eddig az önkormányzat pénzügyi lehetőségei nem engedték, azonban most rendelkezésre áll ez az összeg, így a közbeszerzési eljárást le lehet folytatni. A kórház, valamint a kőszegi szakrendelő szakorvosaival, asszisztenseivel egyeztetésre került a beszerezni kívánt műszerek, mobiliák listája.
A tervezett közbeszerzés értéke nettó: 18.525.260,-Ft (bruttó: 23.527.081,-Ft).
A „Kőszeg, Egészségház eszközbeszerzése II.” tárgyában a közbeszerzési eljárást a Kbt. 121.§(1) bekezdése b pontja szerint kell lefolytatnunk.
Az eljárást az alábbiak szerint javasoljuk lefolytatni:
Az eljárás fajtája: nyílt eljárás, a Kbt. Második Részében meghatározott szabályok szerint.
Az értékelés szempontja: a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás alapján történik.
A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
Kötbér
A megállapított szállítási határidőhöz képest történő késedelmes teljesítés kötbérfizetési
kötelezettséget von maga után.
Eladó késedelmes teljesítése esetén Vevő jogosult a késedelemmel érintett termék értékére vetítve annak nettó ellenértéke 1%-a/nap összegű késedelmi kötbért érvényesíteni, a termék leszállításáig és beszereléséig. A késedelmi kötbér összege maximum a nettó szerződéses ár 20 %-a.
Szerződő felek megegyeznek abban, hogy az esetleges kötbér elszámolásának módja
elsődlegesen: nettó végösszegből kerül levonásra.
Ajánlattevő teljesítési biztosíték adására köteles, melynek mértéke megegyezik az ajánlati biztosítékkal. A teljesítési biztosíték a végszámlában kerül jóváírásra.
Jótállás: 24 hónap
A pénzügyi és gazdasági alkalmasság minimumkövetelménye:
P.1. akinek bármely pénzügyi intézményének nyilatkozata szerint a számláján az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 24 hónapban 30 napot meghaladó sorban állás volt vagy fizetési kötelezettségeinek nem határidőben tett eleget.
P.2. a felhívás feladásától visszafelé számított három üzleti évre vonatkozóan a közbeszerzés tárgya szerinti (bútorok/ orvosi eszközök) Áfa nélkül számított árbevétele a 3 év összesen nem éri el a nettó 30.000.000 forintot. attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét, amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak.
Amennyiben ajánlattevő az időszak kezdete után kezdte meg működését, abban az esetben az elvárt, közbeszerzés tárgyából származó nettó árbevétele 10.000.000,- Forintot.
Az alkalmassági követelmények az első és második közbeszerzési részre is egyaránt irányadók.
M.1. amennyiben a felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben összességében nem rendelkezik legalább 1 db nettó 10 millió Ft értékű, egészségügyi intézmény részére szállított bútorok, illetve orvosi eszközök, szerződésszerűen teljesített referenciával. A referencia a szerződés teljesítésének egészére vonatkozó alkalmasságot igazol.
Az alkalmassági követelmények az első és második közbeszerzési részre is egyaránt irányadók.
Az ajánlatkérő a felhívásban rész ajánlattételi lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:
1) Bútorok orvosi rendelőkbe;
2) Orvosi bútorok és gyógyászati berendezések
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztést megtárgyalni, és az eljárást megindító felhívást elfogadni szíveskedjen.
Kőszeg, 2015. február 20.
A polgármester nevében:
Németh Ildikó sk.
Az előkészítési munkacsoport tagja
HATÁROZATI JAVASLAT
Kőszeg Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a „Kőszeg, Egészségház eszközbeszerzése II.” tárgyában lefolytatandó nyílt közbeszerzési eljárást megindító felhívását elfogadja és egyben elrendeli annak megjelentetését a Közbeszerzési Értesítőben.
Felelős : Huber László polgármester
Határidő: Azonnal
(A mellékleteket lsd. a letölthető formátumban.)